Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

TZR-ben AM6 van.. csak az RSben van derbi blok..
a powerszelepnek nincs köze sem a gyújtáshoz, sem a keverékképzéshez, én a helyedben át nézném h a karbiba a fúvókák megfelelő méretűek-e, ha igen, akkor állítsd be a levegő csavart úgy hogy koppig be és 2,5 fordulatot ki. ha nem jó akkor nézd meg valahol nincs e ki repedve cső, szivocsonk, ilyesmi, tehát nem szív e valahol falsot. ha ezek is jók akkor pedig nézd meg a főtengelyszimeringet. füstöl is a motor? persze kemény kék füstel, mert ha igen akkor abból lehet tudni hogy a kuplungoldali főtengelyszimering a rossz, mert a hajtóműolaj át jut a forgattyúsházba, és olyankor a hajtómű olaj is elég. de ha nem füstöl csak egy kicsit(amennyit az olajpumpa ad neki) akkor elég lesz a gyújtás oldali főtengelyszimeringet megnézned, ahhoz viszont szükséged lesz egy lendkerék lehúzóra.
Köszi!
Azaz igazság, hogy már próbálkoztunk a karbi beállításával. De eredményt nem értünk el vele. De azért, hogy megpróbálkozom vele még egyszer.
Nem lehet, hogy a power szelep hibája okozza ezt? Vagyis inkább a vezérlő elektronika? Nagyon furcsán nyitott-zárt a vezérlője.
És bocsi ,de 0677402539
Szia

Azért a jánoshalmi bontót megkeresném mert ott látam uj idomokat is !
a cbr-t fosták a gyárak az nsr-t meg nem
ezért a cbr-re rengeteg alkatrészt árulnak még ujan is mivel nagyoob rá a kereslet
pl: simson és ducati között mijen külömbség van alkatrész árakba
Eddig úgy néz ki hogy ez a felállás lesz a műanyaghegesztős, de engem az zavar hogy cbrekre van rengeteg bodykit meg minden nsr-re meg semmi sehol max darabokba javított részekként
vidd el müanyag hegesztőhöz néhány ezerért megcsinálja
olcsóbb mintha vennél másikat
csak le kell fujni meg matrica rá és kész
gyáááá de sehol nincs nsr-re való idom még bontottan se taláni jc22eshez sehol a volt tulaj borult vele és összerakosgatta, megvettem kb 1 hónapja borultam vele 1et az esőben és most látom hogy hót gányul van össze vissza ragasztgatva az idomja és nem találok rá sehol újat
meg hogy nézne má ki nsr 125 F4
ki volt az az állat aki eztmondta neked? soha nemfogod te ezt felfaragni rá...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/derbi/derbi_gpr-3859399

ezt szemelte ki az ára miatt meg mert 80-as
Pont fordítva.
A derbiben van Am szerű blokk, és az a gyengébb.
Pár éve már a tzr-rs mittomén miket is azzal a derbi blokkal tolják
Gyáááá Kérdés fontos aki tud légyszi segítsen. Kissé töröttek az idomok az nsremen a jc22es 2000es macskalámpás. Nem találok sehol hozzá bodykitet. Úgy hallottam a CBR600F-nek szinte ugyanilyenilyenek az idomajai. Ha berendelek ebayről mondjuk egy ilyet: http://cgi.ebay.com/ebaymotors... szerintetek fel fogom tudni tenni a vasra?
azthiszem mindkettőben Minarelli AM6-os blokk van, ha nem akkor az újabb Derbikben Derbi blokk, nem rossz egyikse, talán az AM6 icipicit gyengébb és ennyi... de nem fog a két blokk közt különbséget észrevenni, tehát léányegében mindegy.
Yamaha kényelmesebb mint a Derbi, mert gyakorlatilag a Derbi 1-1 RS. Mondjuk annak a futóműve könnyebb. Mikori évjáratban és mennyi pénzért akarja venni?
én így látatlanban a TZR-re voksolok, nagyon jó kis motor. (volt )
HA nagyon keveset kap, akkor is durrog.
Ezt támasztja alá, hogy csak szivatóval megy.

HA még életben an a dugó ne kínozd tovább, állítsd be a karbit
jah, véleményem szerint ne mvagyok okosabb mint a tervezők, ezért rühellem a mindenféle tuningot a gépbe. Az úgy van kiszámolva, kivitelezve. Honda az Honda. Amíg szét nem esik addig, NEM SZABAD HOZZÁ NYÚLNI! Ezt a japók mondták :)
az 50es tzr hogy megy? mert haverom derbi gpr 50est akar venni de én inkább a yamahát ajánlottam neki.. melyik a jobb?
Na helyes, gyári állapot lesz? :P
én meg egy hasonló karakterű csajt ami a képed helyén van
Nem volt rajta rendszám
Előző NSR-t amúgy miért adtad el?
Igen
A cicalámpásé 35x48x11
A körlámpásé: 35x47x7,5/10
makulátlan állapotú?! hát az ennyim nem az de gyári fényezésű 89-es csak nem eladó még egy jópár évig mert valamivel motorozni is kell és fel lessz újítva ahogy pénzhez jutok