Én eddig max. 5,5 literes fogyasztást tudtam kihozni belőle, pedig akkor húztam neki rendesen (pláne hogy haver XJ 600-al volt). Átlagba 4,5-el eljárkálok vele.
Akkor a hiba az ön készülékében van, mert nekem pont ugyanúgy működik ahogy leírta, azzal a különbséggel, hogy amikor spórolósan járok megáll 4 literben.
Emberek, felraktam egy fojtatlan kipufogót
130helyett 150lett a vége és mostmár minden fokozatba eltudok gyorsítani
150nél kipörgi a 11ezret 6osba...
Úgyhogy voltam is egy Szeged-Pécs 3napos motoros túrán, 700km összesen.
130-140utazó oda vissza.
hegyekbe meg tíltástól tíltásig.
(5literes fogyasztás)
A újabb típusoknál a így néz ki a dolog:
Főfúvóka: 138-as
Alapjárati fúvóka: 42-es
Hideg indító fúvóka: 65-ös
5 rovátkás tű, zéger felülről a 3. rovátkában
Benzinszint 24mm +/- 0,5mm
Alapjárati keverék csavar teljesen beteker majd 2,5 fordulat ki.
Alapjárati fordulat csavarral alapjáratott 1400 +/- 100-as RPM-re kell állítani.
A régebbi típusoknál:
Főfúvóka: 132-es
Alapjárati fúvóka: 52-es
4 rovátkás tű, zéger felülről a 3. rovátkában
a többi ugyan az....
Ez a helyzet gyári állapotú motornál, azonban ha kopott már kicsit a motor akkor ezek a beállítások és értékek már nem biztos hogy megfelelőek. Ahogy kopik egyre több benzint igényel esetleg már nagyobb fúvókákat is.
A leírtak kiindulási alapnak jók de én inkább a motor aktuális állapotához hangolnám.
Egy egyszerű módszer:
Keverék csavart 2 fordulatot ki, beindít, üzemi hőfokra melegít, alapjáratot megemeled 2500, 3000RPM-re majd elkezded lassan kitekerni a kis keverék csavart az alapjárat emelkedni kezd majd. Megkeresed azt a pontot ahol a legmagasabb és már nem emelkedik tovább, egy fél fordulatot visszatekersz aztán az alapjáratot visszaállítot megfelelő 1400-as értékre. Motorozol pár kört aztán nézel egy gyertyaképet. Ha keveset kapna a zégert egyel lejebb teheted a tűn de akkor újra el kell játszani a hangolást előről, mert minden mindenre hatással van. Ha állítasz akkor csak lassan és türelmesen, mert a motor nem reagál azonnal a pici változásokra.
Ha jól van beállítva akkor melegen gombnyomásra indul gázadás nélkül. Egyszeri gázhúzára teljesen lepörög megtorpanás nélkül, és ugyan olyan ütemben vissza is áll alapjáratra.
sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni,89-es nsr125f karbibeállításához. Az alapjárati és a levegőcsavar állásának gyári értéke érdekelne. Onnan már eltudnék indulni,mert így sötétben tapogatózom. Előre is köszi!
Szervusz!
Természetesen tudok,ez attól függ hogy mi az a matrica!Nekem csak egy kép kell és méret hogy mire gondolsz és mekkorába!E-mailemre nyugottan írhatsz vagy msnre is felvehetsz!
üdv!
Szia!
A kabi mellett, alatt a blokkon a vastag réz csatlakozó a blokk túlfolyója ha sok váltó olajat töltessz bele vagy valami a blokkba folyik az itt távozik. Több ilyen cső is van a nagyobbak egy csoportba vannak összefogva és nekem a stander mellett be vannak akasztva egy tartóba minden felesleg itt folyik ki. De gyakorlatikal ha nem kötöd sehová őket akkor sem lesz semmi baj csak max minden a blokkra folyik majd ha gubanc van. A karbin van 3 túlfolyó és leeresztő cső, a kiegyenlítő tartálynak is van egy csöve a benzintank túlfolyójának is van egy csöve. Na meg az olajpumpa az a karbira csatlakozik azt össze ne keverd valamivel!
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
Sziasztok! Nemrég elkezdtem összerakni két éve szétszedett 125 f mocimat és van egy két dolog ahol elakadtam, ehhez szeretném a segitségeteket kérni. A karbi mellet a blokkon a láncos oldalon van egy cső csatlakozó amit nem tom hova kössek illetve van még egy vékonyabb kicsit előrébb ami szintén kérdőjeles. Előre is köszi.
valaki tudna segíteni?
macskalámpás 1993 mas nsr-hez blokk felújjító szett (csapágy szimering dugó gyűrű hajtókat...) ez mennyibe lenne? és linkeket is tudnátok részletesen róla küldeni aki ráér
hogy mit hol és mennyiért lehet megrendelni....
