hali, hasonlóképpen jártam énis, csak nekem még a régi tulaj cserélt benne olajat, kb 7 decivel öntötte túl,én sem tudtam kivenni melegen üresbe, amióta leengedtem jobb lett a helyzet, de nem az igazi, úgyhogy rá kell szánnom magam egy komoly olajra, motul 5100 lessz benne, 10w40-es kifejezetten motorolaj, ami váltóba is jó! nem mindegy, hogy milyen olajat raksz bele, az adalékok miatt, lehet nem tudják azt hagyományos olajak amit a motor kuplungja és a váltó igényel, én a spec olajra szavazok!http://www.formula3000.hu/shop... erről beszélek!
olajhoz hozzászólok én is
az én motoromon van egy matrica az olaj betöltő mellett amire 7,5 dl van irva meg az hogy mijen olaj kell bele majd megnézem hogy pontosan mi van ráirva
0w40-röl még nem hallottam 2,5w40-röl már hallottam
de szerintem ezek az olajok ojan feleslegesek nekünk hogy csak na
nem hiszem hogy a túl sok olaj ilyen tünetet okozna, vagy összeragadtak volna a lamellák, de ha nem tudsz ürest váltani járó motorral, az azt jelenti hogy nem emel ki rendesen a kuplungod, állíts rajta.
semmi különleges nincs az 5W40 be még 0W40 is van de az csak aztmondja meg h mien külső hőmérségletre találták ki (10w40 -25-40 fokig a 0W40 meg már -40 de castrolnál van ami -60 ig is jó )
Csatolom aképet, sötétbe nem tudtam képet csinálni az én olaj szintemről de jóvel a max fölött van :$
am apám ilyen olaj mániás azért van ilyen talán "különleges" olaj itthon...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nsr25-3778553