Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, mivel nem tudok rájönni mi lehet a motorom baja. 4 ezres fordulat felett fullad a motor, illetve olyan mintha után gyújtana, durrog. Nincs alapjárat csak szívatóval hajlandó ketyegni.
Előre is köszönöm szépen a segítséget!
engem se basztattak sose a 21 kw miatt 125 ccm és ennyi egy szavuk se legyen rá. ez már nem a mi hibánk hanem a Magyar rendszeré forg helyezésnek nem úgy kéne történnie hogy a gépben van egy fajta és ennyi ( most helyeztem forgalomba egy régi fajta mini-t és csak morris cooper volt a gépben igazából semmi köze nincs hozzá de így kellet forgalomba helyezni. elég szar szerintem )
Amióta van Mo-n 3 motorkategória, azóta 125 ccm és 11 kW, tökmind1 hány ccm 25 kW és korlátlan van.
Már előre látom a szomszédok arcát, ha megjön az erősítő.
ezt jól mondod, a megbízhatóságnak télleg rovására megy, én a 125 hengerem tuningoltam, meg az egész blokkot, és azóta sokkal többet szerelem, mondjuk mindíg csinálgatom hogy jobb legyen, de időnként csakúgy elromlik valami, viszont nagyon kemény lett, nem nagyképűségből, de nsrek közt nincsen párja, gyorsultam már mitoval, meg egy rakat rs-el mindet odavertem, bár most b_ricsi-ék rs e meg evett 100fölött, dehát most szegény nsr-t egy 2x ragadt dugóval és szarrákopott gyűrűkkel hajtom, de nemsokára kap uj dugot. és még így is 13at forog, vmikor csinálok onboardot hogy lássátok hogy nem csak a szám jár.
Én is A1-el hajtaom a 20 Kw-os motort, eddig semmi baj nem volt még vele. Igaz nem is igazoltattak.
hondafever: Az valóban igaz, hogy módosításokkal igen sokat lehet dobni a teljesítményén, de ez a megbízhatóság illetve a fogyasztás rovására megy. Nekem így is elég.
Ja meg az NSR biztos, hogy marad még egy ideig. Másik gép helyett a közeljövőben 100W-os Marshall gitárerősítő(sajna nem csöves, na de az már csillagászati áron van ), pedál meg reményeim szerint nyár közepe fele vmi Ibanez vagy ha jól mennek a dolgok Gibson Les Paul.
Amúgy közületek valakia tud valamilyen hangadó eszközt megszólaltani, ha már offolok?
egy 160as hengerszettből megfelelő alkatrészek kicserélésével, módosításokkal és beállítással olyan teljesítményt ki lehet hozni hogy besza-behu. de ahhoz nagyon vastag pénztárca kell, nekünk most van 160as hengerünk, úgy volt hogy megépítem, de anyagi okok miatt le mondtam róla, mert ugysem lessz már sokáig meg az nsr.
ilyen nsr-hez? //s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...