Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi
Ezt nem tudtam!
Egy kicsi belefér enyibe
Mostmár ezt is tudom
Ez szép volt .De a kompreszióhoz még anyit hogy azt nem csak a gyűrű hanem a henger talp de főleg a hengerfej tömítéssel is lehet változtatni.De téleg szép volt
amitől nem lessz elég folytás a motorban és erőtlenné vállik vagy a henger kipufogó ilesztése (ami szerintem az nsr-ek nél is rugófelfogatású) nem a megfelelő pozícióban lett felrakva ezért ott is kifúj, vagy szar a tömítés mondjuk a beömlőnél és farsot szív lehet hogy csak karbi beállítási probléma túl sok kaját kap vagy kevés levegőt a légszűrő koszos mint állat akkor nem tud rendesen levegő szívni.
Igen tudom kisebb regényre sikeredett de ő kérdezte
Van egy csomó dolog amire figyelni kell!Mostmár tudom mert én is vettem 125-öst lassan 4 hónapja és azóta 6000km-t vertem bele!
Pl ha nem megy csak 120-at tételezzük fel hogy 130-135 megy alattad, akkor az lehet dugó gyűrű probléma ha szarrá van kopva,(bár inkább csak a gyűrűknek van szerepe a kompressziónál) akkor nincs megfelelő kompresszió és nem megy a gép csak úgy 1,2,3,4-ben jól utánna hihetetlenül befárad(ez van most nekem).Akár attól is lehet hogy raktak rá egy csomó szarságot és 150kg a gép csak nem tudsz rólla, vagy ha van benne folytás, esetleg a szelep el van állítva vagy koszos és letapad stb.
Ha 93-as akkor elvileg annak már poweresnek kell lennie.
Ha rozsda van rajta az tőlled függ, vagy leszeded vagy nem (Engem ez nem érdekelne
Az úttartás az becsapós mert:Az elsőkereket úgy tudod megnézni a legegyszerűbben ha mész vagy 30-40-el és elengeded a kormányt ha egyenesben marad akkor fasza ha picit elhúz akkor valószínűleg beállítás(ha nem estek vele) ha nagyon azt elengedés nélkül is észre veszed
vannak olyanok is mikor pattog az úton mint az állat:az nem azt jelenti hogy szar csak lehet hogy nagyon keményre van állítva a teleszkóp, a tapadását meg úgy alakítod ahogy tetszik azt (ha a teleszkóp jó) a gumi határozza meg de én jobban szeretem az olyan gumikat aminek a széle vastag mert kanyarban nem dob el ha egyenesen mész akkr ha nagyon meg kell álni akkor úgyis elsőre álsz akarva akaratlanul
Tipikus hibát nem nagyon tudok majd a többiek mert nem hondám van de azért ismerem őket eléggé jól
Hát motorgenerál... ha a hengernek nincsen baja akkor aszem 35 körül van(azt nem tom hogy munkadíjjal együtt vagy sem)Ha a hengernek baja van és nikecil(vagy hogy kell leírni )Akkor kezdhetsz gyűjteni.Ez onnan derülhet ki hogy:ha elérte a motor az üzemi hőfokot ami 3/4 körül van az órákban akkor kell a legtökéletesebben menniük ha akkor sem húz meg megy és a motorjának sincs baja akkor én még talán a gyertyára gyanakodnék vagy az elektronikára(de ahoz nem értek) pl, nem megfelelő hőértékű, hézagolásű, valami régi szar nem réz vagy titán elektródás és ezért hamarabb elég vagy rossz helyre adja a szikrát (ha a szigetelés elreped amit 80%-ban úgysem látsz akkor rossz helyre húz a szikra) ha sport gyertya van benne akkor nem megfelelően melegítették ezért kormos lett egy kicsit vagy csak gyári hibás a gyertya és nyomás alatt nem megfelelően adja a szikrát, Vagy a karbidban úgynevezett "FÉLTAKONY,, van ez kosz ami csak részben zárja el a fúvókákat tehát megy de nem kap eleget.Esetleg még attól is lehet hogy a motor kifúj annak anyi a lényege hogy valahol esetleg nem látszódó juk van a kipuffanón... folyt köv!
Ne röhögtess!
Miért lenne baj!?
Azé írtam egyébként meg köszi az ötletet legalább már el tudok indulni valahol
Gixxerke!
Te nem Bükkábrányban laksz??
nem tudja valaki pontosan hogy mi lessz SZILVÁSVÁRADON???????????
sqab:
szia!
nekem is NSR em van 1994-es körlámpás és negyon jó gép
amit meg kell nézni az az hogy a power szelep hogy működik,és az úttartást nézd meg
jól gyorsul bár 1 esbe nem az igazi 2 esbe nagy erő van benne de akkor nyittasd a szelepet ha már be van kicsit melegedve
ja és ha nyittatod a szelepet sokat eszik 100 on
Hali!
Olyan bontót keresnék ahol honda nsr 125höz lehet bontott vagy uj alkatrészeket kapni! Aki tud ilyet az kérlek irjon e-mailt vagy msn-en! E-mail: gixxerke@freemail.hu MSN: bodzangergo@freemail.hu

