Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alkatrészek eladók! tel.: 06 70 318 52 37
Kinek hogy kajálja a moci a 2T olajat?...mi a normális?....nekem kb 1L 900km-t bír.
cbr60073@freemail.hu
lehet hogy érdekelne... rakj fel pár képet (idom fontos), és merrefele lenne ez a félmotor?
hello

Nekem van egy nsr 125 f blokom henger nincs rajta meg dugo nicsn amugy minden joh! Plusz még van vázam meg telóm tankom idomom! Én igy egybe 20 ért odaadnám! Szerintem megéri!
Srácok a JC22-eseknek mekkora olajtartálya van? Mert majdnem belentöttem 1 litert, de még nem égett az olajlámpa, hogy kevés lenne. A majdnem egy liter annyit jelent hogy 0,3 deci maradt kb. az alján.
Én is erre gondoltam hogy bele kéne próbálni egy 626-os CDI-t
Akkor valamikor a héten átnézek....majd hívlak hogy mikor...
gyere át és ki próbáljuk az én cdi-mel, lehet hogy neked 6ban nem engedi ki forogni a cdi. viszont ha nem ez a baja akkor dugócsere.....
Oké...akkor nem tudom miért nem akar menni a gép....
mikor tv78-as power elektronika van benne, nagyobb fúvókák a karbiban, nincs fojtva a kipuff, hátra meg raktam egy 35fogas lánckereket....és az istennek sem akar 120-nál többel menni!
Mi lehet még?
szia, van cdi-m(gyújtáselektronika) ha érdekel mondj egy e-mail címet, és küldök fényképet meg mondok árat.
szeva, írtad lentebb hogy hátsó telót keresel, nekem van. amúgy ha nagyon nem jöttök ki a motoroddal, és nem vágod mi a a baja, akkor hozd le hozzánk csepelre(XXI.ker), de sztem már mondtuk.
94-es nsr125f gyujtáselektronikát tud valaki?
biztos hogy nincs a cdi-ben sebesség limit, mert ha megnézed a km órát full mechanikus az egész, csak a világítás megy bele, oszt kész, a cdi maximum a fordulatszámot limitelhetné, mert azt érzi, mivel ugye a kollega le is írta hogy kapcsolatban van a jeladóval(pulse generator)
Service manuálba utánanéztem a CDI Unit(od)nak:
amivel kapcsolatban van: amotor indítása/leállítása, "tachometer", "speak plug", "ignition coil", RC vezérlővel, "altelnator", "pulse generator" ... nagyjából ennyi,...ha kell lefényképezem hogy lásd is
Skacok! megöl az nsr-em

Vettem bele új gyertyát, amit mondtatok... Mentünk vele ketten 1-2 kört. Majd másnap (ma) akarom elindítani és semmi... mondom betolom, elkezdünk gurulni (szerencsére magasan lakom) lefele, nem hogy nem indul össze vissza prüszköl, utógyujtás köhög, nagy nehezen ha elérte az 5000-t akkor tartja, de a hangja katasztrófa, durrog csattog.... Jó elérünk ahova akartunk menni kb 3 km-re. de ott is alapjáratot nem tartotta volna az tuti, power az úton kinyitott ha épp olyan kedve volt.... szal leállítottam, 5perc múlva megyek vissza már csak 1edül a motorhoz, és pöcc röff elindult és csillaghegyen [nem tom ismeritek-e, lényeg h baromi meredek] 3masba úgy ment fel mintha nitró lenne benne... és egész hazáig semmi gond nem volt vele...
ja esetleg annyi hogy az elején mikor betoltam úgy ugrált a fordulatszámmérő hogy ilyet még nemláttam 0-8000 között... közbe meg csattogott meg amit leírtam....
5let?
Hali....

Tudja valaki hogy a CDI-nek pontosan mi a szerepe? Lehet benne sebesség korlát?
Hát rohanhatsz, mert ez sem sikerült jobban...
bocs siettem azért lett ilyen de attol függ meik bólygón laksz
Szia a teleszkóp és az elektronika már nincs meg.
Sziasztok!
Találtam itthon egy gyári honda zacsis vadi új láncot(did márka egyépként) ,ha érdekel valakit 3000 Ft Budapesten van.
elektronika van? esetleg hátsó teleszkóp? ára?
Köszi!
A lánc elégé feszes,de az előző túlaja bisztos 100kg felet volt!
A jövőhéten otthon leszek és birom tovább bütykölni.
raktam fel videót lassan elfogadják és nézheted.
Sziasztok megmaradt NSR alkatrészeim eladók