Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!tesomnak is van egy nsr-je. és most van vele egy kis problem.mégpedig az h szaggat a gyujtás. szal h püffgög a kipufogo ugrál a fordulatszámmérő és olyan mintha egyszer kapna szikrát egyszernem. segitséget kérek ebben a kérdésben h szerintetek mi lehet a baja?előre is köszi
Bocsi zolee-z2-nek üzenem hogy van fékkarom eladó ha kell még neki ár megegyezés szerint !
hali
Sziasztok !
Vannak eladó alkatrészeim 1985-1988-ig Honda NS125F-hez !
Ezek vannak:
Váz adásvételivel üresen: 13.000.-,Első kerék 16colos tárcsával gumival: 15.000.-,Hátsó kerék 18colos dobfékkel gumival: 13.000.-,Első teleszkóp párban: 10.000.-,Komplett kábelköteg: 5.000.-,Első lámpa repedt: 3.500.-,Hátsó lámpa búra nélkül: 2.500.-,Hátsó lábtartók: 3.500.-/db,Komplett műszeregység: 6.000.-,Kapcsolók bal+jobb: 5.000.-/db,Hűtő: 8.000.-,Relék: 1.500.-/db,Olaj és víztartály: 2.000.-/db,Gyújtáskapcsoló: 5.000.-,Központi teló: 6.000.-,Kipufogó dob nélkül: 4.000.-,Fejidom festett plexivel: 6.000.-,Kormány: 5.000.-,Hátsó kapaszkodók: 3.000.-/pár,Karburátor: 10.000.-,Trafó: 5.000.-,teleszkóp befogók: 6.000.-/pár stb. !
JAH ÉS ZOLEE-NAK ÜZENEM HOGY VAN FÉK KAROM HA ÉRDEKLI MÉG !
SZÉP ESTÉT MINDENKINEK !
HALI
kösszke!már azt hittem hogy a power szarakodik!
azért van mert a kipufogó megtelik kipufogógázzal és nem tudja rendesen cserélni a gázt benne. és amikor kezd felpörögni akkor kinyomja belőle a sok füstöt és tud a motor rendesen öblítteni kipufogógázzal és szabadon tud távozni az anyag a rendszerből. ez tart pár mpig és ezért dadog. teljesen rendbenvan a dolog. mindenkié ezt csinálja.
ja és bocs a nyakatekert megfogalmazésért csak nemvagyok a toppon mostanában. de remélemérthető.
nincs valakinek elfekvöbe egy elsö fékkarja?jo pénzé megvenném!
Hali!Mitöl van az hogy, az nsrem az elsö leforgatásig 7000fordulatnál ledadog kb 3mpig!utána leforogg 13000ig!és innentöl fogva minden rendben müködik!
boc kimaradt a kép mert másolni akartam sz egészet.
emberek segítsetek. könyörgök.
akinek van ilyen tipusu légbeömlője 2 db. jó állapotú nem törött. a szín nem érdekel. írjon nekem ha eladó. köszönöm
a pirossal bekarikázottról lenne szó.
A powerem forditva van bekötve
Felújítás után mennyi km-t megy el normál használat alatt? Rendesen bemelegítve, minőségi olaj, stb.
Ezek rendben vannak, még elfogadható értékek. Ha a tű is rendben van akkor a karbiddal nincs nagy gond.
Nézd meg a power szeleped bovdeneit jó helyre vannak-e kötve. Ha a power motor felőli oldalon állsz akkor a power szelep jobb oldaláról induló bowden a power motor felőled eső részére kell hogy csatlakozzon. A bal oldali bowden a power motor túlsó benzincsap felé eső részéhez csatlakozik. A helyes állást pedig gondolom tudod hogyan ellenőrizd jelöléstől jelölésig kell mozognia.
Ha ez is rendben van akkor karbi beállítás. Majd írom hogyan.
fuvokáim: fő fuvóka 132
uszok közt 52
szivatónál:60
volt még mellete egy kicsi az 70
Még 1 dolog eszembe jutott közben arról hogy nem ugrik meg az is lehet hogy fordítva van bekötve a power szelep. Hozzám is így került a motorom. A power motorba fordítva van beakasztva a két bovden ezt is megnézheted. 2500-3000-ig nyitva van mély hangja van ilyenkor, 3000-nél zár ércesebb lesz a hangja majd 7000-nél újra nyit. Lehetséges hogy a szerelő kivette a motort aztán véletlenül fordítva rakta össze.
Ha kivetted a karbit az alján találsz egy 12-es réz csavart ezt tekerd ki. Na ennek a csavarnak a hegyébe van betekerve egy 6mm-es fúvóka ez a főfúvóka. Az oldalába vagy a tetejébe bele van ütve a mérete ennek kell 138-asnak lennie. Ez a legnagyobb fúvóka a karbiban.
