Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasz!
Az enyémben 12V 3Ah akksi van.Tipus:YTX4L-BS
1999-es épp ma cserélem ki mert most adta meg magát.
UuuuU! Hát ha gyári van benne...akkor már lehet egy két évvel ez elött le járt a szavatosági ideje... Mondjuk a gyári akksik azok jobban szokták bírni. Nekem a DT-be haldoklott az akksim, azt amikor indexeltem villogot a müszerfal világítás a lámpa meg minden!
Köszi a választ!
Az aksi valószínű,hogy nem a legjobb már,'99-es kiadás!
Ha jó benne az akksi akkor nem.
Szevasztok!
Szerintetek az normális dolog,hogy alapjáraton pöfög a motor rajta a világítás és a kürtöt ha megnyomom az csak ciripel?Köszi!
Hali!
10 liter körül van mert ha tartalékra csavarom akkor közel 8 litert tudok belecsorgatni.Te meg vagy elégedve a mocid első világításával?Én nem az enyémmel!5 szentjánosbogár is ad ekkora fényt mint az enyém!35/35-s izóó van benne de nem oké valamiért.Mikori kiadás a mocid?Az enyém '89-es.
mert én úgy tudom h 10
sziasztok valaki világosítson már fel hogy most mégis hány literes azt nsr tankja mer már láttam 18 halottam olyat h 12 liter szóval ...
Hali !
2000.-?!
1500
Hellosztok!
Van itt most egy Nsr 125 F kéne róla egy pár info
-Hány amperes akksi kell bele
-Elektromos poweres ennek mekkora fordulaton kell nyitnia?gyujtásra téve kell e nyitnia-zárnia?
na emberek újabb kérdés.

valaki nemtud nekem szerválni carbon membránt? vagy carbon membránlapot?

ja és még mindig érdekel a légbeömlő.
Hali !
Mond meg te neked mennyit ér meg a fékkarésmegegyezünk !
Hali
Helló!
EZ milyen motor meg, milyen évjáratú?
hali!igen érdekel még a fékkar!mennyit kérsz érte?
valaki. könyörgök dobjatok már meg 2 ilyen légbeömlővel.

nemár hogy senkinek sincs ilyen.
Értem, bár nekem a fordulatszámmérővel semmi gond egyszerűen megáll 7000-es fordulaton és ott áll nem gyorsul tovább, ha sokáig erőltetem húzom neki fulladozni kezd kihagyogat. Ha visszábbveszem a gázt nem erőltetem a gyorsulást akkor lassan túljut a holtponton.
Én ezt nem igazán érzem gyújtás problémának. De nem tudom .....
Szeva, ilyen nekem is volt, hogy powerbe éréskor 6-7000 dadogott, dobálta a ford. szám mérőt és nem ment, ha fölé kúszott akkor megint megindult, és ment rendesen.
Volt egy donor motorom és átcseréltem mindent. A CDi-je lett a megoldás...
Láttam felvettél MSN-re délután 4-ig fennt vagyok tudunk beszélni estére sajnos nem, mert szolgáltató váltás van nállam és még nem aktiválták az új netemet. De minden pillanatban várható. Írj rám ha gép előtt vagy.
Van még pár alkatrészem!

Teljes idomszett(külön külön is eladó): 10.000Ft
Alsó kormányhíd+ kormánycsapágy: 5.000Ft
Duda:2.000Ft
Indexek:4.000Ft/4db
Láncvédő dekli:2.000Ft
Gyújtáskapcsoló: 5.000Ft
Gumiharmónika:1.000Ft/db
Lábtartó konzol:5.000ft/db
Olajtartály:6.000Ft
Víztartály:4.000Ft
Kormány
csutka:3.000Ft/db
Hátsó lámpa: 5.000Ft/db
Első lámpa tartó konzol:3.000Ft
Kapcsoló egység: 5.000Ft/oldal
Jó állapotú központi teleszkóp:7.000Ft
Váz:15.000Ft
Segéd váz:3.000Ft
Tank: 8.000Ft
Ülés: 6.000Ft
Lengővilla:8.000Ft
Közép sztender: 5.000Ft
Szia!
djklein megadnád a számod, hogy tudjunk beszélni a mocim ügyébe?! mezo.d@freemail.hu a címem
1-2 ben nállam is ez a helyzet pici idegeskedés de azonnal tovább gyorsul. De 3.sebességtől felfellé ha alacsony fordulatról gyorsítok a megtorpanás dadogásba megy át és ha erőletem kihagyogat megfullad. Ha kicsit visszaengedek a gázon és finoman gyorsítom mégis átküzdi magát 7000 fölé onnan simán húz tovább és nagyon megy. Ha 1-estől lendületesen megyek gyors váltásokkal és nem esik a fordulat 7000-alá akkor brutálisan dolgozik a felső tartományban. A povernyitás körül azonban nagyon zakkant. Ebben tud valaki segíteni? Van valakinek ilyen tapasztalata. Mihez kellene nyúlni? Karbi dúsabb keverék, vagy power szelep állítás, kipufogó? A gép teljesen nyitott nyitott membrán és kipufogó van rajta. Együtt lehet élni a dologgal eddig nem bántottam de kicsit izgatja a fantáziámat mi okozza. Ez a kipufogó téma úra felvettette a kérdést. Az enyében nincs folytás és egy egész rövid sportdob van rajta.
Ja azt elfelejtetted leírni hogy milyen fordulaton csinálja ezt a jelenséget? Én úgy vettem hogy alapjáraton. Ha gázhúzásra dadog akkor biztosan sokat kap és a karbit kell beállítani.A benzincsap elzárásával nagyon rövid időre meg kell oldódnia a problémának. Utánna fulladozni fog.
Szia!
Első lépés egy új gyertya aztán gyújtás ellenőrzés. Ha kihúzod (kitekered) a gyújtókábelt a pipából és a vázhoz tartod akkor min. 7-8mm-erről át kell, hogy húzzon. Ha ennél kisebb a szikra akkor baj van a gyújtással. Ha a szikra oké akkor be az új gyertyát és indítsd be. Ha marad a dadogás akkor lehet, hogy kihagyokat ennek oka talán a rossz gyújtás elektronika vagy elmozdult gyújtás jeladó esetleg rossz pozícióban álló lendkerék. De lehet hogy ömlik bele a benzin ettől is erősen dadog. Próbáld meg hogy menet közben elzárod a benzincsapot. Ha a benzin fogytával növekszik az alapjárat és rendezettebben kezd járni akkor a karbival van a gond.
Ez megmagyarázza a megtorpanást 7000 körül és az erőtlenséget. A koszolódó gyertyát azonban nem igazán. Nekem fordítva bekötött power szeleppel is jól működött. Alapjáraton igaz nincs akkora öblítés mint kellene de ez nem igazán okozhatja ezt a hibát.
Kösd vissza rendesen a powert aztán próbáld ki ha marad a probléma akkor egy karburálás kell neki.