Előre is köszi!!!
Sziasztok!

Most állok egy 125-ös NSR vásárlása előtt (bár az adatlapra már beírtam ). Ezzel kapcsolatban lenne egy-pár kérdésem.
Mit kell nagyon megnézni egy 93-as (dupla kerek lámpás) gépsárkányon?
Gondolom power szelep (vagy RC ?), rozsda, úttartás, de mik lehetnek a tipikus vagy speciális (drága) hibák?
A jelenlegi tulaj azt mondta 120 a vége, én ezt nagyon keveslem bár a srác 118 kg és 210 cm. Ez mitől lehet? 36 ezer km van benne, lehet hogy hervadt a motor és generállal kell kezdeni? - ez kiderül valamiből?

Szóval, jól letámadtalak most titeket.

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Üdvözlettel:
sgab
hellóka mindenkinek!!!
Mi a nagy helyzet????
Hali bocs hogy beleszólok de szerintem ott az izzóval lesz a gond! Nemsokára ki fog égni! Én is jártam már így!
Ha mégse az izzó akkor megkell nézni a feszszabályzót az aksit, az izzó foglalatát (érintkezési hiba), ha még ekkor se jó akkor az egész elektronikát át kellene nézni persze csak azt a részét ami a világításhoz kapcsolódik!
Én így csinálnám....
Én szerintem meg tudom nézni de mien típus és évjárat(de pontosan)
Helló!
Miért lehet az hogy ha beindítom a gépet akkor jó a világítás(ahogy annak lenni kell) ha megcsutjázom a gázt vagy csak nyit a szelep (csak üresben) akkor a lámpa fénye halványabb leszz amég vissza nem esik a fordulatszám kb 4-5 ezerre?Vagy ez ilyen azt kész?Tiszta idegesítő!
Köszi az értelmes és inteligens megoldást Rasta... Lécci, a hasonló értelmes megszólalásaidat oszd meg a hasonló értelmes kollégáiddal!

Nekem is NSRem van, 130ig baromi jól gyorsul, de utána elgyengül és max 150ig kúszik fel, ez az 5. 6. sebességben. Talán áttételezési gond van, de amúgyis a 125ös mocc, nem száguldozásra szolgál...
Csak az lehet a baj?mert kisebb sebességbe tök jol megy!
valami beállitási gond nem kehet?nem csörög-zörög meg ilyenek!
gyenge nincs erő benne! vhova elszaladtak a lovacskák meg a kompressziócskák
nekem nem macskalámpás van,de akkor gondolom az enyémen is az van!
nem tudja valaki hogy az mitöl lehet hogy 6.-ba lassul a motor?és 5.be is nagyon nehezen pörög
ki!
A macskalámpásokon 28-as del orto van
Hello!
Meg tudja nekem valaki mondani hogy milyen márkáju a gyári karbi az nsr-re?és hogy
mekkora a torokátmétője?
Előre is köszi!
na uj képek az infomban!

moci nagyon zsyr meg vok vele elégedve! cska a rend őrei kerüljenek el messziről! igaz én is kerülöm őket és akott teruleten nem gyilkolom a gépet...
de nagyon tetszik és egész jól megy pikk pakk fent van százon.... arrow karbonnal jól megy és a hangja....
sztem itt találsz jó lábtartótlink
Sziasztok! szúnyog?az igazolványodba az első képen mi az amit fényképeztél? és mi a célja?

ja és van egy súlyos problémám eltünt abal oldali lábtartóm nincs véletlenül valakinek???lehet használt is... (lehetöleg fejér megyében) köszi
mennyié
MÉÉÉ van?