Persze a nicsail modernebb megoldás ezt nem vitatom de az előnye szerintem csak pályán köridőben lenne mérhető. Utcai használatra a perselyes ugyan olyan jó. Olvastam itt olyan marhaságokat, hogy a teljesítménye MZ szintre csökken és nem pörög többet stb.... Ez hülyeség és nem kell megilyeni tőle.
Háát, azért Lecsónak abban igencsak igaza van, hogy a bevonatos henger azért valamivel jobb.
Részint a közvetlen hőelvezetés miatt, aminek eredménye képpen kisebb illesztést lehet választani kockázat nélkül, ez meg önmagában is nagyobb teljesítményt ad valamivel.
Meg mintha a bevonatnak további előnyei is lennének, pldául az, hogy a siklási tulajdonásgai jobbak.
Persze, utcai szinten, simán meg lehet ugyan oylanra is csinálni.
Egy perselyest 3szor 4szer meg lehet furni, ha összeadod a költségeket még mindíg olcsóbban kijössz mint, ha egy új nicasilost vennél. Utcai használatra teljesen megfelelő.
Nem gyengébb. Egy perselyes is ugyan azt tudja mint a nicasilos. Csak szervízkor nem elég dugót cserélni hanem meg is kell furatni.
Ha helyesen van bejáratva és jó olajat kap a perselyes is nagyon sokat elmegy.
Nem értem ebben a fórumban miért kezelitek ennyire ellenszenvesen a vas hengereket, vagyis a perselyes hengereket. Az RS50-es fórumban mindenki a vas hengereket tartja favoritnak. A nicasilos 3X annyiba kerül és ha megragad megsérül ki lehet dobni. Míg a másiknál egy fúrás és megy tovább. Teljesítényre pedig semmi különbség sincs.
Egy jól legyártott perselyes hengerrel ugyan azt fogja tudni motor!
ezek szerint nekünk ugyan olyan a gondolkodásmódunk.
eddig még nem nagyon csinált ilyesmit ez csak nekünk jutott eszünkbe.
énis csak úgy gondoltam egyet hátha így jobb lessz és hát jobb lett.
emberek. megoldottam a régi nsr problémát. a baromi puha első teleszkóp problémát.
a megoldás amivel kiküszöböltem ezt a roppantul idegesíttő problémát az a: 15 W os teleszkóp olaj. ( én repsolt raktam bele)
ma reggel raktam össze és egy álom lett a régihez képest.
csak ajánlani tudom.
nekem nagyon bejött.
Az összes NSR, motorkódok: JC20 (88-93) JC22(94-) gyárilag nicasilos hengerrel jött ki, nincs perselyes gyárilag , ami perselyes azt már valaki faragtatta bele, mert nem volt pénze új, gyári nicasilos hengerre, amikor azt szépen tönkre vágta...
Sőt ha jól tudom, még a 88 előtti NS125-ök is nicasilosak voltak gyárilag.
Szóval a perselyezés mindenképp egy utólagos dolog és pusztán a költségek miatt van sok perselyes henger, mivel egy gyári új henger 60-90.000, addig egy persely 20-30.000, és lehet gyilkolni, tönkrevágni, aztán meg újra fúrni, hónolni
sziasztok!
érdeklődnék, hogy melyik fajta nsr 125 jött ki nicasilos hengerrel? mert sok olyat látok mostanában, hogy perselyes...
ha tud valaki infóval, vagy olvasnivalóval szolgálni azt megköszönném
üdv
Már kb. 100x le van írva, de leírom, bár ott a KERESŐ felül:
Száranként 2,6-2,7 dl, és ha összeraktad , minden a helyén akkor a telók tetején a lecsavarható kupakoknál betöltöd az olajat, rá a kupakok és mehet vissza a helyére ennyi...
hali emberek.
megtudná nekem valaki mondani hogy a teleszkópokba az elsőkbe mennyi olaj kell?
