hát annyit nem mint a 600-as :-) de azt se tom mennyit megy a 125-ös cbr de gyorsulásba simán vertem pedig csak halkan mondva 100 kg körüli súlyt cipel szegénykém
2003 óta van nálunk pontosan második tulaj vagyok eredetileg fekete-piros fényezése volt 20000-nél volt dugócsere most van benn 28 ezer soha semmi gondom nem volt vele csak minőségi olajjal használtam folytott nsr szóval ne várj tőle " 150-160-at " az ára azért ennyi mert elég nagy viccnek találom a beszámítási árakat inkább örüljön valaki a motornak minthogy a kereskedés keresse meg rajta a hasznát.
Tudnál mondani pár infot a motorról? Mióta van nálad, hogy szuperál, dugócsere? Valamiféle gond amióta használod? Milyen volt a gyári fényezés?
Előre is köszi!
Nah srácok ma is szépen megjártam... elmegyek pestre megnézni az Lc4-et 9000km van benn elméletileg de "pixelhibás lett az óra ezért van benn most egy 24 ezres állítólag... nah akk mondtam h ki se próbálom.... de ha valaki akarja meglepetésként 300-ért el lehet vinni az nsr-em mostmár sűrgős lenne valami nagyobb gép kisebb engedmény is lehet még.
hali! volt esetleg valakinek olyanja h egyik pillanatrol a másikra egyszercsak nem forog kb 6-7 fölé? olyan mintha nem nyitna felül a power. tipp h mi lehet? köszi:wp
tegnap dél után megadta magát az nsr-em lehető legtávolabb azon az uton amin mentem volna valszeg megint a gyujtás boxom adta meg magát majd ma este hozok 1 et havertól és meglesem hogy télleg az a baj nem tudjátok mért vágja tönkre? ez már a 2. 2és fél év alatt
körlámpás nsr ről van szó
1 ik csavarnál kell mert igy 1 kicsit elál az idomtól még ha sima müanyagot is oda tok forrasztani az nem gond mert takarva van de nincs kedvem szegecselni
Hát most így jártam kellenek a dolgok, szal megvettem, a yamahába a gyertyát 2700 ért és hátsó fékbetétet 5500 ért, tudom sok de nagyon pöpecnek néz ki... De itt Bp-en nincs nagyon olcsó bolt de majd visszanézek oda ahol asimsonomat csináltattam, ott hátha... az olcsó volt
br9ecs győrbe egy 1000-essel olcsóbb
power1-et is lehet venni olcsóbban, olajboltba nézd meg mer ott a legolcsóbb
az a tipust ami neked is van ha jól tudom akkor 91-93-ig gyártották
és szerintem a tiéd az 93-as mer már a 6 küllős felni van benne és az enyémbe is az van
a régebbiekbe a 3 küllős felni volt
bele van irva a felninek a küllőjébe hogy mikor gyártották
egy karikába van benn a szám
elsőfék betétet ha nemtudnak adni a márkaszervizbe akkor azok elég hülyék lehetnek
vidd be nekik a régit abbol biztos kitalájják hogy mijen kell
nekem ferodo márkáju van benne
énmeg nemtudok bedőlni mer 185cm magas vagyok és egy kicsit kényelmetlen amögé a kicsi plexi mögé bebújni
azért csináltam rá nagyobban mer hidegbe jobban véd a menetszéltöl
de most melegbe majd lehet hogy visszarakom a kicsit
hol kell forrasztani a te plexidet?
én csináltam
nem lett valami kiálítási darab de a célnak megfelel
ha veszel egy darab plexit akkor te is meg tudod csinálni magadnak
ha elrontod akkor kezd ujra 2.-ra vagy 3.-ra biztos sikerül
még igy is olcsóbban jössz ki mintha venneél vadi újat
én csak 20-asra tudok csinálni mer nekem az van
a 22-esre nem tudnék csinálni látatlanba
Frankó...ez a 3. adat amit hallok...
Kezdem azt hinni hogy ez a dolog évjárat függő.
Mert ennél valóban azt írja hogy 36 a gyári: Honda - 125 - NSR125 R (80 Kmh) (Germany) (1997-2002)
De a Honda - 125 - NSR125 R (1999-2002)-nél már 38-at ír....
Na most az enyém 2000-es és francia......
Akkor most hogy van ez?
keress rá neten, bár most én sem találok. Angol ebay-en van egy polini szett (henger, hengerfej, dugó, gyűrűk, tömítés, csapszeg, zéger) 560$-ban aprilia rs 125-re, ez egy kicsit soknak találom, de valami hasonló árat képzelj el új alkatrészekre összesen, nsr-re is.
Előre is köszi!
körlámpás nsr ről van szó
power1-et is lehet venni olcsóbban, olajboltba nézd meg mer ott a legolcsóbb
az a tipust ami neked is van ha jól tudom akkor 91-93-ig gyártották
és szerintem a tiéd az 93-as mer már a 6 küllős felni van benne és az enyémbe is az van
a régebbiekbe a 3 küllős felni volt
bele van irva a felninek a küllőjébe hogy mikor gyártották
egy karikába van benn a szám
elsőfék betétet ha nemtudnak adni a márkaszervizbe akkor azok elég hülyék lehetnek
vidd be nekik a régit abbol biztos kitalájják hogy mijen kell
nekem ferodo márkáju van benne
azért csináltam rá nagyobban mer hidegbe jobban véd a menetszéltöl
de most melegbe majd lehet hogy visszarakom a kicsit
hol kell forrasztani a te plexidet?
nem lett valami kiálítási darab de a célnak megfelel
ha veszel egy darab plexit akkor te is meg tudod csinálni magadnak
ha elrontod akkor kezd ujra 2.-ra vagy 3.-ra biztos sikerül
még igy is olcsóbban jössz ki mintha venneél vadi újat
én csak 20-asra tudok csinálni mer nekem az van
a 22-esre nem tudnék csinálni látatlanba
Kezdem azt hinni hogy ez a dolog évjárat függő.
Mert ennél valóban azt írja hogy 36 a gyári: Honda - 125 - NSR125 R (80 Kmh) (Germany) (1997-2002)
De a Honda - 125 - NSR125 R (1999-2002)-nél már 38-at ír....
Na most az enyém 2000-es és francia......
Akkor most hogy van ez?