Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

keverék csavarra gondoltam
alpjáratot nemkell bántani
nézd végig azt a kábelt ami a kapcsolótol megy el lehet hogy elvan szakadva vagy ki van lazulva egy stekker
vagy huzd szét a stekkert aztánn mérd ki multiméterrel
csavargathatod, azzal csak az alapjárati rendszert állítod
még jóhogy be kell járatni
nemis keveset 1000km-t max 5-6ezres fordulat alatt és sok olajjal
a karbit próbálgatni kell, de előtte tankold tele mer megszivat ha nem tankolod tele
csavargatni kell jobbra balra aztánn csak lessz vele valami
a teleszkópot meg megtudod nézni a galériámba
Sziasztok!
Segítség kellene.Szívat a sztender elektronika.Fel van véve a sztender ,berakom egyesbe és leál.Ha eltudok indulni akkor is egy idő után el kezdi dobálni a fordulatot és le akar állni.,sőt még 4.ben is leállítja.Kikötöttem a sztendernél lévő érintkezőt meg a bal hátsó idomnál is és akkor is ezt csinálja,a lámpa már akkor nem működik.De a probléma továbbra is fennáll.Szóval hogy tudnám kiiktatni a rendszert?
Ja igen

Apukám MZ-je is ezt csinálja.
de,pontosan így van! csak amikor a normálból kezd kifogyni az én motorom baromi érdekes dolgokat csinál, és néha nem jövök rá h csak el kell fordítani, am olyankor ugrál a fordulatszám mérő és nagyon mély hörgős hangja lesz
Ha veszek egy zsirúj hengert zsirúj dugóval azt bekell járatni?Powert szabad nyittatni?
Hello

Javítsatok ki ha baromság de a benzincsapos motoroknál ha kevés benzin van akkor takarékra kell állítani a csapot. De nem ismerem még ezt a típust de majd megfogom.
(Ilyet tervezek venni)
egy 160-as hengert hogy bírja az NSR mit kell esetleg cserélni akinek van az kérem írjon világositson már fel KÖSZI
plusz van benne néhány fúvóka, ezeket lehet variálni, illetve tűt is lehet cserélni vékonyabbra, vastagabbra. Tapasztalat, tű- és fúvókakészlet nélkül nem fogod tudni beállítani pontosan.
fárasztalak titeket a kérdéseimmel, a karbit hogy lehet pontosan beállítani? tudom van benzin/levegő meg a tű, de csak ennyi?
illetve az első teleszkóp karbantartását hogy kellene végezni?
csak egy kanyar lenne benne egyik végétöl a másikig
az ideális ív
jah milyen kanyarok lennének már benne
nem banán alakú, de lehetne nem hittem volna hogy télleg létezik 2t diesel, itt pesten nem sok traktorral találkozok, se munkagéppel,így nem sokat tudok a világukról, de mind1 az ember a saját hibáiból tanul. és egyébként amiből ki indult az egész, amit csoki mondott, az 4ütemű.
az is egy lehetőség
most sikerült beálíttani a karbimat ugy hogy erős legyen a motor viszi a 140-et de megáll 4-4,5 literböl
előtte meg 5-5,5 volt
azért van közte külömbség
Vagy le kell állitani és nem fogy a benzin nálam mindig bejön
amikor fogy a benzin akkor meg kell tankolni
Megissza/kimegy a kimenőtengelynél terhelés alatt.

HA az utóbbi, akkor dzsuvás lesz a kerék, ha az előbbi, akkor rútul koxolódik a gyertya, és förtül is a gép melegen.
5let hogy hova tűnhet a blokkból az olaj? álló helyzetben nem csöpög sehol semmi....
ill nektek mit csinál a motor amikor fogy a benzin? (váltani kéne az "ON"-ról a benzincsapnál)?
javítva csak 4t lehet?
csak 2t lehet? a Föld meg banán alakú
Nagykáta már közelebb van de ott sem szoktam lenni.:)