hol lehet ijet csináltatni? vki nem tudja h ha elől 13-as fogaskerék van akkor hátra hanyas kellene ha azt szeretném h jobban gyorsuljon? vagyis h hány fogas amivel jol pörög de megyis(ilyen 140 km/h körül elég) mert én is 50-es ként használom.és ha ugynézzük kihasználni a végsebességet igy nem tudom...
ha nem gyorshajtással vagy szabálytalanságon kapnak akkor nincs gond csak igazoltatnak mifelénk legalábbis így van és nem nagyon szemétkednek a tzr és az rs 50 se olyan kicsi...
meg jó ha csináltatsz egy ilyet(kép)
Hello mindenkinek! Azt szeretném kérdezni aki a 125.ös nsr-t 50-esként használja hogy azzal nemkötekednek a rendörök? mert mostakarok veni és nincs rendszáma és hogy nagyon kötekednek-e vagyhogy mittudtok ajánlani hogy mit csin a géppel hogy nekötekedhesenek vele elöre is köszi mindenkinek.
hát én ilyenektől félek hogy van benne valami szar rugó vagy mitom én mi aztán ahogy szétszeded az kiesik belőle aztán aztse tudja az ember hova rakja vissza meg hogyan.
bár lehet a vége az lessz hogy elviszem szerelőhöz a kiszedett blokkot annyival is olcsóbb hogy nem ő szerelgeti ki be aztán megnézetem vele ha elvállalja.
én is ezzel fogok szembe nézni majd max segítünk 1 másnak mert én még csak 250 es mz szettem szét meg babettát de az mz nem volt nagy dolog ugy h azt gondolom itt se lesz sokkal nagyobb probléma csak ne vesszen el kissebb dolgok meg remélem nem hajtó rudas a kicsi
hali srácok.
azt szeretném kérdezni hogy az nsr blokkot szétlehet szedni különösebb tudomány nélkül?
mármint úgy értem hogy szerelési tapasztalat az van jó sok de blokkot még nem nagyon bontottam de a télen szét szeretném szedni aztán megnézni hogy nem cserés e már benne valami.
csak attól félek hogy esetleg van benne valami olyan amit ha széthúzom a blokkot és kiesik belőle valami akkor hogy rakom vissza vagy ilyesmi.
köszönöm a segítséget.
Tura, a bolt Aszód-on található igen a váltóba 10W40 es 4t olaj kell powernél nem tom mer majd csak most fogok generálozni télen a power részt még nem ismerem
Te merre laksz? mert azt írtad hogy "itt a környéken"!
Meg a váltóba tuti olyan olaj kell,nem pedig hajtómű olaj?
Meg a power-nél nem kell valamit tisztítani vagy olajozni?
Köszi!csá!
azt meg tudná mondani valaki hogy az A méretü henger mekkora volt gyárilag?
ami service manualba van táblázat az szerint az A méret a leg nagyobb és annál kissebb a többi
de ha utángyártott dugókat nézem akkor az A a leg kissebb és annál csak nagyobb van
nem tudom hogy mejik méretezés a jó?
a régi amit a manual ir vagy a mostani utángyártott dugók
meteor dugot rendeltem végül.. parillateam-től 13900 ft plusz posta költség(1400-1600)ft.minden jár hozzá csapszegtől kezdve minden.. szal sztem jo árérte
bronz kefét lehet venni itt a környékan van 1 szénkefés és csapágyas bolt nekem 1000+ 1 hambi volt :D de akkor cserélj csapágyat is ha ott vagy vele, kuplunk letapadhat mikor én beinditom és berakom 1 esbe azé csattan 1-et, szerintem álóhelyzetbe nem romlik csak ugy el az első kerék és a kormány csapágy ha csak nincs zsir és rozsdál, olaj meg 4t 10W40 es kell(váltóba), karbit érdemes kitakarítani meg talán a láncot lefúni lánc sprayel többit meg majd kipótólják:D
Hali srácok!
1 év után végre elkészült az nsr-em festése! a gondom csak az hogy a gép 1,5 évet állt,mivel már az idén nem fogok motorozni ezért szeretném úgy lerakni a vasat hogy tavasszal csak be kelljen pöccenteni és goo! remélem tudtok segíteni!
Tehát a gondjaim:
1, Nincs semmi kuplung! (létezik olyan hogy letapad?)
2, Önindító bronzkeféket hol tudok rendelni? ár kb?
3, Olajcsere? milyen olaj? mennyi?
4, Mit érdemes ilyenkor kitakarítani,megolajozni?
