Emzoli, már egyszer beszéltünk róla, de még mindig ugyan az a "projekt" NSR-em baja, és már átnéztem, kompresszió mérve mégis a következőt produkálja:
Szépen össze lett rakva, henger hónolva, új vertex dugó. Minden kitakarítva, Karbi átnézve, úszószint ellenőrizve.
Azt csinálja, hogy hiába tekertetem, nem indul be magától, légszűrő fenn, szívócsonk rendben, nem lyukas.
Csak úgy hajlandó elindulni, hogy ha befogom a légszűrőház tetejét teljesen és akkor gondolom felránt egy csomó benzint a karbiból és felpörög mint a vaddisznó, de ennyi, ha azt a benzint kijáratom belőle, akkor újra nem indul sima indítózásra.
Ez mitől van?
Valahol falsot szív? Vagy a karbival lehet valami?
Már mindent átnéztem, maximum a főtengely szimmeringre tudok gondolni, hogy esetleg ott lehet gubanc és az fordult ki, csak a lendkerék annyira fel van szorulva hogy a lehúzóval se jön le, pedig már légkulccsal is verettem...
Meg arra is gondoltam, hogy akkor ha ki lenne fordulva ilyenkor valamennyi benzinnek át kéne folynia a lendkerékhez. Az itt olvasottak alapján, akkor is beindulnak ha az van kifordulva, csak nem mennek rendesen.
Esetleg ötlet hogy mit nézzek át? Vagy szerezzek egy próba karbit másikat?
igaz de mindenki érti hogy értettem, húúúú baszki, most fogom fel :D ezt nagyon elírtam xDD pedig villamosmérnöknek tanulok de ez maradjon titok szal a test akart lenni aszem
Nem egészen értem mit írtál, a powert be lehet állítani oldalt, (a nyílásnál kell legyen a kis csík jelzés), a karbiban meg csak a fúvókát állítod fel-le a többit kívülről is lehet csavarhúzóval (amikor már jár a motor), de lehet hogy a power elektronikád a rossz, nekem van 1 gyári power elektronikám ha érdekel (az enyémből lett kiszedve mert én egy folytatlant tetem bele )
Szia, az van hogy ebből 1 kábel jön ki, ami földelés, én anno 1 éve vettem az enyémhez, de kiderült h nem olyan kell bele így megmaradt, 8000ért érdekel? Bp-en lakom, ha érdekel dobok fel képet hozzá, a szám ami rajta van: "KBS" elméletileg működik, de ha mégsem visszacsináljuk!
Igazából az számít hogy mennyi idős gumi. Lehet akármilyen jó márka, hogyha ki van keményedve, öreg vagy rosszul tárolták... Az oldalfalán találsz 4 számot egy ellipszis alakú keretben. Ebből ha jól emlékszem az első 2 a gyártási hét, a 2. kettő pedig a gyártási év. Én azt javasolnám hogy 2 évesnél idősebbet ne vegyél.
Egyébként nekem is heidenau k63-64 van a kawámon, ha be vannak melegedve, jól tapadnak. Esőbe nem nagyon próbálgattam a határokat. Hungaroringen simán tudtam lábtartóra rakni vele a motort. Árban talán a mofakernél a legjobb, hátsó 18 első 13 körül újonnan.
sziasztok! segítsetek nekem.... nagy nehez beállítom a karbimat úgy hogycsak 3-ban máár neem nyit a powerem..... kihűl a motorom utána kezdhetem előőröl az egészet.... mit csináljak?
ez a gumizás elég sok oldalu dolog
az biztos hogy ha jól be van álítva a nyomás akkor jól kezelhető a motor
szerintem egy túrás motorra jó a k63
én pirelli sport demont vettem mer ugy gondoltam hogy azt megengedhetem magamnak
de csak a télen lessz fölrakva
Hali!
Kedves barátaim én az istenért sem szeretném ha itt vagdalkoznánk egy gumi miatt. Azért kérdeztem ezt a gumit mert itt a szomszéd városban Szeghalmon van egy menő gumis és ezt a gumit 10000-ért adja és 800,-Ft a szerelés centírozás ha én veszem ki a kereket.Ugyanitt Metzeler lasertek 13000,- nem sok a külömbség de most a motor felújítás miatt nem igazán van keret, vagyis kicsi is számít. Aki újított már fel motort az tudja mire gondolok. Végül is mindenkinek igaza van, mert nem mindegy, hogy mire használjuk a gumit, de az se mindegy, hogy milyen útviszonyok mellett.
Szóval köszönöm a válaszokat eldöntöttem melik gumit veszem !
