Az szép én fél óra után már azért aggódom nehogy megolvadjon a cipőm talpa. Ugyanakkor a hűtővizem nem meleg a műszerem mutatója a lemgelegebb időben sem megy fel 50%-ig.
nekem 1általán nem melegszik, bár én hűtésbüzi vagyok... nekem 2 órás út után is megérinthető a kipufogó dobom... vízet nem melegítni nagyon? ott is szét kéne nézni
Sziasztok!
Ha már szóba kerültak a kipufogók. Normális dolog az hogy iszonyúan felmelegszik a dobom? Nekem még csak gondolonom sem kell arra hogy kiégetem végig barbára van égve még a végdob vége is barna. Ha leveszem és belenézek a henger csatlakozásánál kb fél cm-es körben fekete trutyis utánna már barna belenézve a könyök után már látszik a gyapot a rezóban és fehér színű. Valami baromi nagy hőfokra felmelegszik. Az enyémen még hőpajzsok is vannak lemezek vannak rá felfogatva azbeszttel vagy valami hőálló gyapot lapokkal. Mondjuk már van amelyik nincs rajta az előző tulaj gondolom elhagyta. Ezért nem értem a kiégetés témát, mert ez az első olyan motorom ami totál esélytelen hogy elkokszosodjon mert gyakorlatilag porzik a kipufogó rendszer olyan száraz. Ez normális vagy csak nállam hevül fel ennyire? Bár motoros talin régebben láttam nsr-t mikor még nekem nem volt ott is az tünt fel először hogy a végdob vége szép barnára volt égve nem olajos meg trutymós stb....
most néztem meg
fényképezni nem akartam mer sötét van már
a jobb oldali ugyan ojan mindegyiken
a bal oldali az f-esen egyenesen ál
az r-esen kicsit fölfelé van megcsavarva ezért annak a kuplung karja lefelé görbül hogy a kormánnyal egysíkba legyen
holnap ha majd süt a nap lefényképezem
Sziasztok nagyon sürgősen kellene nekem egy erősebb fajta kuplung bowden ns125 höz, akinek van eladó illetve tud egy boltot bp környékén ahol hétfőn megtudnám vásárolni megköszönném az infót!:D
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
van egy 125 r-es motorom. Nemrégiben cseréltem rajta karburátort. Azóta, ha hideg a motor nagyon nehézkesen indul be. Ha bemelegedett akkor már pöccre indul. Én szerintem a karbi környékén keresendő a hiba, mert az előző karburátorommal semmiféle problémám nem volt.
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Megtudjátok azt mondani, hogy egy NSR 125 első teleszkópja, illetve krómszára, azonos-e egy 96-os NS-1 -vel?
nekem van egy és ha érdekel eladó is!Abonyi vagyok,ha érdekel gyere el!
Ha már szóba kerültak a kipufogók. Normális dolog az hogy iszonyúan felmelegszik a dobom? Nekem még csak gondolonom sem kell arra hogy kiégetem végig barbára van égve még a végdob vége is barna. Ha leveszem és belenézek a henger csatlakozásánál kb fél cm-es körben fekete trutyis utánna már barna belenézve a könyök után már látszik a gyapot a rezóban és fehér színű. Valami baromi nagy hőfokra felmelegszik. Az enyémen még hőpajzsok is vannak lemezek vannak rá felfogatva azbeszttel vagy valami hőálló gyapot lapokkal. Mondjuk már van amelyik nincs rajta az előző tulaj gondolom elhagyta. Ezért nem értem a kiégetés témát, mert ez az első olyan motorom ami totál esélytelen hogy elkokszosodjon mert gyakorlatilag porzik a kipufogó rendszer olyan száraz. Ez normális vagy csak nállam hevül fel ennyire? Bár motoros talin régebben láttam nsr-t mikor még nekem nem volt ott is az tünt fel először hogy a végdob vége szép barnára volt égve nem olajos meg trutymós stb....
fényképezni nem akartam mer sötét van már
a jobb oldali ugyan ojan mindegyiken
a bal oldali az f-esen egyenesen ál
az r-esen kicsit fölfelé van megcsavarva ezért annak a kuplung karja lefelé görbül hogy a kormánnyal egysíkba legyen
holnap ha majd süt a nap lefényképezem
végülis lehet jó lenne rá mert nekem a fékrendszer sem az eredeti így a jobb tükör az eredetihez képest másképp áll. lehet jó lenne úgy is.
csak az egy kicsit máshogy néz ki
majd holnap mutatok róla képet
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
Subertű: (4 állásos a tű) a pöcök a fentről az utolsó előtti rovátkában van
Levegő: 3 teljes fordulatot van kitekerve
Az alapjárat 1400 ra van beállítva és úgy vettem észre, hogyha odaverem neki a szikrát, akkor utána leesik az alapjáratom.
van egy 125 r-es motorom. Nemrégiben cseréltem rajta karburátort. Azóta, ha hideg a motor nagyon nehézkesen indul be. Ha bemelegedett akkor már pöccre indul. Én szerintem a karbi környékén keresendő a hiba, mert az előző karburátorommal semmiféle problémám nem volt.
A mérete M30x1,5 és belső menetes cső!
Üdv!
Attila