Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem én csináltam egy fényező műhelyben csinálták.
A kis ciberére gondoltam. A fényezést te csináltad?
hát annyit nem mint a 600-as :-) de azt se tom mennyit megy a 125-ös cbr de gyorsulásba simán vertem pedig csak halkan mondva 100 kg körüli súlyt cipel szegénykém
Értelek. Így folytottan mennyit tud? Kb mint egy CBR?
2003 óta van nálunk pontosan második tulaj vagyok eredetileg fekete-piros fényezése volt 20000-nél volt dugócsere most van benn 28 ezer soha semmi gondom nem volt vele csak minőségi olajjal használtam folytott nsr szóval ne várj tőle " 150-160-at " az ára azért ennyi mert elég nagy viccnek találom a beszámítási árakat inkább örüljön valaki a motornak minthogy a kereskedés keresse meg rajta a hasznát.
Tudnál mondani pár infot a motorról? Mióta van nálad, hogy szuperál, dugócsere? Valamiféle gond amióta használod? Milyen volt a gyári fényezés?
Előre is köszi!
és külsöleg látszott valami rajta? mer az enyém viszonylag szépnek mondható
nekem ez akkor volt mikor szétolvadt a gyertyám és engem 80 fölé nem engedett gondolom a terhelés miatt nem tudot már gyújtani rendesen
Nah srácok ma is szépen megjártam... elmegyek pestre megnézni az Lc4-et 9000km van benn elméletileg de "pixelhibás lett az óra ezért van benn most egy 24 ezres állítólag... nah akk mondtam h ki se próbálom.... de ha valaki akarja meglepetésként 300-ért el lehet vinni az nsr-em mostmár sűrgős lenne valami nagyobb gép kisebb engedmény is lehet még.
hali! volt esetleg valakinek olyanja h egyik pillanatrol a másikra egyszercsak nem forog kb 6-7 fölé? olyan mintha nem nyitna felül a power. tipp h mi lehet? köszi:wp
1490ft-ért vettem Szegeden előre fékpofát.
ami kapcsolatban lehet vele ugye a : power motor, gyújtótekercs, trafó, gyertya...
tegnap dél után megadta magát az nsr-em lehető legtávolabb azon az uton amin mentem volna valszeg megint a gyujtás boxom adta meg magát majd ma este hozok 1 et havertól és meglesem hogy télleg az a baj nem tudjátok mért vágja tönkre? ez már a 2. 2és fél év alatt
körlámpás nsr ről van szó
1 ik csavarnál kell mert igy 1 kicsit elál az idomtól még ha sima müanyagot is oda tok forrasztani az nem gond mert takarva van de nincs kedvem szegecselni
Ahogy észrevettem, az NSR plexije inkább esztétikai célt szolgál. Max. akkor érzem, hogy kisebb a menetszél, ha segg hátra, tankra totál ráhasalva.
Hát most így jártam kellenek a dolgok, szal megvettem, a yamahába a gyertyát 2700 ért és hátsó fékbetétet 5500 ért, tudom sok de nagyon pöpecnek néz ki... De itt Bp-en nincs nagyon olcsó bolt de majd visszanézek oda ahol asimsonomat csináltattam, ott hátha... az olcsó volt
br9ecs győrbe egy 1000-essel olcsóbb
power1-et is lehet venni olcsóbban, olajboltba nézd meg mer ott a legolcsóbb
az a tipust ami neked is van ha jól tudom akkor 91-93-ig gyártották
és szerintem a tiéd az 93-as mer már a 6 küllős felni van benne és az enyémbe is az van
a régebbiekbe a 3 küllős felni volt
bele van irva a felninek a küllőjébe hogy mikor gyártották
egy karikába van benn a szám
elsőfék betétet ha nemtudnak adni a márkaszervizbe akkor azok elég hülyék lehetnek
vidd be nekik a régit abbol biztos kitalájják hogy mijen kell
nekem ferodo márkáju van benne
énmeg nemtudok bedőlni mer 185cm magas vagyok és egy kicsit kényelmetlen amögé a kicsi plexi mögé bebújni
azért csináltam rá nagyobban mer hidegbe jobban véd a menetszéltöl
de most melegbe majd lehet hogy visszarakom a kicsit
hol kell forrasztani a te plexidet?
én csináltam
nem lett valami kiálítási darab de a célnak megfelel
ha veszel egy darab plexit akkor te is meg tudod csinálni magadnak
ha elrontod akkor kezd ujra 2.-ra vagy 3.-ra biztos sikerül
még igy is olcsóbban jössz ki mintha venneél vadi újat
én csak 20-asra tudok csinálni mer nekem az van
a 22-esre nem tudnék csinálni látatlanba
Kb. 1 hónapja.
válság előtt?
oké
14/36 tuti gyári. Pont.
Frankó...ez a 3. adat amit hallok...
Kezdem azt hinni hogy ez a dolog évjárat függő.
Mert ennél valóban azt írja hogy 36 a gyári: Honda - 125 - NSR125 R (80 Kmh) (Germany) (1997-2002)

De a Honda - 125 - NSR125 R (1999-2002)-nél már 38-at ír....
Na most az enyém 2000-es és francia......
Akkor most hogy van ez?
keress rá neten, bár most én sem találok. Angol ebay-en van egy polini szett (henger, hengerfej, dugó, gyűrűk, tömítés, csapszeg, zéger) 560$-ban aprilia rs 125-re, ez egy kicsit soknak találom, de valami hasonló árat képzelj el új alkatrészekre összesen, nsr-re is.