én 2 dl re emlékszem száranként de nem vagyok biztos benne.
és hogy hogyan kell beletölteni? mert már darabokban vannak már csak felkell tölteni és összerakni őket.
köszönöm
Most olvastam visszább, én is erre gondoltam, hogy majd megmelegítem óvatosan, hátha akkor.
Már szedtem le lendkereket, de ez durva, ahogy fel van szorulva, ilyet még nem szívtam, attól félek, hogy valami hozzáértő felkalapálta,és szarul...
Részint a közvetlen hőelvezetés miatt, aminek eredménye képpen kisebb illesztést lehet választani kockázat nélkül, ez meg önmagában is nagyobb teljesítményt ad valamivel.
Meg mintha a bevonatnak további előnyei is lennének, pldául az, hogy a siklási tulajdonásgai jobbak.
Persze, utcai szinten, simán meg lehet ugyan oylanra is csinálni.
Ha helyesen van bejáratva és jó olajat kap a perselyes is nagyon sokat elmegy.
Nem értem ebben a fórumban miért kezelitek ennyire ellenszenvesen a vas hengereket, vagyis a perselyes hengereket. Az RS50-es fórumban mindenki a vas hengereket tartja favoritnak. A nicasilos 3X annyiba kerül és ha megragad megsérül ki lehet dobni. Míg a másiknál egy fúrás és megy tovább. Teljesítényre pedig semmi különbség sincs.
Egy jól legyártott perselyes hengerrel ugyan azt fogja tudni motor!
eddig még nem nagyon csinált ilyesmit ez csak nekünk jutott eszünkbe.
énis csak úgy gondoltam egyet hátha így jobb lessz és hát jobb lett.
egy perselyezett érezhetően gyengébb a nicasiloshoz képest?
üdv
a megoldás amivel kiküszöböltem ezt a roppantul idegesíttő problémát az a: 15 W os teleszkóp olaj. ( én repsolt raktam bele)
ma reggel raktam össze és egy álom lett a régihez képest.
csak ajánlani tudom.
nekem nagyon bejött.
Köszi mégegyszer!
Molnár Zoltán Bp 1213 Szajkó u. 2
Nem szokott elveszni.
Utánvétes csomag? Vagy küldjem a pénzt?
700 kilóval gyüszöl nekem majd.
Sőt ha jól tudom, még a 88 előtti NS125-ök is nicasilosak voltak gyárilag.
Szóval a perselyezés mindenképp egy utólagos dolog és pusztán a költségek miatt van sok perselyes henger, mivel egy gyári új henger 60-90.000, addig egy persely 20-30.000, és lehet gyilkolni, tönkrevágni, aztán meg újra fúrni, hónolni
érdeklődnék, hogy melyik fajta nsr 125 jött ki nicasilos hengerrel? mert sok olyat látok mostanában, hogy perselyes...
ha tud valaki infóval, vagy olvasnivalóval szolgálni azt megköszönném
üdv
én még sosem találkoztam vele hogyan kell.
olvasgatom nap mint nap de soha nem találkoztam vele. azért kérdeztem.
köszönöm
Száranként 2,6-2,7 dl, és ha összeraktad , minden a helyén akkor a telók tetején a lecsavarható kupakoknál betöltöd az olajat, rá a kupakok és mehet vissza a helyére ennyi...
megtudná nekem valaki mondani hogy a teleszkópokba az elsőkbe mennyi olaj kell?
én 2 dl re emlékszem száranként de nem vagyok biztos benne.
és hogy hogyan kell beletölteni? mert már darabokban vannak már csak felkell tölteni és összerakni őket.
köszönöm
Mivel holnap péntek lesz, lehet, hogy csak hétfőn ér oda...
Már szedtem le lendkereket, de ez durva, ahogy fel van szorulva, ilyet még nem szívtam, attól félek, hogy valami hozzáértő felkalapálta,és szarul...