Sziasztok!
Suliból hazafele 2x kinyitott még a power aztán elkezdett akadozni a gyújtás....
Így jöttem hazáig (10km) de alig akart menni.
Olyan mintha minden második gyújtás kimaradna.
Alapjárat jó, könnyen indul, gyertyát cseréltem-nem az a baj.
Segítsetek! Kösz.
Ja azt elfelejtettem, írtad hogy ha gázt húzol akkor is lefullad de pontosan hogyan? Hörög erőtlen és leáll? Vagy erősen dadog szaggat ontja a füstöt és úgy áll le? Ez első verzió hogy nem kap benzint a második hogy sokat kap és belefullad. Ha a szivatót ráhúzod úgy is leáll?
multkor nekem is volt ijen gondom
3000 alatt megált
szerintem nem zárt el az uszó mer csöpögött a benzin a túlfojó csövön
másnapra már megjavult
szedd szét a karbit aztán nézzél át mindent
Szia!
A karbid alapjárati rendszerével lesz a gond, az dolgozik kb 4-5 ezres fordulatig, utánna a főfúvóka veszi át a munkát. Nézd meg az alapjárati fúvókádat hanyas van benne és nem-e tömődött el. Aztán az alapjárai keverék vagy levegő csavart nézd meg nincs-e teljesen betekerve vagy ki stb...... Én egy alapos karbi nagytakrítást javasolnék és beállítást nézd meg a fúvókák méretét
utánna írj mi történt.
az sp tényleg berugós. Volt is itt a fórumon valami suhancnak egy eredeti. De az ülése nem más csak a hátulsó felé lehet rakni egy burkolatot amitől jobban néz ki.
szevasztok. Segítségeteket kérném. most vettem egy 97es nsr-t. olyan gondom van h 4-5 eszres fordulat alatt lefullad.sebességbe meg üresbe is.4ezer alá megy a fordulat és hiába huzom a gázt lefullad. öninditoval nemtudom beinditani csak ha betolom. előre is köszönöm a segitséget
nálunk tavaj volt 13500ft ha jól emlékszem és akkor egy csavart nem húznak meg rajta. szóval hibátlanul megy át. ha csinálnak is rajta valamit az kb úgy néz ki hogy egy csavar eltekerése 1000 ft egy csavar kiszedése és egy új berakása 5000 ft. na jó az utóbbi csak vicc volt de ha valamit csinálnak rajta az bizony drágítja a dolgot.
persze ennél biztos van olcsóbb hely is de szetem 10000 rel minimum számolj bárhova is viszed.
Köszi
Suliból hazafele 2x kinyitott még a power aztán elkezdett akadozni a gyújtás....
Így jöttem hazáig (10km) de alig akart menni.
Olyan mintha minden második gyújtás kimaradna.
Alapjárat jó, könnyen indul, gyertyát cseréltem-nem az a baj.
Segítsetek! Kösz.
3000 alatt megált
szerintem nem zárt el az uszó mer csöpögött a benzin a túlfojó csövön
másnapra már megjavult
szedd szét a karbit aztán nézzél át mindent
A karbid alapjárati rendszerével lesz a gond, az dolgozik kb 4-5 ezres fordulatig, utánna a főfúvóka veszi át a munkát. Nézd meg az alapjárati fúvókádat hanyas van benne és nem-e tömődött el. Aztán az alapjárai keverék vagy levegő csavart nézd meg nincs-e teljesen betekerve vagy ki stb...... Én egy alapos karbi nagytakrítást javasolnék és beállítást nézd meg a fúvókák méretét
utánna írj mi történt.
Lenne valaki olyan kedves és lemérné, a becsúszó krómszár átmérőjét az első teleszkópnál? (NSR 125)
Köszi!
persze ennél biztos van olcsóbb hely is de szetem 10000 rel minimum számolj bárhova is viszed.