Azzal, hogy hazudok szerinted jobbat aludnék?
130helyett 150lett a vége és mostmár minden fokozatba eltudok gyorsítani
150nél kipörgi a 11ezret 6osba...
Úgyhogy voltam is egy Szeged-Pécs 3napos motoros túrán, 700km összesen.
130-140utazó oda vissza.
hegyekbe meg tíltástól tíltásig.
(5literes fogyasztás)
Főfúvóka: 138-as
Alapjárati fúvóka: 42-es
Hideg indító fúvóka: 65-ös
5 rovátkás tű, zéger felülről a 3. rovátkában
Benzinszint 24mm +/- 0,5mm
Alapjárati keverék csavar teljesen beteker majd 2,5 fordulat ki.
Alapjárati fordulat csavarral alapjáratott 1400 +/- 100-as RPM-re kell állítani.
A régebbi típusoknál:
Főfúvóka: 132-es
Alapjárati fúvóka: 52-es
4 rovátkás tű, zéger felülről a 3. rovátkában
a többi ugyan az....
Ez a helyzet gyári állapotú motornál, azonban ha kopott már kicsit a motor akkor ezek a beállítások és értékek már nem biztos hogy megfelelőek. Ahogy kopik egyre több benzint igényel esetleg már nagyobb fúvókákat is.
A leírtak kiindulási alapnak jók de én inkább a motor aktuális állapotához hangolnám.
Egy egyszerű módszer:
Keverék csavart 2 fordulatot ki, beindít, üzemi hőfokra melegít, alapjáratot megemeled 2500, 3000RPM-re majd elkezded lassan kitekerni a kis keverék csavart az alapjárat emelkedni kezd majd. Megkeresed azt a pontot ahol a legmagasabb és már nem emelkedik tovább, egy fél fordulatot visszatekersz aztán az alapjáratot visszaállítot megfelelő 1400-as értékre. Motorozol pár kört aztán nézel egy gyertyaképet. Ha keveset kapna a zégert egyel lejebb teheted a tűn de akkor újra el kell játszani a hangolást előről, mert minden mindenre hatással van. Ha állítasz akkor csak lassan és türelmesen, mert a motor nem reagál azonnal a pici változásokra.
Ha jól van beállítva akkor melegen gombnyomásra indul gázadás nélkül. Egyszeri gázhúzára teljesen lepörög megtorpanás nélkül, és ugyan olyan ütemben vissza is áll alapjáratra.
Remélem segítettem!
Üdv!
Segítségeteket szeretném kérni,89-es nsr125f karbibeállításához. Az alapjárati és a levegőcsavar állásának gyári értéke érdekelne. Onnan már eltudnék indulni,mert így sötétben tapogatózom. Előre is köszi!
Természetesen tudok,ez attól függ hogy mi az a matrica!Nekem csak egy kép kell és méret hogy mire gondolsz és mekkorába!E-mailemre nyugottan írhatsz vagy msnre is felvehetsz!
üdv!
A kabi mellett, alatt a blokkon a vastag réz csatlakozó a blokk túlfolyója ha sok váltó olajat töltessz bele vagy valami a blokkba folyik az itt távozik. Több ilyen cső is van a nagyobbak egy csoportba vannak összefogva és nekem a stander mellett be vannak akasztva egy tartóba minden felesleg itt folyik ki. De gyakorlatikal ha nem kötöd sehová őket akkor sem lesz semmi baj csak max minden a blokkra folyik majd ha gubanc van. A karbin van 3 túlfolyó és leeresztő cső, a kiegyenlítő tartálynak is van egy csöve a benzintank túlfolyójának is van egy csöve. Na meg az olajpumpa az a karbira csatlakozik azt össze ne keverd valamivel!
Olyat tudsz, hogy motor egyik oldalán már meglévő (felragasztott) matricából ugyanolyat előállítani?
És ha igen, kb mennyi pénzbe kerül?
Köszi, üdv
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
http://www.megamotors.hu/rolun...
http://www.pinkmotors.hu
/
http://www.omegamotor.hu/
http://www.nagyvas.com/
felhivod öket és tudnak mondani árajánlatot... de megamotors-t javaslom ott biztos hogy van gyári
macskalámpás 1993 mas nsr-hez blokk felújjító szett (csapágy szimering dugó gyűrű hajtókat...) ez mennyibe lenne? és linkeket is tudnátok részletesen róla küldeni aki ráér
hogy mit hol és mennyiért lehet megrendelni....