Köszönöm szépen a tanácsokat!! Alig várom már a hónap végét hogy kezdődjn a suli mert ninden nap mocival mehetek! Nem pedig busszal... Most sajna nem tudok sokat menni vele mert melózok!!Mindenkinek balesetmentes utat és jó motorozást!!
Köszi a hozzászólásokat! Igen mindenképp rendszámosat veszek, remélem ő az is :) hátnemtudom, lehet csak heccből vagy tuningból rakta rá, de mindenképp megkérdezem :) Köszike srácok!
Én nem vagyok hive a tuning hengereknek szóval én inkább visszarakatnám a gyárit,viszont azt én is szivesen megtudnám hogy pontosan miért cseréltette ki a hengert,de inkább menj el nézd meg és probáld ki azzal nem veszithetsz semmit
Hát, kuplung nélkül. Csak indulj el!
Nagyobb sebességi fokozatoknál oké, de 1-3ig azért nem ajánlott. Amúgy gyorsításoknál én is ha váltok, csak félig használom a kuplungot, mivel, minél rövidebb legyen a váltási idő, és minéál kevesebbet vesszen a nyomatékból.
Evoval Balatonról hazajövet én is kuplung nélkül váltottam (elszakadt a bowden).
1-4-ig elég szar volt, de aztn 5-7-ig mintha kuplungolnék, olyan simán ment.
Javaslom a Székesfehérvári hondát ! kétnapon belül megjön minden amit rendelsz ,meg tök rendessek !
2 es felet lehet kuplung nélkül váltani ,de csak érzésel
Sziasztok, lenne egy pár kérdésem.Most vettem egy nsr-t és szeretném tudni hogy kuplung nélkül lehet-e váltani vele?Hol tudnék alkatrészt venni hozzá??lehetőleg Fejér megyében.
Elvileg dob rajta, nem csak a fogyasztásán, hanem teljesítményben is. Viszont én azért megkérdezném, hogy miért is cserélt hengert. Mert hát, az emberek 80%, csak úgy nem barmoja szét motorikusan a moccát, ha semmi gond nincs vele...
Én legalábbis így gondolkodok. Szóval megnézném motorikusan milyen lehet. Amúgy arra figyelj, hogy rendszámos legyen, tehát a papírjai rendben legyenek.
Épp egy 125-ös NSR vásárlását tervezgetem, és van 1 jelölt, amin 150-es Pollini hengerszett van. Nos, többen mondták hogy ez inkább akadályoz mint segít, többet eszik, meg minden. Véleményt szeretnék kérni, mert a srác a 125-ös gyári hengerszettet is adja, hogyha megvenném a mocit, akkor maradjon a 150-es vagy tegyem át a 125ös gyárit??
Előre is köszi a véleményeket, nagy segítség lenne :)
Gondom van a motor (NSR-125) töltésével.Tudja v.ki a pontos bekötési vázlatot.Melyik szín,hová csatlakozik?5 kivezetés van.Fekete,rózsaszín,piros sárga,zöld
Hali Srácok!
Elmesélem hogy jártam.
Motrozunk a haverommal ... én szépen leáltam dumálni a többiekkel rá egy percre csatt és esett is a gyerek !Elktapta a jobb oldalamat !Ma voltam a korházba ,kaptam egy szép gipszet a lábamra ,de ez még jó is lenne ,de erre agya a nő az inyekciót hogy ezt minden nap a hasfalamba kell szurnóm ! (trombozis megelöző anyag van benn)
Tiszta ideg vok !!!Nem is a saját hibámból szopok ! Neki huzódások meg hasonlóan a lába szarakodik ,de még nincs begipszelve!
A mocinak szerencsére nem lett sok baja ,csak a jobb hátsó index meg a rendszámtábla tartó+ a lábtartó tört le!
Én 190cm és 79kg vagyok és nem érzem magam becsomagolva,amúgy a Mito egyátalán nem nagyobb testüsőt ott még rosszabb lenne mert feljebb van a lábtartó,ezt tapasztaletból mondom mert a haveromnak Mito evo-ja van
most ugy néz ki h nsr. tuti nsr-t vennék, csak egydolog miatt félek. hogy 195cm és 85kg vagyok, szóval lehet h nekem az kicsit kicsi. míg a mito meg az rs nagyobb testu vmivel.
de az nsr mégis csak japán techinka!!
