Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jobban megnézed, nagyvason is a 36 fogas van gyáriként feltüntetve.
Aha értem, jó, de hol? és a tuning hengerek dugóval mennyiért mennek? linkek esetleg? köszi
Te szent szar, én a BR9ECS 1100-ért rendeltem. És nem hamisított. A jobb fajta NGK volt 2800.
Újat honda szalonból, vagy e-bay, mindkettő borsos áron szokott lenni(60e körül ha jól tudom). Hüvelyezést(25-35 ezer) meg gépműhelyekben szokták vállalni, ha megfelelő szakember csinálja akkor a gyárival megegyező teljesítményű lesz a henger hüvellyel is.
Hello!
Lenne egy meghüvelyezendő nsr henger, hol lehet újat venni? vagy hol lehet megcsináltatni (Bele van húzkodva a falába)? Köszi a válaszokat!
14/36-os az eredeti
a gyertya 2225Ft a nagyvas.hu-n, az olajat én nemegészen 3000Ft-ért szoktam venni egy budaörsi magánkúton.
a fékbetétet is érdemes lehet a nagyvason, vagy a pásztóynál megnézni.

a többit nemtudom.
1993 ban kezdték el gyártani az újfajta nsr-t a macskalámpásat ami nem is van az enyém 1993-mas http://www.sportmotor.hu/motor...

de azt hogy a tied hanyas évjárat ránézésre nehéz megmondani sztem 91 es haveromé ugyan igy néz ki neki 91 es
br9ecs - gyertyáért 3800 Ft sok? - van jobb ennél?
illetve hátsó fékbetétért 3500?
első fékbetét 4500?
castrol racing (power1) 2T éer 3700?
Illetve:
Amikor beütötték a gépbe azt dobta ki hogy 1993ban gyártották az utcsó típusu NSR-t. de ez nem így van, ugye?
Valaki megmondaná akkor hogy a profilomb a képeknél az NSR hányas gyártmányú? (elektromos a power, 2 kerek lámpa elöl) elméletileg NSR125R de már ebben se bízom :S
és hpgy ehez akkor végülis milyen típusu fékbetét kell... service manuálba nem találtam meg :S
szép éett tetszik de nekem a gyári jobban bejön elégé betok dőlni hozzá és inkább a gyári érdekelne (méretekben)
Hali...

Ki tudja a gyári lánckerék fogszámokat?(jc22)
Csak mert az user manual azt írja, hogy 14/35....de a nagyvas.hu-n 14/38 van írva!
Csináltál, vagy csináltattál ? mert ha te csináltál, vagy valami ismerősöd, akkor megkérdezhetnéd, hogy mennyibe fájhna nekem egy JC22esnek a plexi legyártása :D
Ha 1500 körül leáll akkor ott valami bibi van. Nekem 1000-nél se áll le...
köszi a válaszokat! és mennyibe fáj egy ilyen?
ez jó olaj
karbit szétszedtem megtisztítani, de 3 szűrő van akarbiig, így szó szerint semmi nem volt benne, tank nincs kipucolva de az alján az ülepítőbe van 1 kis kosz nem vészes. Olajtartály meg őőő, azt nem tom, a castrol racing 2T :)
akkor ott valami nagyon nicsen rendbe
vegyél bele gyertyát br9ecs
meg takarícsd ki a karbit meg a tankot és az olajtartályt is mer abba gyűlik a mocsok elég jól
mijen olajat joktál tenni bele?
jaja... lehet hogy majd jófej leszek és felrakom hozzá a service manuált- tök jó csak 300mega xD

Én csak azért félek az 1500 as alapjárattól mert mondom nekem nagyon érdekes dolgokat csinál a motor, 1szer megáll, csak úgy, vagy el sem indul, akkor betolom köhög elindul, nem forog ki bedadog, majd ha kipörgetem megy mint atom... talán még túl gyorsan is....
elől az egyik 25/25w a másik 35/35w hátul 5/21w
ehhez még hozzájön 2 hejzetjelző ami kb. 2w
meg a műszerfal égői abból is alikhanem 2 van vagy talán 3 az is 2w-os lehet
tehát ez öszzesen: 25+35+5+(5*2)=75w ha jól számolom
de amit te mondol 160w az szerintem a generátor teljesítménye
ugyhogy a világításhoz még jön az aksi töltés meg a gyujtás aztánn a power motor meg még fene tudja mik nincsenek ott
Ne aggódj, nem fog leállni 2000 alatt, gyárilag is 1400-1500 körül van az alapjárat. Sőt elárulom, hogy nekem hidegen van hogy 1000 környékén van (persze szívató nélkül) és akkor se akar leállni.
Bár a Jawa 500-ra levett alapjáratát biztos nem bírná.
aha, hát nem tom sztem szép hangja van amikor gyorsul v lassul, de mikor fix-en tartom a gázt akkor katasztrófa, hortyog... most raktam rá kipufogótömítést hátha az, am nekem néha csak nem indul el, olyankor kiveszem a gyertyát és úszik a benzibe ... veszek ma valami normális gyertyát, meg fékbetéteket is... am lámpák? neked mekkorák vannak benne? mert gyári adat szerint 5000-s fordulaton ad le 160w-ot a motor
amikor én álítgattam akkor 1400 és 1600 között ugrált
amikor rákapcsoltam a lámpát akkor lement 1200-re aztánn egyszercsak vissza ment 1400-ra és nem nyultam a gázhoz
a keveréket be lehet álítani műszerek nélkül is
csak jó fül kell hozzá
én ugy csináltam hogy mentem vele 50-60-al ugy hogy a fordulat 5000 legyen
aztánn rátekertem a gázt de nem teljesen csak annyit hogy azért erőteljesen gyorsuljon
aztánn figyelni kell hogy mijen hangot ad, ha nagyon tortyog és nem gyorsul akkor kevés benzint kap
a keverék csavaron álítani kell fél fordulatot valamerre
ha rosszabb lessz akkor a másik irányba kell tekerni a csavart
ezt az egész fojamatot megcsinálod néhányszor és mindíg tekergeted a csavart akkor előbb utóbb rájöszz hogy mikor megy jól a motor
nekem most igy jól megy bár 120 után már nem nagyon akar gyorsulni de nekem nem is kell hogy ott már jól mennyen mer ugyis lassabban megyek
szerintem lehet forrasztani
én csináltam rá másikat mer kicsinek tartom a gyárit
ijen lett:
Am nem tom a karbit különleges műszerek nélkül be lehet állítani? a másik hogy a papírjaiba azt írja hogy az alapjárat 1400 +-100 rpm/min ... de én 2000alatt attól félek hogy 1szer csak megáll :S
ebbe a fogyasztás csökkenésbe van valami
áprilisba cseréltem ki a gyertyát és beálítottam a karbit rendesen
azóta már volt ugy hogy 4 literböl megált
az ősszel meg 5 liter alatt sehogy nem tudtam menni vele