Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nemis hallottam még 5-40 esről.
olyan is van?
én csak 10-40 meg 15-40 esről halottam
aha, én vami 5-40 eset aszem, de aszittem hogy 80-90 es kell bele :S így van 1liter castrol olyan olajom... -.-'
nekem is ferdén vannak a csíkok rajta. nemtudom hogy jó de nekem előtte is felette volt kicsivel. csak most nagyon felette van.
én olyan 8 decit raktam bele a 7 deci helyett.
én Castrol Magnetic olyjat raktam bele. 10-40 eset.
szerintem nem para, bár nekem azért sem tökéletes az a szintjelző, mert nem az eredeti telló van benne és így az eleje kicsit magasabb (kmivel gondolom vízszintesnek kéne lennie a csíkoknak, a másik hog yén is töltöttem elérte a szintet abbahagyatam majd pár óra múlva tökre lecsökkent a szint, hát nekem kb-re olyan fél liter ment bele, de ha kell megvan az eredeti szervíz manuálom és megnézem rajta mennyi kell, am te milyen olajat raktál bele? mert ezen volt 1 csomó vitám meg minden :S vettem is 1 rossz olajat elvileg...
tudom az olyajszint ellenőrző.
énis az alapján töltöttem bele. csak kevésnek tűnt öntöttem hozzá aztán meg sok lett.
Nekem van oldalt 1 kia nyílás ami mutatja az olaj szintet, én úgy voltam veleh kicsit a max fölött van és semmi gondom az üressel, de hallottam h az olajtól függ nagyon aváltó. én is jóminőségüt toltam bele...
köszí am... Nyárra tervezem a cseret de függ attol is h mien lessz a henger álapota
hát nemtudom. nem szar olajat raktam bele.
de holnap szerintme engedek le belőle egy kicsit. énis így voltam vele hogy annyit rakok bele amennyi kell de aztán csak több ment bele.
köszönöm
Lehet attól, mert hogy másfajta olaj van benne. 1 deci, hát a fene tudja, nem véletlen találták ki azt a nálunk okosabb emberek. Egyébként néha én is nehezen találom meg az üreset.
Valakinek nincs eladó JC22 NSR-e?(cicalámpa) esetleg csere?
hali srácok.
van egy kis baj a géppel.
most cseréltem olajat de amióta kicseréltem néha nem lehet berakni üresbe csak ha leállítotam.
ez mitől lehet?
szerintem sok benne az olaj mert kb 1 decivel több ment bele.
engedjek le belőle szerintetek? vagy mi a teendő ilyenkor?
vagy ez egész mástól lehet?
köszönöm
#feri414-nek (ha jól írtam) én nemrég cseréltem dugó,gyűrű,csapszeg,kosár cuccokat és az italmondonál postával volt picivel 25 ezer alatt, de nekem 180-as pollinihez kellettek a cuccok így lehet olcsóbban megúszod

valaki irta h a malossi 180-as hengeréhez mekkorár cserélje a főfúvókát nekem aszem 165-ös volt azzal jól ment (de már más méret kell a sportlégszűrő miatt amin épp kísérletezek mekkorát tegyek bele)ja és tökéletes a sokda 120-as fúvókakészlete a karbiba szóval így ócsóbb mintha motorosboltban vennéd
jc 20-as gépem van
sziasztok! 28-as karbi és kuplungszerkezet még mindig eladó.
ennyi
Ált. ha megyek motorozni, nőm majdnem hamarabb ül a gépen, mint én. Szal.
Puncira gondoltam :) Bár ha te olyan vagy, akkor semmi ellenvetésem
Végülis egyszer megígértem Viktornak, hogyha meglesz a nagymotor, elmegyek hozzá, hogy személyesen is találkozzunk.
üdvözlök mindenkit!új vagyok és mindjárt lenne egy nagy kérésem.ki tudna engem egy honda ns 125 f '87-eshez hátsólámpabúrával összehozni?
nem vagy messzi hozol te is egy pussy-t énis egyet aztán go valamerre
Gurulhatnánk egyszer (Y)
hu de nyomjátok a fórumot
Tudom, amint megláttam a neved eszembe jutott. Habár legalább fél éve nem beszéltem már vele.
Nekünk meg van egy gyökér közös ismerősünk
Nekem 130 2 személlyel úgy van meg h be se fekszek a plexi mögé, ha behasalunk úgy semmi nyögés nélkül. Persze azért jobban kell neki húzni, mintha egyedül mennék.
Illetve szélmentes időben 90-110-120 közt 6.-ban szélcsendben dinamikusan mozog. Persze az NSR-hez mérten. Bár legtöbbször inkább visszaváltok. :D
130 km cirka másfél óra alatt ebben volt elég sok város is. Városon kívül 100 alatt nem mentem.