Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap megmértem a dolgokat. A hengerfej kereken 70Cfokos volt mikor a hűtőm elkezdett langyosodni. Szóval a termosztátom tökéletesen működik. A kipufogóm olyan forró hogy még a legvégén is barnára van égve a cipőm talpát vagy a nadrágomat kiégeti ha hozzáér.
DE ettől függetlenül dadog kihagyokat fulladozik power nyitáskor 7000-es fordulaton 3. sebességi fokozattól.
Na akkor ezt magyarázátok meg. Az üzemi hőfok kilőve,mert tökéletes!
Sziasztok! NSR 125 alkatrészekre van igény? Mert úgy néz ki, hogy nemsokára fogok egyet bontani. Elv. ez az; http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nsr_125_f_csere_erdekel-37
60454

Üdv; Zoli
nekem is dadog a motor 1. power nyitásnál 1 es 2 es meg ha télleg hideg akk 3 as ba. //jah meg anyit ha alapjáraton nyitva van a power 2500 nál zár 7500 nál ujra nyit legaláb is nekem ha erről beszéltetek persze
Hali !
Akkor viheted 1500.-ért !
Melyik kar is kell?
Válaszod ide várom : mali26@citromail.hu
Szerintem ezt ne nagyon terjeszd itt..
az hogy mijen meleg a víz az nem befojásolja a dadogását
ha alapjáraton melegítem sokáig a motort akkor a víz felmelegszik benne de ha elindulok akkor nekem is dadog 5000-6000 körül
az a lényeg hogy a kipufogó legyen meleg mer akkor tud fölpörögni rendesen
3000-nél nyit és onnantól van teljes nyitottban. Lefelejtettem egy 0-át:( Szóval alapjárat nyitva 1000ig kb aztán csukva 3000 től nyitva. Ez a probléma.
hali nekem is 89-es hát túlzottan én se vagyok megelégedve vele legalább is a tompított fényszóróval a távolsági az remekül produkál azt meg ne kérdezd h milyen izzó van benne mert így sec perc fingomsincs
hello 38-as delorto valakinek?
Értem. Akkor hidegen rárakom a hengerre a szondát és megnézem hány foknál kezd langyosodni a hűtőm. Mondjuk az lenne az igazi ha kivenném és úgy mérném meg.
NSR termosztátja gyárilag 70 fokon nyit, tehát épphogy elmozdul a teljesen zárt állásból. Nah amikor az enyém rossz volt akkor kivettem elkezdtem melegíteni a gázon egy edény vízben. És hát 50 fokon már teljesen nyitva volt.. :D
Vagyis meg fogom mérni.
Na az enyém így néz ki felmelegítve. Amúgy mennyi az üzemi hőfok, van a multiméteremhez hőszonda 1000Cfok-ig mér, meg mérni egy hosszabb út után. Most néztem melegítés közben a termosztát zár mert percekig forró a henger és a hűtő még hideg majd ha beállt a mutató maxra akkor kezd a hűtő melegedni.
Erre még nem gondoltam. A középállás környékét az én hőmérőm még sosem érte el. Néztem videókat és egy nsr-nél sem látttam még olyan magas hőmérsékletet.
Pl itt egy: http://youtu.be/ns9Bgt9ldAM
Az enyém is kb ilyen szokott lenni de a többi videót nézve egyiknek sem magasabb a hőmérséklete.
Hatalmas tévedésben vagytok gyerekek.. Ez ki lett már tárgyalva itt 1-2 évvel ezelőtt. Azért csinálja, mert nem üzem meleg még a motor! Így lehet a legkönnyebben megakasztani, ha hidegen addig húzod amíg bedadog. NSR-nél a fél állás alatt 1mm van az üzemi hőfok amíg ezt nem éri el 5000 fordulat max! Ha sosem éri el ezt akkor új termosztát.. Ennél a mocinál ez típushiba, én 6 évesen vettem az enyémet de már akkor rossz volt benn.. Üsd be itt a kereső, hogy termosztát meg fogsz lepődni.. :D


Nos a helyzet az hogy fordítva van bekötve a power szeleped. A két bovden fel van cserélve. Ugyanis 300-nál zárnia kell.
300-ig nyitva van 300-nál zár majd 7000-nél újra nyit.
Ergo ha 300nál nyit és előtte zárva van az egész rendszered fordítva van bekötve. A power motoron cseréld meg a bowdeneket!
A problémám az, hogy nálam nem gyári gyújtás van a motoron, és ezért a power elektronikának a trafóról vittem jelet. Ez a jel elvileg megegyezik azzal ami a cdi-ből megy ki, hiszen ez is cdi-ből megy csak más fajtából. A power pedig már 300nél kinyit nekem és végig nyitva is van. Ez a hibajelenség.
A CDI adja a jelet a power elektronikának. Mivel mindkét kapcsolás műgyantába van öntve nem lehet belenyúlni. A két elektronika közé elméletben lehetséges duplázó vagy felező kapcsolást tenni és ezzel lehetne játszani de minek is? A power optimális értékre van állítva szerintem javítani ezzen nem lehet.
miért akarod állítani?
hello! olyan kérdésem lenne hogy van e valakinek macskalámpás nsr-hez jobb oldali alsó idoma, első lámpa és plexi? akinek van valamilye irjon erre az email címre, légyszi küldj képet is rola meg egy árat, köszi : tomistunt@indamail.hu
üdv
Szevasztok

Nsr-nél a powernyitási fordulatot hogyan lehet állítani? Elvileg a trafóról veszi a jelet, hogy hány szikrát ad, és abból számol. Nemtudom hogyan lehetne átverni, vagy állítani.

Köszi
Srácok 2 hete vettem a www.robogotuning.hu-n 1490Ft-ért!
Fékkar
1690 Ft Nagyvason :D
szia djklein! Fent vagyok msn valamiért nem tudok rád irni ha fent vagy irj rám köszi.