Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali, nincs valakinek elfekvőben egy fölös Plexije...? mindegy mien csak ne legyen törött
de ha kicseréled az egész motort és veszel bele egy 600-as blokkot akkor kétszázcsilliárddal fog menni a motorod. teljesen fölösleges tuningolni a motort 300.000-ért már kap az ember egy rendszámos 600-as fzr-t vagy hasonlót és az megy.
NSR125 RK 89-93 13/35 elvileg.
a fúvókák tuti h ugyan olyanok, mivel ugyan az a blokk, ugyan úgy kell karburálni, viszont hogy az áttétel ugyan az e azt nem tudom, mert ugye a hátsókerék 1 számmal nagyobb a 20asban mint a 22esben, de ha nagyon érdekel akkor megnézem hogy mekkora áttétel a gyári.
Csabu19. tudod már milyen vez.volt az a 2-ö gy-elektronikán?Milyet raktál bele?
ZDCJC22800F.....
nekem ez az alvázszámom ez milyen?
ezek a fuvókák vannak gyárilag a 20-as ba is vagy csak a 22-esbe?
és az áttétel 14/36 a gyári a 20-asba?
ja amúgy az enyém is svájci és nézd meg az onboardomat, hogy megy. és azóta még durvább, folyamatosan fejleszteni próbálom
nézd meg a powerelektronikát, ha TV124 van ráírva, azt cseréld TV78 ra, nézd meg a cdi-det, ha CI639 van rá írva, akkor azt cseréld CI 626 ra, nézd meg az áttételedet, ha 13/40 akkor azt cseréld 14/36-ra és a karbiban is nézd meg a fúvókákat. főfúvóka 138, power jet 65, alapjárati 42. ha nem ekkorák a fúvókák cseréld ki őket ilyenre, és akkor menni fog a motorod, nagyjából ennyi.
hát nem tudom... nekem folytatlan az össze elektronika és olyan 140ig egész könnyen elmegy, utána még megyeget fölfele csak lassan, de gyári a lánckerekem
Nekem is ez a bajom, egyedül a CDI-t nem cseréltem még....de abba milyen fojtás lehet?....csak mert engedi kipörögni a motort, de mégse megy 120-nál többet. Azt gondoltam hogy a 38fogas hátsó lánckerék miatt van, de akkor sem ment jobban miután kicseréltem egy 35fogasra.
tuti h ha az elektronika folytatlan és tényleg nincs szükités sehol akk többet fog menni
Ehhez az egyhez(svájci) nincs oda írva hogy milyen folytás van benne... lehet hogy nem is megy többel mint 120? :S
hát az h megéri az tuti mer 150et megy akk kb, kiszedni nem lehet cserélni kell, a power elektronikája a rugóstag elött van kicsivel és a tv 78 asszem a folytatlan(de tuti h 70akárhány) meg asszem a cdiböl is van folytatlan. am meg wikipedián a vázszám alapján megtod nézni h honnan valosi meg hol van folytva
ÉS azt hogy lehet kiszedni? Mennyibe fáj kiszedetni? És megéri egyálltalán?
ez ugy lehet h az elektronika van folytva
Helo mindenki!
MA megnézettem a '99 es svájci Hondám folytáskiszedés végett! Kb 5 hónapja vettem a tulaj aztmondta le van folytva... nem találtunk folytást se a kipufban, se a carbinál... átnéztünk mindent, a motor úgy megy mint ha le lenne folytva(120).... ez hogy lehet? :O ötlet?
Itt van pár kép sajnos az idomrol ncisnen de holnapra tzudok róla csinálni!

üdv peti
nekem most legutóbb 850 km-t ment 1 literrel
Brian tud,de használtat sajnos ő sem,én hónapokig zavartam miatta,végül sok keresgélés után mondta hogy új 18as Dunlopot tud,méreteket,árakat is kaptam tőle.Csak aztán 2 hét múlva elment a motorom,így nem vettem rá,de valószínű ha veszek is húzom a fogamat,mert drága,pedig még kedvezménnyel is adta volna
Kérdezd meg őt,ha új is érdekel,de ez mondom ilyen 40ezres téma...
(Dunlop versenygumija veterán versenymotorokra)
van benne gyujt.elkt.2csatis+2vez?
szevasztok

egy olyan kérdésem lenne h valaki nem tud e véletlenül hátra 18 as pálya gumit (használtan) úgy halottam alapból nektek is 18 asotok van és sokan nyomjátok pályán a válaszotokat előre is köszönöm!
az jó ha annyit bír!
sacc nekemis