a 10-ezer forintos henger az nem az én kitalálásom:D nekem a szerelő mondta én is csodálkoztam rajta de hát ha ő tud szerezni akkor én csak jobban járok vele.. az Arrow rendszer az tuti eredeti.bele is van ütve a márkajelzés, vagyis a rezó az tuti az csak a dob "házi".
A hónolás nagyon finom felület megmunkálás. Láttál te már alaposan megragadt hengert? A gyűrű törésről már nem is beszélve.
A mély nicasil sérüléseken ez nem segít.
A hónolás csak sértetlen hengernél szokás dugó cserekor. Ilyenkor a tükör simára kopott nicasil rétegre újra felkerülnek a hónolási karcok ezekben a mikro barázdákban megreked az olaj és elősegítik a kenést. A hónolás csak egy finom felület felfrissítés. De a sérült meghúzott hengert fúrni illik. A nicasilt meg nem lehet.
Ennyi hülyeséget, már miért lenne gyengébb egy hüvelyezett henger? A nicasil csak tartósabb és ennyi.
Ha a nicasilos henger megragad sérül akkor azonnal kuka vagy újra nicasilozás ami gyaorlatilag egy új henger árával vetekszik.
Míg egy vas vagy perselyezett hengert pár ezerért megfúrnak és röhögve megy tovább. Tizedébe kerül és megsúgom hogy soha nem fogod észrevenni az erő különbséget!
Jó olajjal és gondos bejáratással pedig a vas henger is nagyon sokat elmegy!
Én is úgy hallottam ,hogy kedvezőbbek a siklási tulajdonságai(kissebb súrlódás)+ még az általad felsorolt előnyei vannak(nikasilnak)! Akk ezek szerint ez téves? Pl wössner teflonos dugattyúszettel is állítólag vmivel nagyobb teljesítmény érhető el a gyárinál...ezek akk nem valós dolgok?
Rendesen megcsinált hüvelyezéssel, eléggé uygan úgy kell mennie, annyi a difi, hogy 15 ezrenként nem csak dugót cserélgetsz, hanem furatod is a hengert, mert az is kopik.
nemtom ezt a hüyleséget ki kezdte el terjesztni, hogy a hüvelyezett henger gyengébb, e jól valagba kellene rúgni.
VAnnak hátrányai (kopás, hőleadás, torzulás) de ez ezen a szinten nem nagyon játszik, észrevehetetlen.
Miért van az, hogy ha nem zárom el a benzincsapot akkor lassan de folyamatosan csepeg a motorból a benzin de ha tartalékon van a csak és azt hagyom úgy akkor nem?
pedig már kitakarítottam a karbit meg minden...
A mély nicasil sérüléseken ez nem segít.
A hónolás csak sértetlen hengernél szokás dugó cserekor. Ilyenkor a tükör simára kopott nicasil rétegre újra felkerülnek a hónolási karcok ezekben a mikro barázdákban megreked az olaj és elősegítik a kenést. A hónolás csak egy finom felület felfrissítés. De a sérült meghúzott hengert fúrni illik. A nicasilt meg nem lehet.
Ha a nicasilos henger megragad sérül akkor azonnal kuka vagy újra nicasilozás ami gyaorlatilag egy új henger árával vetekszik.
Míg egy vas vagy perselyezett hengert pár ezerért megfúrnak és röhögve megy tovább. Tizedébe kerül és megsúgom hogy soha nem fogod észrevenni az erő különbséget!
Jó olajjal és gondos bejáratással pedig a vas henger is nagyon sokat elmegy!
(meg ne kérdezd hol lehet kapni:)
VAnnak hátrányai (kopás, hőleadás, torzulás) de ez ezen a szinten nem nagyon játszik, észrevehetetlen.
pedig már kitakarítottam a karbit meg minden...