Nekem van egy nsr 125 f blokom henger nincs rajta meg dugo nicsn amugy minden joh! Plusz még van vázam meg telóm tankom idomom! Én igy egybe 20 ért odaadnám! Szerintem megéri!
Srácok a JC22-eseknek mekkora olajtartálya van? Mert majdnem belentöttem 1 litert, de még nem égett az olajlámpa, hogy kevés lenne. A majdnem egy liter annyit jelent hogy 0,3 deci maradt kb. az alján.
Oké...akkor nem tudom miért nem akar menni a gép....
mikor tv78-as power elektronika van benne, nagyobb fúvókák a karbiban, nincs fojtva a kipuff, hátra meg raktam egy 35fogas lánckereket....és az istennek sem akar 120-nál többel menni!
Mi lehet még?
szeva, írtad lentebb hogy hátsó telót keresel, nekem van. amúgy ha nagyon nem jöttök ki a motoroddal, és nem vágod mi a a baja, akkor hozd le hozzánk csepelre(XXI.ker), de sztem már mondtuk.
biztos hogy nincs a cdi-ben sebesség limit, mert ha megnézed a km órát full mechanikus az egész, csak a világítás megy bele, oszt kész, a cdi maximum a fordulatszámot limitelhetné, mert azt érzi, mivel ugye a kollega le is írta hogy kapcsolatban van a jeladóval(pulse generator)
Service manuálba utánanéztem a CDI Unit(od)nak:
amivel kapcsolatban van: amotor indítása/leállítása, "tachometer", "speak plug", "ignition coil", RC vezérlővel, "altelnator", "pulse generator" ... nagyjából ennyi,...ha kell lefényképezem hogy lásd is
Vettem bele új gyertyát, amit mondtatok... Mentünk vele ketten 1-2 kört. Majd másnap (ma) akarom elindítani és semmi... mondom betolom, elkezdünk gurulni (szerencsére magasan lakom) lefele, nem hogy nem indul össze vissza prüszköl, utógyujtás köhög, nagy nehezen ha elérte az 5000-t akkor tartja, de a hangja katasztrófa, durrog csattog.... Jó elérünk ahova akartunk menni kb 3 km-re. de ott is alapjáratot nem tartotta volna az tuti, power az úton kinyitott ha épp olyan kedve volt.... szal leállítottam, 5perc múlva megyek vissza már csak 1edül a motorhoz, és pöcc röff elindult és csillaghegyen [nem tom ismeritek-e, lényeg h baromi meredek] 3masba úgy ment fel mintha nitró lenne benne... és egész hazáig semmi gond nem volt vele...
ja esetleg annyi hogy az elején mikor betoltam úgy ugrált a fordulatszámmérő hogy ilyet még nemláttam 0-8000 között... közbe meg csattogott meg amit leírtam....
5let?
Nekem van egy nsr 125 f blokom henger nincs rajta meg dugo nicsn amugy minden joh! Plusz még van vázam meg telóm tankom idomom! Én igy egybe 20 ért odaadnám! Szerintem megéri!
Akkor valamikor a héten átnézek....majd hívlak hogy mikor...
mikor tv78-as power elektronika van benne, nagyobb fúvókák a karbiban, nincs fojtva a kipuff, hátra meg raktam egy 35fogas lánckereket....és az istennek sem akar 120-nál többel menni!
Mi lehet még?
amivel kapcsolatban van: amotor indítása/leállítása, "tachometer", "speak plug", "ignition coil", RC vezérlővel, "altelnator", "pulse generator" ... nagyjából ennyi,...ha kell lefényképezem hogy lásd is
Vettem bele új gyertyát, amit mondtatok... Mentünk vele ketten 1-2 kört. Majd másnap (ma) akarom elindítani és semmi... mondom betolom, elkezdünk gurulni (szerencsére magasan lakom) lefele, nem hogy nem indul össze vissza prüszköl, utógyujtás köhög, nagy nehezen ha elérte az 5000-t akkor tartja, de a hangja katasztrófa, durrog csattog.... Jó elérünk ahova akartunk menni kb 3 km-re. de ott is alapjáratot nem tartotta volna az tuti, power az úton kinyitott ha épp olyan kedve volt.... szal leállítottam, 5perc múlva megyek vissza már csak 1edül a motorhoz, és pöcc röff elindult és csillaghegyen [nem tom ismeritek-e, lényeg h baromi meredek] 3masba úgy ment fel mintha nitró lenne benne... és egész hazáig semmi gond nem volt vele...
ja esetleg annyi hogy az elején mikor betoltam úgy ugrált a fordulatszámmérő hogy ilyet még nemláttam 0-8000 között... közbe meg csattogott meg amit leírtam....
5let?
Tudja valaki hogy a CDI-nek pontosan mi a szerepe? Lehet benne sebesség korlát?
Találtam itthon egy gyári honda zacsis vadi új láncot(did márka egyépként) ,ha érdekel valakit 3000 Ft Budapesten van.
A lánc elégé feszes,de az előző túlaja bisztos 100kg felet volt!
A jövőhéten otthon leszek és birom tovább bütykölni.