először is a hangja elárulja mi van odabenn
ha nagyon csörög-zörög akkor inkább keress másikat
aztán több dolgot nem tudok ami nagyon lényeges lenne
esetleg még a kormány csapágy, gumik, lánckerekek ha kopottak arra még tudsz hivatkozni hogyha megveszed akkor az cserélni kell és engedjen az árbol
direkt azért csináltam azt a galériát hogy ha valaki nem ért hozzá az is meg tudja csinálni otthon és ne kelljen ezreket otthagynia a szervizben
ha csak neked segítettem vele már akkor is megérte fölrakni
Igen, nem nagyon olvasgatom a fórumot nyáron. Neked viszont köszönettel tartozok, van egy nagyon jó galériád a teleszkópszimmering cseréről, az alapján jutottam túl egy holtponton. Szóval bár mindegy egyes alkalommal kiakaszt, hogy mennyire nem tudsz írni, a motorokhoz mégiscsak értesz, úgyhogy BIG THX.
Szia!
Ez csapágy probléma, nekem először a főtengelyem lett csapágyas 5000-es fordulattól elkezdett rezonálni, az idő elteltével egyre erősebb lett. A ledkereket megmozgattam és kotyogott, főtengely csapágyak cserések voltak. Később újra elkezdett rezegni morogni a blokk. Akkor a balance tengely csapágyait kellett cserélni.
De ha szerencséd van akkor a blokk felfogatása is meglazulhatott valahol. Nézd meg a három blokk rögzítési pontot nem-e lazultak meg. Ha ez rendben van akkor a csapágyak lesznek.
Lehet a balanszer tengely. A kuplung oldali részben kell beállítani. két pontot kell egymáshoz rakni. Az olaj természetesen cserélendő a művelet után. A tengelyt "hollander" anya tartja.
sziasztok. nekem van egy 2000es évjáratú NSRem amivel annyi lenne a baj hogy 5500 és 7500as fordulat között rezeg az egész motor(kormányon érzem) és a hangos az idom rezgése, ezért kicsit kényelmetlen. de 5fél alatt és 7fél fölött már minden sima, eláll a rezgés. mi lehet a probléma?
a képen látod darabokban.... minden fogaskerekes részt kenj be zsírral,és a motorban a jól tudom kell lennie 2 csapágynak!azokat is nézd meg annak olajat!elméletileg ennyi,de ha látsz a képen még olyan dolgot akkot azt is
hali srácok.
honda nsr 125 F mocin hogyan kell leszedni az önindíttót?
én mintha úgy tudnám hogy leveszem a bal oldali blokk deklit és onnan tudom valahogy leszedni.
és ha sikerül leszednem nem tudjátok hogy mit kell bezsíroznom hogy ne legyen fura hangja? állíttólag valami szabadonfutót kell bezsíroznom benne de nemtom melyik lehet az.
köszönöm szépen.
szia nem akarlak osztani de fogaskereket újat szoktunk venni főleg ha nem is egy nagy összeg 2730ft itt tudod meg rendelni http://robogotuning.hu/spd/JTF...
ha nagyon csörög-zörög akkor inkább keress másikat
aztán több dolgot nem tudok ami nagyon lényeges lenne
esetleg még a kormány csapágy, gumik, lánckerekek ha kopottak arra még tudsz hivatkozni hogyha megveszed akkor az cserélni kell és engedjen az árbol
ha csak neked segítettem vele már akkor is megérte fölrakni
Most készülök megnézni egy NSR-t,elvileg 2000-es évjárat,125F Raiden.Mire kell figyelnem vételkor?
Előre is köszi!
megkérdezem megvan-e még a lámpája
itt van alkatrész
plexi, lámpa...
Ez csapágy probléma, nekem először a főtengelyem lett csapágyas 5000-es fordulattól elkezdett rezonálni, az idő elteltével egyre erősebb lett. A ledkereket megmozgattam és kotyogott, főtengely csapágyak cserések voltak. Később újra elkezdett rezegni morogni a blokk. Akkor a balance tengely csapágyait kellett cserélni.
De ha szerencséd van akkor a blokk felfogatása is meglazulhatott valahol. Nézd meg a három blokk rögzítési pontot nem-e lazultak meg. Ha ez rendben van akkor a csapágyak lesznek.
szerintem ha a balansz lenne a bűnös akkor nagyobb fordulatnál már szétvert volna mindent
holnap nekiugrok szerintem és megcsinálom.
honda nsr 125 F mocin hogyan kell leszedni az önindíttót?
én mintha úgy tudnám hogy leveszem a bal oldali blokk deklit és onnan tudom valahogy leszedni.
és ha sikerül leszednem nem tudjátok hogy mit kell bezsíroznom hogy ne legyen fura hangja? állíttólag valami szabadonfutót kell bezsíroznom benne de nemtom melyik lehet az.
köszönöm szépen.
nem egy nagy összeg