Bocs, de ezzel el kell dicsekednem :
Az én Mito Evom fogyasztása 30-as karbival 3,5 liter (néha kapott powert is, de átlagban 6000-7000-es fordulat között).
Hegyre fel, két személlyel megvolt 4liter is.
nem vágjátok nsr125höz mien tuningokat lehet kapni (nem polini 160as hengert)
hanem ilyen apróságokat amitol jobban kiporog es jobban megy, mégse eszik 10 literrel többet:D
tud vki vmien oldalt?
Most jöttem haza a Balcsirol 1023 km mindennel együtt és semmi baja nem volt a motornak.
Átlagban 5 litert evett 100-on.
Hazafele pedig meálltunk segiteni fórumozu társunknak kcsijuhásznak akinek kifogyott a benzin,de sajnos ilyen problémaákra nem voltunk felkészülve ugyhogy csak beszélgetni tudtunk
Mindent összevetve egész jó volt
Nagyobb sebességi fokozatoknál oké, de 1-3ig azért nem ajánlott. Amúgy gyorsításoknál én is ha váltok, csak félig használom a kuplungot, mivel, minél rövidebb legyen a váltási idő, és minéál kevesebbet vesszen a nyomatékból.
1-4-ig elég szar volt, de aztn 5-7-ig mintha kuplungolnék, olyan simán ment.
2 es felet lehet kuplung nélkül váltani ,de csak érzésel
Elvileg dob rajta, nem csak a fogyasztásán, hanem teljesítményben is. Viszont én azért megkérdezném, hogy miért is cserélt hengert. Mert hát, az emberek 80%, csak úgy nem barmoja szét motorikusan a moccát, ha semmi gond nincs vele...
Én legalábbis így gondolkodok. Szóval megnézném motorikusan milyen lehet. Amúgy arra figyelj, hogy rendszámos legyen, tehát a papírjai rendben legyenek.
Sok sikert a motor vételhez!
Épp egy 125-ös NSR vásárlását tervezgetem, és van 1 jelölt, amin 150-es Pollini hengerszett van. Nos, többen mondták hogy ez inkább akadályoz mint segít, többet eszik, meg minden. Véleményt szeretnék kérni, mert a srác a 125-ös gyári hengerszettet is adja, hogyha megvenném a mocit, akkor maradjon a 150-es vagy tegyem át a 125ös gyárit??
Előre is köszi a véleményeket, nagy segítség lenne :)
Gondom van a motor (NSR-125) töltésével.Tudja v.ki a pontos bekötési vázlatot.Melyik szín,hová csatlakozik?5 kivezetés van.Fekete,rózsaszín,piros sárga,zöld
Köszi Szaló
Elmesélem hogy jártam.
Motrozunk a haverommal ... én szépen leáltam dumálni a többiekkel rá egy percre csatt és esett is a gyerek !Elktapta a jobb oldalamat !Ma voltam a korházba ,kaptam egy szép gipszet a lábamra ,de ez még jó is lenne ,de erre agya a nő az inyekciót hogy ezt minden nap a hasfalamba kell szurnóm ! (trombozis megelöző anyag van benn)
Tiszta ideg vok !!!Nem is a saját hibámból szopok ! Neki huzódások meg hasonlóan a lába szarakodik ,de még nincs begipszelve!
A mocinak szerencsére nem lett sok baja ,csak a jobb hátsó index meg a rendszámtábla tartó+ a lábtartó tört le!
Vigyázatok magatokra !!!!
de az nsr mégis csak japán techinka!!
Motoboy igazolhatja .
Amúgy benzinkutas mérés (tehát lehet hogy át is vernek ott 0,5-1 literrel (pluszba))
de ha igaz akkor
Az én Mito Evom fogyasztása 30-as karbival 3,5 liter (néha kapott powert is, de átlagban 6000-7000-es fordulat között).
Hegyre fel, két személlyel megvolt 4liter is.
hanem ilyen apróságokat amitol jobban kiporog es jobban megy, mégse eszik 10 literrel többet:D
tud vki vmien oldalt?
Átlagban 5 litert evett 100-on.
Hazafele pedig meálltunk segiteni fórumozu társunknak kcsijuhásznak akinek kifogyott a benzin,de sajnos ilyen problémaákra nem voltunk felkészülve ugyhogy csak beszélgetni tudtunk
Mindent összevetve egész jó volt
srácok! erről mi a véleményetek??