Ha kivetted ezt a csavart akkor lejön az úszóház. Ha levetted látni fogod az úszót. Itt középen találsz egy kisebb 5mm-es fúvókát szintén réz ebbe is bele van ütve a méret ennek kell 42-esnek lennie. Aztán az egyik sarokban ahol a szivetó bovden befut ott megtalálod a 65-ös indító fúvókát. Bár ez nem túl lényeges az első kettő a fontos. Na ha ezzel megvagy akkor tartsd a karbit fejjel lefelé úgy hogy az úszó szabadon a saját súlyától lenyomja a tűszelepet. Most mérd meg a karbi pereme és az úszó legfelső pontja közötti távolságot ennek 24mm-nek kell lennie. Ez a benzinszint. Most jöhet a tű, felhúzod a rugót a gázbovdennél és a rögzítő lemezt is felemeled aztán ki tudod húzni a tűt. 5 rovátka van a tetején és egy kis zéger gyűrű. A gyűrűnek alulról a 3. rovátkában kell lennie.

Nézd meg ezeket mi stimmel és mi nem mennyi az eltérés atán mondom tovább mit csinálj.
2. dikba szaggat 7 és 8 ezernél de nem ugrik úgy már mint régen és 5. és 6. ba alig akarja elérni a csucsot föleg 6ba. Amiket irtál értékeket azt hogy értelmezzem ? mert még nem szereltem ennyit sajnos. De idén keztem el motorszerelő sulit
A hőérték ok én is ezt használom. A szerelő lehet hozzányúlt a karbihoz az érdemes lenne átnézni. Főfúvóka 138, alapjárati 42 indító 65. Benzinszint 24mm. A tűn a zéger alulról a 3. rovátkában.
Alapjárati keverék csavar 2,5-3 fordulatra kitekerve. Ezek a gyári értékek nekem így megy. Ha ezek rendben vannak akkor másfelé kell keresgélni.
Amikor megy lepörög rendesen? Nem dadog vagy szaggat magas fordulaton?
A gyertyám hőértéke:(NGK) BR9ECS.
Nem rég volt szervízbe és öninditom let felujitva 2 szer vittem vissza mert 1 hétig müködöt és mikor ott először beinditottam rákellet húznom szivatót és eddig nem kellet bármennyit is állt a mocim és akkor tájba még elég meleg is volt. Én egy levegőszűrő szivacsot cseréltem benne meg karbit vettem ki azt egy szerelőhöz vittem hogyan kéne kipucolni de monta nem koszos elöttem szétszette és össze is rakta. Én tettem vissza.
A gyertya is szivathat, én a 125 apriliámba raktam nem olcsó NGK B10EG-t vadonat új gyertya egy hét alatt tönkrement. Pucolás kiégetés után mennt pár km-ert utánna megint leállt alattam. Hideg volt nem pörgettem túlzottan a gépet nem tudott kiégni. A hondába 9-es hőérték az előírás de ha nem vadulsz vele a hideg beálltával egy 8-as bőven elég bele.
Bemész egy elektronikai alkatrészboltba vagy villszer üzletbe és veszel egymásba dugható csatlakozókat aztán lecseréled őket. Esetleg még a gyáriba illőt is találhatsz akkor nem kell mindkettőt cserélni. Vagy fogsz egy forrasztópákát és a régi indexekből átrakod a vezetékeket az újakba és meg is van oldva.
Szia!
Indításkor a power hang normális, beáll alap helyzetbe ha leállításkor nem ott volt.
Eddig a jelenlegi felállás jól működött? Vagy esetleg új motor új karbi, volt felújítás rajta stb...?
A tünetek alapján vagy sokat kap és ezért koszolódik a gyertya vagy túl magas a hőértéke és most a hidegebb időben ez már nem tud kiégni megfelelően.
Ha változtatás volt rajta akkor a karbi hangolással lehet a gond, túl nagy fúvóka vagy rossz tű állás esetleg magas benzinszint miatt túl sok benzint kap.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Az a helyzet a mocimmal ami jc20-as, hogy megyek vele és egy idő után ledadog és nem lehet beinditani szétszedtem a karbit kitakarítottam megpucoltam gyertyát ujat is vettem bele ment is kb 1 hétig és megint dadog azt ennyi. Megnéztem gyertyát nekem olajosnak tünt megpucoltam vissza tettem pöcre indult kicsit ment megint halál megint gyertya pucolás és megint ment és leáll. Mikor ráadom gyujtást a powerem hangja elég rövidet sipol. Gőzöm sincs mi lehet vele . Légyszives segitsetek!
sziasztok!
honda nsr motoromhoz kaptam fasza kisindexeket! leakartam cserélni a gyárit.. csak a csatlakozók neem paszolnak! mit csináljak? csokizzam össze? kókányolni nem akarok!
Nem csoda, hogy lehet kapni. mert hondához bármit lehet kapni ha az embernek van elég pénze. De ennyiért inkább járok a 639-essel.
emberek segítsetek. könyörgök.
akinek van ilyen tipusu légbeömlője 2 db. jó állapotú nem törött. a szín nem érdekel. írjon nekem ha eladó. köszönöm
a pirossal bekarikázottról lenne szó.