Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali az első teleszkópba ilyen A szimering mérete: 35x48x11?
ilyen nsr-hez? //s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, mivel nem tudok rájönni mi lehet a motorom baja. 4 ezres fordulat felett fullad a motor, illetve olyan mintha után gyújtana, durrog. Nincs alapjárat csak szívatóval hajlandó ketyegni.
Előre is köszönöm szépen a segítséget!
engem se basztattak sose a 21 kw miatt 125 ccm és ennyi egy szavuk se legyen rá. ez már nem a mi hibánk hanem a Magyar rendszeré forg helyezésnek nem úgy kéne történnie hogy a gépben van egy fajta és ennyi ( most helyeztem forgalomba egy régi fajta mini-t és csak morris cooper volt a gépben igazából semmi köze nincs hozzá de így kellet forgalomba helyezni. elég szar szerintem )
Üdv. Makulátlan állapotú NSR-t keresek 220 000 Ft ig :) JC20-ast
Amióta van Mo-n 3 motorkategória, azóta 125 ccm és 11 kW, tökmind1 hány ccm 25 kW és korlátlan van.
Már előre látom a szomszédok arcát, ha megjön az erősítő.
ugy tudtam hogy az A1 az köbcentire megy
vagy csak régen volt köbcentire?
engem nem érint mer korlátozottra van jogsim
a forgalmiba meg 21kw van
lóerő korlátozás nincs, de kw igen. 125ccm és 11kw az A1.
Akorl. az tökmindegy hány ccm és 25kw. lehet hogy ezzel keverted.
én ugytudom hogy az A1 az 125ccm és tökmindegy hány lóerős
ezt jól mondod, a megbízhatóságnak télleg rovására megy, én a 125 hengerem tuningoltam, meg az egész blokkot, és azóta sokkal többet szerelem, mondjuk mindíg csinálgatom hogy jobb legyen, de időnként csakúgy elromlik valami, viszont nagyon kemény lett, nem nagyképűségből, de nsrek közt nincsen párja, gyorsultam már mitoval, meg egy rakat rs-el mindet odavertem, bár most b_ricsi-ék rs e meg evett 100fölött, dehát most szegény nsr-t egy 2x ragadt dugóval és szarrákopott gyűrűkkel hajtom, de nemsokára kap uj dugot. és még így is 13at forog, vmikor csinálok onboardot hogy lássátok hogy nem csak a szám jár.
Régebben gitározni próbálgattam.. de nem sikerült :D rájöttem, hogy a kétkerék az én világom Szokott lenni NSR találkozo?:D
hát a szimszont kémény nélkül tögázon küldöm akk ad ki hangot, nem is kicsit am nem
engem igazoltattak de 21 kw nem zavarta a rendőrt
Én is A1-el hajtaom a 20 Kw-os motort, eddig semmi baj nem volt még vele. Igaz nem is igazoltattak.
hondafever: Az valóban igaz, hogy módosításokkal igen sokat lehet dobni a teljesítményén, de ez a megbízhatóság illetve a fogyasztás rovására megy. Nekem így is elég.
Ja meg az NSR biztos, hogy marad még egy ideig. Másik gép helyett a közeljövőben 100W-os Marshall gitárerősítő(sajna nem csöves, na de az már csillagászati áron van ), pedál meg reményeim szerint nyár közepe fele vmi Ibanez vagy ha jól mennek a dolgok Gibson Les Paul.
Amúgy közületek valakia tud valamilyen hangadó eszközt megszólaltani, ha már offolok?
általába párosával adják az ilyeneket meg ugy is jó cserélni mert pl ha 1 ik elszál másiknak se kell sok h eresszen
/Pár
pinkmotors.hu
Athena.
darabja vagy egy pár 2700?
szia hol vetted valami linket tudnál küldeni hol lehet szimeringet venni hozzá?
egy 160as hengerszettből megfelelő alkatrészek kicserélésével, módosításokkal és beállítással olyan teljesítményt ki lehet hozni hogy besza-behu. de ahhoz nagyon vastag pénztárca kell, nekünk most van 160as hengerünk, úgy volt hogy megépítem, de anyagi okok miatt le mondtam róla, mert ugysem lessz már sokáig meg az nsr.
szia lajben, nekem most pont van sztenderhez elektronika!
és?rendőrök nem szolnak bele 125 ccm és kész :D nyugodtan ved meg
ne mtom h nsr ek blokkilag menyire hasonlitanak de http://robogotuning.hu/spd/MPW... ez a tömítés szett jó lenne a körlámpásba jc20
ajj olyan szép NSR-t néztem ki, és 20kw-os a papírja :(((
Szerintem annyival nem jobb egy 160-as, mint egy 125-ös. Meg ha 1X lesz nagyobb géped, rájössz, hogy tök felesleges volt az egész.
Ennyire ne rontsad már a piacot. :D
ja azt is kellene
meg akkor már nemártana egy lánc meg lánckerék csere is