5, Olyan létezik hogy álltó helyben elromlik az első kerék vagy kormány csapágy?
6, első teleszkópom alig mozdul!
Segítségeteket előre is köszönöm! boccs ha hülyeséget írtam!
nem bizok a magyar dugókba
még ha mz, simson, vagy pannoniába kellene akkor simán beleraknám
de nagy fordulatu japán motor megkívánja a minőséget
a meteor-rol még nem hallottam
mindent meg lehet javíttani
csak nem mindegy mijen áron
ha csak szénkefe vagy csapágy baja van akkor javítsátok meg
de ha ki van törve az álórészböl a mágnes vagy a komutátokbol ki esett egy szegmens akkor az tényleg nem javítható olcsón
az olcsó dugó neve ambika (8000ft) ami tényleg elég olcsó a 20-25e-hez képest
de ha valaki ingyen adná akkorse tenném be a motorba mer nagy szar
inkább vegyél valami komojabbat: prox, vertex, wössner
Nemtudom, valószínűleg más a gondja... Igazából nem az én motorom az NSR, csak haveromon szeretnék segíteni!
Motorszerelőnek tanul, szóval, ha ő aztmondja, hogy csere, kell egy másik, akkor nem kérdőjelezem meg a szavát.
Mindenesetre köszi a tippet!
meg jó ha csináltatsz egy ilyet(kép)
bár lehet a vége az lessz hogy elviszem szerelőhöz a kiszedett blokkot annyival is olcsóbb hogy nem ő szerelgeti ki be aztán megnézetem vele ha elvállalja.
azt szeretném kérdezni hogy az nsr blokkot szétlehet szedni különösebb tudomány nélkül?
mármint úgy értem hogy szerelési tapasztalat az van jó sok de blokkot még nem nagyon bontottam de a télen szét szeretném szedni aztán megnézni hogy nem cserés e már benne valami.
csak attól félek hogy esetleg van benne valami olyan amit ha széthúzom a blokkot és kiesik belőle valami akkor hogy rakom vissza vagy ilyesmi.
köszönöm a segítséget.
Te merre laksz? mert azt írtad hogy "itt a környéken"!
Meg a váltóba tuti olyan olaj kell,nem pedig hajtómű olaj?
Meg a power-nél nem kell valamit tisztítani vagy olajozni?
Köszi!csá!
ami service manualba van táblázat az szerint az A méret a leg nagyobb és annál kissebb a többi
de ha utángyártott dugókat nézem akkor az A a leg kissebb és annál csak nagyobb van
nem tudom hogy mejik méretezés a jó?
a régi amit a manual ir vagy a mostani utángyártott dugók
1 év után végre elkészült az nsr-em festése! a gondom csak az hogy a gép 1,5 évet állt,mivel már az idén nem fogok motorozni ezért szeretném úgy lerakni a vasat hogy tavasszal csak be kelljen pöccenteni és goo! remélem tudtok segíteni!
Tehát a gondjaim:
1, Nincs semmi kuplung! (létezik olyan hogy letapad?)
2, Önindító bronzkeféket hol tudok rendelni? ár kb?
3, Olajcsere? milyen olaj? mennyi?
4, Mit érdemes ilyenkor kitakarítani,megolajozni?
5, Olyan létezik hogy álltó helyben elromlik az első kerék vagy kormány csapágy?
6, első teleszkópom alig mozdul!
Segítségeteket előre is köszönöm! boccs ha hülyeséget írtam!
Nem vgyok én hülye csak anyám nem motorszerelőként szűlt...
kösz
még ha mz, simson, vagy pannoniába kellene akkor simán beleraknám
de nagy fordulatu japán motor megkívánja a minőséget
a meteor-rol még nem hallottam
Magyíarból Sajtosé szerntem a legjobb, olaszból meg van Meteor.
csak nem mindegy mijen áron
ha csak szénkefe vagy csapágy baja van akkor javítsátok meg
de ha ki van törve az álórészböl a mágnes vagy a komutátokbol ki esett egy szegmens akkor az tényleg nem javítható olcsón
de ha valaki ingyen adná akkorse tenném be a motorba mer nagy szar
inkább vegyél valami komojabbat: prox, vertex, wössner
Na majd szólok a srácnak!
Nemtudom, valószínűleg más a gondja... Igazából nem az én motorom az NSR, csak haveromon szeretnék segíteni!
Motorszerelőnek tanul, szóval, ha ő aztmondja, hogy csere, kell egy másik, akkor nem kérdőjelezem meg a szavát.
Mindenesetre köszi a tippet!