Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a 10-ezer forintos henger az nem az én kitalálásom:D nekem a szerelő mondta én is csodálkoztam rajta de hát ha ő tud szerezni akkor én csak jobban járok vele.. az Arrow rendszer az tuti eredeti.bele is van ütve a márkajelzés, vagyis a rezó az tuti az csak a dob "házi".
Még mindig eladó a motorom, ha valakit érdekel keressen.
5000 Ft , tudom postázni is...fényképet is küldhetek... el is jöhetsz érte... a rugó tényleg még fasza erős...
szia nekem is kéne ha van nikacilos henger 10 ezrebe!145-150 es fúvókával próbálokzz de attól is függ milyen az az arrow...
A hónolás nagyon finom felület megmunkálás. Láttál te már alaposan megragadt hengert? A gyűrű törésről már nem is beszélve.
A mély nicasil sérüléseken ez nem segít.
A hónolás csak sértetlen hengernél szokás dugó cserekor. Ilyenkor a tükör simára kopott nicasil rétegre újra felkerülnek a hónolási karcok ezekben a mikro barázdákban megreked az olaj és elősegítik a kenést. A hónolás csak egy finom felület felfrissítés. De a sérült meghúzott hengert fúrni illik. A nicasilt meg nem lehet.
köszi,nekem is tetszik, igy már kicsit hihetőbb az 50 ccm
"Ha a nicasilos henger megragad akkor ennyi" ez esetben hónolják és usgyi tovább....Van előnye meg hátránya is(mint mindennek)!
nem tudom az jó e hozzá? nekem most shindengen 589B van,volt rajta! egyébbként mennyiert Adod?
jaja csak nincs időm nekem felrakni (1szer megtettem), de a tiéd tényleg szebb
Ennyi hülyeséget, már miért lenne gyengébb egy hüvelyezett henger? A nicasil csak tartósabb és ennyi.
Ha a nicasilos henger megragad sérül akkor azonnal kuka vagy újra nicasilozás ami gyaorlatilag egy új henger árával vetekszik.
Míg egy vas vagy perselyezett hengert pár ezerért megfúrnak és röhögve megy tovább. Tizedébe kerül és megsúgom hogy soha nem fogod észrevenni az erő különbséget!
Jó olajjal és gondos bejáratással pedig a vas henger is nagyon sokat elmegy!
és azt nem tudja vki akkor h arrow sport rendszerhez milyen fuvoka kell?
Hüvelyezés 15-25000 közötti összegbe kerül általában!
Én is úgy hallottam ,hogy kedvezőbbek a siklási tulajdonságai(kissebb súrlódás)+ még az általad felsorolt előnyei vannak(nikasilnak)! Akk ezek szerint ez téves? Pl wössner teflonos dugattyúszettel is állítólag vmivel nagyobb teljesítmény érhető el a gyárinál...ezek akk nem valós dolgok?
enyém 5000 alatt nem csinál sokmindent
és a hüvelyezés körülbelül mennyi lenne vagyis a megcsináltatása?
Rendesen megcsinált hüvelyezéssel, eléggé uygan úgy kell mennie, annyi a difi, hogy 15 ezrenként nem csak dugót cserélgetsz, hanem furatod is a hengert, mert az is kopik.
akkor ezekszerint hüvelyezéssel is ugyan ugy menne mint ment?vagyis elvileg jobban mivel h ujj dugot kap?
Elpiszkolódott, vagy tönkrement a tűszelep.
(meg ne kérdezd hol lehet kapni:)
nemtom ezt a hüyleséget ki kezdte el terjesztni, hogy a hüvelyezett henger gyengébb, e jól valagba kellene rúgni.
VAnnak hátrányai (kopás, hőleadás, torzulás) de ez ezen a szinten nem nagyon játszik, észrevehetetlen.
hali!Ti nsr-etek is 4000 fordulatig ugy megy mint a tetü,vagy csak az enyémnek szar a membránja?
Miért van az, hogy ha nem zárom el a benzincsapot akkor lassan de folyamatosan csepeg a motorból a benzin de ha tartalékon van a csak és azt hagyom úgy akkor nem?
pedig már kitakarítottam a karbit meg minden...
Van egy eladó CI639-es CDI-m... ha találok 626-ost valahol.....
hát..nekem azt mondta h "gyári"vagyis használt de nicasilos hengert rakna bele h meglegyen benne a teljesitmény ne gyengüljön el...
Úgy értem, nem szoktak használható nicasil bevonatos hengerek árulódni 10 ért.
h érted h bevonatos henger?