van néhány tipus
sok külömbség nincsen köztük csak a felni, sárvédő, fényezés, kipufogó
meg van amejik berugós
van ojan is ami idomos de kocka lámpája van elöl
azt nem látom ezek között
szia nincs meg a hengerem ma adtam el pont,szoval nsr henger felmegy mindegyik a másikra csak van gilardoni 1 es meg 2 es a második a jobb nekérdezd miért nem tudom mert látszatra nincs külömbség.a képeket tedmár fel mert kíváncsi vagyok rályuk menyire ment el az a henger elöre is köszi.
üdv! na most kaptam meg a hengert látszatra elég durván megragadt ha érdekel képet tudok feltenni holnap! az lenne a kérdésem h ha megvan még a használt hengered akkor képet tudsz feltölteni rola? mert évjáratoktol is függ a henger alakja vagyis a szereleő szerint mert ő egy 93-as nsr hengert vet rá de az nem jo. szalé a képet tudsz rola feltölteni akkor azt megköszönném!
András írj valami elérhetőséget!Ha valakinek van eladó cdi-je az jelentkezzen mert megvenném!olyan kell amiböl 2 kábel jön még ki plusszba!Előre is köszi mindenkinek!Csak valaki jelentkezzen már mert nem tudok motorozni!
Jaj....
Valakinek cicalámpáshoz kilométeróra kihajtása ?
Vagy megoldás a helyettesítésére?
Letört az egyik kis fül és csak néha viszi az órát...........
Helló!Az a Elvileg 92-es évjáratu de nincs itthon a motor nem tudom megnézni pontossan!Olyan kell amin van a 2es csati meg a 4 es csati és melette jön ki két kábel.Azt hiszem egy zöld és egy fehér.
Sziasztok!
Van egy eladó autóm.
2 éve meg volt egy 125ös NSR F-em.
Boldog lennék ha a kocsimból értékegyeztetéssel
NSR lenne, rendszámos.
Aki tud ebben segíteni, előre is köszi
(magyarul cserélném nsr+kp vagy nsr+még motorra)
Ford Escort 1.4 Turnier CLX (Classic Extra) 1996.
Németországi volt, aztán Magyarországra került forgalomba.
2006-tól egy autószerelő saját autója volt, tőle vettem, így motorikus
és szerkezeti állapota ennek megfelelően kiváló.
218.000 km van benne.
Teleszkópok és gömbcsuklók 2 éve,
gumiharangok, szilentek, stabilizátorok frissen cserélve.
Nem füstöl, 3 éve komplett motorellenőrzést-rendbetételt
kapott az autó. Injectoros.
Olajcserét kapta időben, most is bőven a felénél tart
a periódusnak. Januárban friss műszakit kapott,
új a belső hűtő-fűtőmodul. Elöl tárcsafékek,
kiváló fékhatással. Extrák: napfénytető, vezető - és utasoldali
légzsák, S.R.S rendszer, A.B.S. féktámogató rendszer,
gyári tetősin, gyári csomagtérfedő, plüss belső, belülről
állítható tükrök, szervókormány, stb.
Komplett gyári Ford sport-alufelni garnitúrával, Continental ContiEco gumikkal,
felnire szerelve, csavarokkal,
kompletten. Központi záras, riasztós, távirányítós.
Ütésérzékelő, borulásvédelmi zár. Távirányítós csomagtérzár-nyitás.
Hengerenkénti átlagkompresszió 11,5 bar (szóval hengerfej, szelepek,
dugattyúk, gyűrűk, henger kiváló állapotúak!)
5 sebességes manuális, jó áttételezéssel, nagyon jó váltóval.
Színe gyöngyház-metál bordó.
Motorja nem füstöl, jól húz, könnyen indul, megbízható.
Légszűrő is most lett kipucolva, menetkész, szép állapotú autó.
Tehát gyári FORD alufelni jár vele, adok egy szett sport-üléshuzatot.
25kW-ig más is érdekelhet, de NSR lenne az igazi :)
Esetleg Varadero 125.
Helló!Meik fajta?Mert nekem az kell amiböl a csatlakozók mellett jön ki 2-tő kábel ami bele van öntve!Ha olyan akkor érdekelne!
Néztem elérhetőséget de nem találtam semmit.Írj valamit és megbeszéljük!
Szia.
Az idomokat cakk pakk, minden ami fényezett cucc, az első sárvédőn kívül 20.000-ért lehet vinni.
A sárvédő már nincs meg.
a fékkar kompletten tükör befogóval és olajtartájjal 5000.
sok külömbség nincsen köztük csak a felni, sárvédő, fényezés, kipufogó
meg van amejik berugós
van ojan is ami idomos de kocka lámpája van elöl
azt nem látom ezek között