énis kertesházban lakok. van garázs műhely minden féle de egy hely sem volt ahol megtudtam volna csinálni sajnos.
így maradt a létra. de megoldottam. igaz szenvedtem vele rendesen de megoldottam.
Vki esetleg nem tudja az nsr és a crm váltója között mi a külömbség? Vagyis azt tudom hogy hosszabbak a fokozatok az nsr be,de jelentősen? Csak azért kérdezem,ha vennék egy nsr blokkot akk nagy lenne-e e téren a változás? Illetve a blokk tartókonzoljai megegyeznek?
Engem az érdekelne hogy a Hondába milyen akku kel? A moci egy Honda NSR50-es gép.
Ja és még valami, valaki nem tud valami internetes boltot ahol alkatrészt tudok venni az NSR-embe?
hát úgy nem egyszerű :S én hálát adok az égnek hogy kertes házba lakok van garázsunk és műhelyünk mondjuk most is panelbe vok mert egyetemista vok és albiba lakok addig míg suli van :S
neked ez egyszerű dolog volt, volt hova felakasztani. én nemtudtam sehova felakasztani.
2 es létrán csináltam.
seprünyél a váz közé a nyél meg a létrafokokra és kész is volt.
amúgy nekem elég húzós volt kicserélni a szimeringet mert ezen a fajtán már nincs középsztender úgyhogy ilyen érdekes módon felkötöttel csavaros emelővel és aláemeltem olajemelővel
igazad van. ez a baj nekemis.
addig szarakodtunk vele míg kiderült hogy ez abaj. ott lent a meghajtásnál.
holnap szétkapom aztán énis ügyeskedek valamit. remélem megtudom csinálni.
velem is előfordult ez mikor a teleszkópban szimeringet cseréltem és szétszedtem az elejét és az a fogaskerék ami meghajtja a kerékről a spirált kicsúszott a nutjábol mert a kerékagyban lévő szimering kíjebb volt mint kellett volna újra kiszedtem a kereket ráillesztettem a fogaskereket a nutra piff-puff neki gumikalapács és lőn csoda harmadik összerakásra csodálatos lett....
legalább is nekem ez volt a gond
Segítségetekre lenne szükségem!
Szerintetek melyik láncot, első- és hátsó lánckereket vegyem meg?
http://robogotuning.hu/spl/155...