szerintem is valami ilyen fogaskerék szerű gond lehet. elvégre is már röpke 60 ezret lemért az az óra. sztem nem szégyen tőle hogy felmondta a szolgálatot.
hát képzeljétek hogy jártam ma reggel.
megyek suliba szépen a szokásos 70 körüli tempómban semmi száguldozás vagyis akkor épp nem. aztán nézem a km-er órát elkezd ugrálni a mutató mondom mi a fa...m ugrál ugrál össze vissza aztán egyszer csak nyekk és semmi 0...
megállok nézem semmi, a spirál a helyén van mondom nemis szakadhatott el tavaj cseréltem zsír újra talán 5000 van benne.
hazajövök szétszedtem átnéztem az egészet spirált kiszedtem hibátlan órát szétszedem semmi látszólagos összerakom kipróbálom és szintén semmi.
tehát a legvalószínübb ok hogy tönkrement a órám.
volt már valakinek ilyen?
Nicasil persely témához annyit szólnék hozzá, hogyha jó csinálták a perselyezést, akkor utcán szinte teljesen mind1, ott alig észrevehető a különbség. Persze mind2nek megvan a maga előnye, hátránya.
Nekem olyan segités kellene, hogy van egy NSR 50-es mocim ,és ahhoz sehol sem leletem használati manuált, vagyis hogy a gyártó által megadott alkatrészek milyenek legyenek. Tehát pl milyen gyertya kel bele, milyen olajat ajánl a gyártó, stb. A moic 1989-es kiadás.
A segitéget előre is köszönöm!
Üdvözlet: Demcar
Na azért ez túlzás. De tegyük fel hogy igazad van egy perselyezés max 18000Ft de néhol olcsóbban is megvan, egy fúrást 3500-ért megcsinálnak. Akkor 2 perselyezés és 8 fúrás = 64000Ft. Egy fúrással pedig min 16000km-ert elmegy egy perselyes henger. 8fúrással az 128000km. Nem hiszem hogy egy nicasiols henger elmegy ennyit.
Na és ott van HA NEM AKAD MEG. De mi van ha igen?
Nem mondom hogy nem jobb a nicasilos de utcára szerintem kifizetődőbb a vas és nincs akkora különbség amiért isteníteném a nicasilt. Bár nekem is az van de ha véga akkor biztosan perselyt kap.
Ha egy nikasilos hengert nem akasztasz meg és rendes olajat kap azzal elmész annyit hogy addig elkoptatnál 2 perselyes hengert is a 3-4 fúrással...igy azért mindjárt mások a költségek ezen kivül a többi tényezőröl ne is beszéljünk mert az is egyértelműen a nikasilos melett szól
Nézd meg a keréknél mert lehet hogy ott a gond
Üdv: Koszka
megyek suliba szépen a szokásos 70 körüli tempómban semmi száguldozás vagyis akkor épp nem. aztán nézem a km-er órát elkezd ugrálni a mutató mondom mi a fa...m ugrál ugrál össze vissza aztán egyszer csak nyekk és semmi 0...
megállok nézem semmi, a spirál a helyén van mondom nemis szakadhatott el tavaj cseréltem zsír újra talán 5000 van benne.
hazajövök szétszedtem átnéztem az egészet spirált kiszedtem hibátlan órát szétszedem semmi látszólagos összerakom kipróbálom és szintén semmi.
tehát a legvalószínübb ok hogy tönkrement a órám.
volt már valakinek ilyen?
érdekel. nagyon is.
adsz egy msncímet vagy valami elérhetőséget és ott megbeszéljük?
köszönöm.
Van aki így nyomja:
http://youtu.be/82XlLWlL7ac
Vagy
NSR 500
Van néhány Honda NSR 125-ös alkatrészem eladó.
Hátsó fék munkahenger pedálastol.
Önindító alkatrésznek.
Különolajoz szivattyú.
Meg egy Pirelli 130 / 70 / 17
Érdeklődni. E-mail: fekete68@citromail.hu
Tel: 06/20-93-57-688
Üdv. :Demcar
http://www.decalshop.hu/info.p...
89-eshez én sem találtam, de van itt egy Nsr 50 szervizkönyv. Nézd meg hogy ugyan az-e a blokk stb, mert lehet hogy ez is jó.
http://www.manualedereparatie....
Nekem olyan segités kellene, hogy van egy NSR 50-es mocim ,és ahhoz sehol sem leletem használati manuált, vagyis hogy a gyártó által megadott alkatrészek milyenek legyenek. Tehát pl milyen gyertya kel bele, milyen olajat ajánl a gyártó, stb. A moic 1989-es kiadás.
A segitéget előre is köszönöm!
Üdvözlet: Demcar
Na és ott van HA NEM AKAD MEG. De mi van ha igen?
Nem mondom hogy nem jobb a nicasilos de utcára szerintem kifizetődőbb a vas és nincs akkora különbség amiért isteníteném a nicasilt. Bár nekem is az van de ha véga akkor biztosan perselyt kap.
Nagyon kemény a hátsó rugózásom!Nincs valakinek egy felesleges kulcsa hozzá amivel tudnék rajta állítani?Megvenném!Köszi!
Hali!