Ma a fél napom azzal mennt el hogy egy régi főfúvóka belsejébe jukat furtam majd vágtam bele 5mm-es menetet a végé levágtam így csináltam egy adaptert a 5mm-es készletemhez amiből tudtam berakni nagyobb mértet.Próbálgatni jó de örülnék a ha normális lenne benne. De azárt jó móka volt. Gyengébb idegzetűeknek nem ajánlom.
mondjuk lehet hogy már ezis öreg gumi bár elég puhának tűnik ahoz hogy öreg legyen meg nem repedezett vagy ilyesmi szóval úgy nem látszik öregnek de persze lehet hogy az. nemtudom.
de nekem annyira nem vált be. vagyis inkább helyesbíttenék az én motorozási stílusmhoz nem vált be. túrázásra sztem tökéletes.
+1 arra, hogy szar: 130 -ról nem tudott 10 méteren megállítani. Egyértelműen a gumit teszem felelőssé a bekövetkezett baleset miatt. Repültek is a kukába, azóta felnin járok. Mindenkinek javaslom, ég és föld: Nem kell félni attól hogy leereszt, kipukkad, nem kell a helyes nyomással babrálni, szinte nem is kopik. Aki nem felnin jár az hülye!
A szimmeringet megtekinteni a leírtak alapján jó volna, de a váltóoldalit is.
A próbakarbi is jó ötlet.
Szépen össze lett rakva, henger hónolva, új vertex dugó. Minden kitakarítva, Karbi átnézve, úszószint ellenőrizve.
Azt csinálja, hogy hiába tekertetem, nem indul be magától, légszűrő fenn, szívócsonk rendben, nem lyukas.
Csak úgy hajlandó elindulni, hogy ha befogom a légszűrőház tetejét teljesen és akkor gondolom felránt egy csomó benzint a karbiból és felpörög mint a vaddisznó, de ennyi, ha azt a benzint kijáratom belőle, akkor újra nem indul sima indítózásra.
Ez mitől van?
Valahol falsot szív? Vagy a karbival lehet valami?
Már mindent átnéztem, maximum a főtengely szimmeringre tudok gondolni, hogy esetleg ott lehet gubanc és az fordult ki, csak a lendkerék annyira fel van szorulva hogy a lehúzóval se jön le, pedig már légkulccsal is verettem...
Meg arra is gondoltam, hogy akkor ha ki lenne fordulva ilyenkor valamennyi benzinnek át kéne folynia a lendkerékhez. Az itt olvasottak alapján, akkor is beindulnak ha az van kifordulva, csak nem mennek rendesen.
Esetleg ötlet hogy mit nézzek át? Vagy szerezzek egy próba karbit másikat?
:)
merthogy ők az importőrők.
Egyébként nekem is heidenau k63-64 van a kawámon, ha be vannak melegedve, jól tapadnak. Esőbe nem nagyon próbálgattam a határokat. Hungaroringen simán tudtam lábtartóra rakni vele a motort. Árban talán a mofakernél a legjobb, hátsó 18 első 13 körül újonnan.
és ha lehet akkor valami normálisat vegyél
castrol, repsol, valvoline, agip
az biztos hogy ha jól be van álítva a nyomás akkor jól kezelhető a motor
szerintem egy túrás motorra jó a k63
én pirelli sport demont vettem mer ugy gondoltam hogy azt megengedhetem magamnak
de csak a télen lessz fölrakva
könyörgök dobjon már meg valaki 2 ilyen légbeömlővel.
hihetetlen hogy ilyen senkinek sincs.
Buzerpipa@freemail.hu
HA ide leírod a címedet, két napont belül nálad van a 140-145-ös főfuvi a dellrotyódba.
Kedves barátaim én az istenért sem szeretném ha itt vagdalkoznánk egy gumi miatt. Azért kérdeztem ezt a gumit mert itt a szomszéd városban Szeghalmon van egy menő gumis és ezt a gumit 10000-ért adja és 800,-Ft a szerelés centírozás ha én veszem ki a kereket.Ugyanitt Metzeler lasertek 13000,- nem sok a külömbség de most a motor felújítás miatt nem igazán van keret, vagyis kicsi is számít. Aki újított már fel motort az tudja mire gondolok. Végül is mindenkinek igaza van, mert nem mindegy, hogy mire használjuk a gumit, de az se mindegy, hogy milyen útviszonyok mellett.
Szóval köszönöm a válaszokat eldöntöttem melik gumit veszem !
A fúvókákkal mi a helyzet?
Ma a fél napom azzal mennt el hogy egy régi főfúvóka belsejébe jukat furtam majd vágtam bele 5mm-es menetet a végé levágtam így csináltam egy adaptert a 5mm-es készletemhez amiből tudtam berakni nagyobb mértet.Próbálgatni jó de örülnék a ha normális lenne benne. De azárt jó móka volt. Gyengébb idegzetűeknek nem ajánlom.
de nekem annyira nem vált be. vagyis inkább helyesbíttenék az én motorozási stílusmhoz nem vált be. túrázásra sztem tökéletes.
(én michelinenel estem egy órán belül hármat, akkor átgondoltam, hogy talán le kellene az öreg kérges gumit cserélni:)