Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én /50 vagyok és békességben élek, pont ma voltam a rendőrségen, mert megtörte a Lanceromat egy részeg vén kurva a suzukijával és ma volt a meghallgatás, az nsr-el mentem a kapitányságra, és a százados még poénkodott is velem hogy nem adom e neki a motorom
Aha értem :) így már más.. jobb a békesség szerintem. Akkor ha már kicsiként inkább NS-1.
Tudod van aki nem nagyként használja, és akkor gáz a 200-as vagy 180 -as óra.
Ilyenkor szoktak úgynevezett felezett számlapot használni.
A skála stimmel de mindennek pont a felét mutatja.
na ne viccelj, gondolod hogy elmegy a blokkja 17 évet hozzányúlás nélkül Inkább az lenne a kérdés hogy hányadik henger van rajta...
hát őszintén megmondom nem hiszem h fellet volna újítva mert má mondták h lehet ráférne a (tapasztaltabbak) nem is mondták mikor vettük meg papirral 220 volt ami viszonylag olcsó volt
érdekes módon kishazánkban minden 10-15 éves motorba huszon-, harminconezer km van
hát szerintem az nem sokat számítt hogy mennyi km-er van benne. 25000 kmerrel már úgyis fel lett újítva.
enyémben 56000 van és mégis 150 felett megy.
ha fel van újítva akkor tök mind 1 mennyi van benne.
1 óra alatt megvan :D
teljesen zsír új legalább?
Üdv srácok. Újra NSR-es leszek :) persez jc20:) Egyébként olvasgattam vissza, mi értelme lecserélni a gyári számlapot ?:D mérnökök tervezték.. ne akarjunk okosabbak lenni :)
hát én 120 at is mentem utassal de tovább nem akartam az utas miatt de még mentvolna 1 edül meg 145 volt a max csak hát karbibol kifigyott a benzin xd de már azóta kicseréltem a szűrőt és ez mind 25 000 km vel az meg nem tom mennyit számit h olasz jc 20- asom van
áhh:D 640 lc4 lesz
Ja, az én lettem volna! Csak furcsálltam olyan jól megy 140-nel 2 fővel. Mert párak szerint 110. Eddig nálam is annyi volt a max. Vagy nagy volt a súlya.
"Agyas" én nem árulom készítem stb.......
Csak gondoltam pár felesleges óraszétszedést megspórolok ha nem is neked, hanem annak aki fel is fogja a mondottakat.
akkor hajré, toljad a bizniszt
am meg nem musz lecsiszolni, és én sem tettem
mibe számíttatod be? remélem egy 1000RR-be...
"A matrica nem bassza el az eredetit" ?
Te írtad, hogy az eredetiről lecsiszolod a számokat "Vágod ?".
Kézen fogod magad, és a matricáddal besétálsz a dekoroshoz. Ő beszkenneli neked és nyomtat egy hőkezeltet belőle (ami kb karton vastagságú anyag) . És ha nem akarsz plexit sem raksz alá.... A matricád pár napon töltött parkolás után olyan lesz mint 100 éves öregasszony arca
És senki nem mondta, hogy gyártsd sorozatba csak megemlítettem, hogy hány darabot nyomnak felénk kb ekkora összegért.
dekoros csinálta! csak számlapom nincs hozzá (üres), én meg nem fogok sorozatgyártásba kezdeni, a matrica meg nem bassza el az eredetit....
A csecsemőknek minden vicc új.
Jó a matrica, de miért baszod el miatta a gyári számlapot, és miért pont matrica ? Ha elmész egy dekoroshoz a méretarányos cuccal a pendrivon akkor kb 5perc alatt 6 db-ot csinál belőle 1500 - 2000 pénzért. Ez lehet matt selyemfényű vagy fényes kinek mi a szíve vágya. Hőeljárásos nyomtatást kell kérni az évekig bírja a napot és az egyéb dolgokat. Csak kivágod és gó, és ugyanott kapsz milis plexit pár forintért és arra rakod nem az eredeti számlpra és már jó is. .
Jah mégvalami!
akit érdekel a matrica.
Átveheti:
1) személyesen Bp-en a metrók vonalain valahol
2) előre utalás OTP-s bankszámlára (+posta) és utána postára adom
3) tértvivevény, ennek még utána nézek hogy hogy is van!
Aki személyesen tudja átvenni az elsőbséget élvez és így tovább!
Ha több érdeklődő van, mint írtam még rendelek belőle amennyi kell nektek! (kb 1-2hét)
ára: 1000HUf (+ posta)
Aki ezek után (és az előző hozzászolásom szerint) is érdeklődik, az jelezzen e-mailba, majd ha minden megvan ott adok telszámot is meg ilyesmiket!
e-mail cím: pckam [kukacka] freemail [pontocska] hu
Aki kérdezett az NSR 125 számlappal kapsolatban! azoknak írom! (kb 5en hívtak fel!)
szóval, amit én adok az NEM! számlap!
hanem a szémlapra tökéletesen illő matrica!
Matricáról:
tökéletesen illeszkedi az eredeti számlapra, csíkozás is.
Nem papír, hanem műanyag,
A megfelelő helyeken ki van előre vágva! (km-adatok)
alapvetően nem átlátszó, de!
az NSR számlapja a megfelelő helyeken átengedi a fényt
így a a matrica is világos lesz ezeken a helyeken (a számoknál!)
2féle képen lehet használni:
1) a számokat le kell csiszolni csiszolópapírral és akkor tökéletesen látszik
2) csak simmán felragasztod, és kész! picit átüthet az eredeti szám de nem nagyon

* felhelyezés tök 1szerű: kilykasztod a pöcöknél ami megtartja a mutatót ráhuzod, ott még mm-eket tudsz korrigálni, és lehzod ahátlaján avédő réteget és tapad is...
A felhelyezéshez az EGÉSZ km-órát szét kell szedni, a mutatót is le kellszedni és mellette a 2 csavart is! (mert ha nem hülyén fog kinézni! [ehez csak az eglsz motort le kell bontani )

csatolok 3 képet! (én nem csiszoltam le hanem csak ráragasztottam)
1) Ilyen "világosban"
2) Ilyen "sötétben", nemegészen csak épp LED-esre alakítom át és csak idéglenesen ilyen volt a megvilágítás
3) maga a "papír"
A mai nap termése 160 km.
nem még nem néztem de holnap megnézem és ha már megnézem ki is cserélem
Hello!
28-as karbi van rajta.Tegnap cseréltem az egyik fúvókát azon az volt, hogy 48 és kicseréltem egy 58-asra, de nem igazán lett jobb azért gondoltam, hogy írok hátha tudja valaki milyen kéne bele.
Ha valakinek kell az nsr most szóljon vagy halgasson örökre :) megy beszámításba nemsokára. friss műszaki van mostmár a gépen.