jah meg még anyi h a ledek előtt ugye van ellenállás? mert ha nincs talán az még szereoet játszhat a ford szám mérő óránál nekem mikor halott volt az aksim volt az h világítás nékül nem ment fel 3000 felé tompítottal 7000 távolságival meg jó volt ha van 1 kis alapod elektronikábol akkor tudod mi az a replusz és azért mért jól mert ak lámpa nékül nagy volt az ellenállás neked meg lehet h most a ledekkel kicsi az ellenállás
fordítva ne mforoghat az önindíto nem mágneses mint a kocsiknál ha neattán forditva indulna meg a fogas koszoru kise ugrana h megtekerje és szerintem is gyujtást nézd meg nyuj bele a pipába és ha szentségelsz akkor jó
Sztem nem ártana meiusztítani a gyertyát, megnézin, hogy ad-e szikrát és hogy kap-e benzint, ha ezek tejseülnek és még mindig nem idul, akkor a karbiban kellene tekergetni a levegő és benzi csavarokat, szivatót... Közebn persze próbálgatni, hogy indul-e
Ha esetleg fordítva indítana, azért miért kattogna? Meg sztem max, akkor tekerne fordítva, ha rosszul rakják össze, habár a legtöbbet úgy csinálják, hogy csak jól működjön. Szerintem az önindítónak van valami baja...
nem tudja valaki mi oldja fel mondjuk a szimeringet mert bele van szinte rohadva és elég kikaparni az első teleszkópból dolgoztam vele rengeteget de még így is maradt benne....:S
hát ha az aksit feltöltöm csak nagyobb fordulattal tekeri picit... meg ha rajta van az aksitöltő szint úgy, engem az zavar hogy ilyen nagy kattanások vannak benne, mintha másik irányba forgatná/indulna el a dugó
Vázolom a dolgokat! Átalakítottam LEDesre a visszejelzőt, tök pöpec lett. járattam a motort, probléma nélkül elindult (videó): http://videa.hu/videok/jarmuve...
Majd nézegetem az olajszintet és a minimumot is alig éri el, nézem mi van hát eddig kicsivel max fölött volt, 1 kupaknyi olajat töltöttem bele és ellepte az egészet (kb 1 cm emelkedett) o.O néztem hogy mi van... [nem tudom hogy ezt az előző videó előtt v után csináltam], Ezek után mert esőbe mentem és még nincsenek idomjaim láttam h sáros a radiátor, szépen lemostam ügyelve h minimális víz érje az elektronikát, ezek után ezt tapasztaltam: http://videa.hu/videok/jarmuve... [ezt régebb csináltam de ugyan ezt produkálta]
jah és ez a szenvedés után lefulladt és csak ennyit reagált: http://videa.hu/videok/jarmuve...
HA megsérted a szimmering felfekvő felületét, a motorházat el is dobhatod.
http://videa.hu/videok/jarmuve...
Majd nézegetem az olajszintet és a minimumot is alig éri el, nézem mi van hát eddig kicsivel max fölött volt, 1 kupaknyi olajat töltöttem bele és ellepte az egészet (kb 1 cm emelkedett) o.O néztem hogy mi van... [nem tudom hogy ezt az előző videó előtt v után csináltam], Ezek után mert esőbe mentem és még nincsenek idomjaim láttam h sáros a radiátor, szépen lemostam ügyelve h minimális víz érje az elektronikát, ezek után ezt tapasztaltam:
http://videa.hu/videok/jarmuve... [ezt régebb csináltam de ugyan ezt produkálta]
jah és ez a szenvedés után lefulladt és csak ennyit reagált:
http://videa.hu/videok/jarmuve...
5let? :((
Majd nekem is lesz egy szép hosszú videókkal teli kommentem, csak nem volt lelki erőm megosztani veletek mert nagyon durva, saját NSRem
de nem akarok hülyeséget mondani.
csak lövésem sincs h kb mennyit érhet
2001-es nsr-125r -en mennyire kell kitekerni alapból, a keverék állító csavart a karburátoron?
Köszi!
vagy értelemszerűen a Fd?