Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm.
Helló!
A rendszert az nsr-el vettem anno,nagyon jól ment vele a gép,160 volt a vége,teljesen gyári karbival,fúvókákkal,a lényeg hogy erős az alsó tartományban is meg felül is,a carbon dobtól meg elég erőteljes,kicsit mélyebb hangja van mint a gyári,vagy rozsdamentes dobokétól.A motorral egy idős,97-es gyártásu,98-év végén lett rátéve,de tiszta belül,vagy 1500km-ert ment a karbantartása óta.Az ára 30+a postaköltség,ennél alább nem adom,mert újonnan ez 80000 pénz lenne.
Sziasztok!
JC20-as dupla körlámpáshoz kéne nekem kulpung bowden (félig el van szakadva). Esetleg tudtok valahol boltot pesten, ahol van?
Nyugi, az YBR topikban valakinek a motra meg 120 at megy, az is legalább ennyire szórakoztató:)
Ezt a "mindenkié 2litert fogyaszt és 200at megy dumát fejezd már be mert harmadszorra írtad le 1nap alatt és rohadtul felkúr már, hogy egy tuning hengeres motor fogyasztását akarod hasonlítani egy gyári motoréhoz.
Szerintem a témát be is lehet fejezni mert kilátástalan azoknak a megbékélése akiknek többet fogyaszt a gépe.
szia érdekelne a kipud lenne pár kérdésem,menyi teljesítmény növekedést vetél észre ezzel a rendszerrel kb?menyi idős?újonnan van vagy te is használtan vetted?és hogy árban mi lenne a vége előre is köszi....
szakadékba figy én nem tagatom és nem is hazudok az én nsr em a 160 as hengerrel elviszi a 175-180 at.. és nem modnom ha kell meg eszi a 10 et is nem mint itt fórumon mindenki 2 literes fogyasztásal megy 160 at
Az a 175-180 szakadékban, hátszéllel?
engem érdekell... 30 ba eladód nem?
hát épenségel sztem stimmel... de sztem fölös a termo... föleg nyáron... kicsit többet járatod... nekem a termo kinyirt 2 hengerfejtömitést.. mert 120 foknál nyitott amikor már kurva mind 1 volt :D
végre egy öszinte ember
nekem 155km/h fele megy a gép gyári cuccokkal csak a gyertya más meg a kipufogódob ha normálisan mek csak néha néha csapatom neki 6-7 liter ha veretem akkor benzinkút is kevés
Sziasztok.Olyan gondom lenne.hogy van nekem egy Honda CRM 250 -es, japán belpiacos endúróm.Szét lett szedve a motorja és kiderült,hogy nincs benne termosztát.Találtam egy hirdetést ahol egy NSR 125 hengerfejet hirdettek és úgy néztem igencsak hasonlít az enyémre./Írtam neki baszott visszaírni./Ha valakinek volna elfekvőben és leméregetné nekem,esetleg el is adná ha jó nagyon megköszönném.Az enyém méretei:a kis kupakban ahova a termosztát megy 33mm,a kupak mélysége a szélétől mérve 19mm,a hengerfejen a furat 27mm,a mélysége 25 mm.Még mielőtt megkérdezné valaki miért nem veszem meg a gyárit azért mert 17000 forint.Üdv.
Hello!
nem tud valaki fém fékcsövet e-h?
macskalámpás nsr-hez kéne.
köszi!
Jó hát az enyém 150-et megy... valamit valamiért
Csősztök!
Ha valakit érdekelne van egy kipuffom:http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
köszönöm szépen!
a 20-as felni:
a tengejen a menet az 12mm
a feni a km/h meghajtóval együtt 110mm
a peremén ahol a gumi van ott 75mm
ja hogy a 20-ast akarod a 22-esbe akkor nemsokára megmérem neked
szerintem ugyan ojan
de ha bisztosra akarsz menni akkor kérjél meg valakit akinek 22-ese van hogy mérje meg a tengejt meg hogy mijen széles a felni ott ahol a tengely átmegy rajta
22eshez kellene kerék, ha esetleg van írj! köszi: wp
figyeljémá
160as polinivel mit kell csodálkozni?
és ha nsr hajtva megeszik 10litert (mint az előzőekbe állítottad) akkor egy mitó mennyit eszik? 15-20at?
Áááá felesleges is vitatkozni ha ezt magyarázni kell.
Itt mindenki eljárkál 4-5 literes fogyasztásaal és 200 at megy mindenkinek az NSR je! enyémel lehet a gond ? nekem 160 as polinom van avval tok elmenni 175-180km/h-t fogasztása 6-8 literes ig terjed de ha kell megeszi a 10 et is... nem értem szerintem az enyémel van a baj...
hahó! senki nem tudja h jo-e a 20as elsö kereke a 22eshez? am nekem power alatt eszik 6ot