szia laci vagyok van egy macskalámpás nsr mocim szeretnék kérdezni néhány dolgot a power szelep elektronika működik attól függetlenül még el lehet-e tömődve a másik hogy hideg inditás után fullad mi lehet a baj! köszi a választ. üdv laci.
nem több vagy kevesebb, hanem más technológiával készül.
HA sarkítva akaronék fogalmazni, akkor az ásványi úgy készül, hogy szűrőgetik, főzőgetik, tisztítják, a szintetikusat meg molekula szinten manipulálják.
Az egésznek az értelme az, hogy a sima szűrögetett cucc, csak egy bizonyos paraméterhatáron belül lehet, mert az olaj annyit tud, és kész.
A szintetikus cuccokból meg oylan paraméterek hozhatók ki, ami az sima főzőgetettből lehetetlen. (pl 5w60as olaj)
Nagyjából, és csak nagyon kábé.
Nem csak azért, hanem mert a szabályozatlan égés kiküszöbölése nehezen megoldható ott, ahol 1 méteres dugattyúk vannak, és erősen felmelegedő alkatrészek (szelepek)
Ez volt a beugratós kérdés:)
A nagy és közepes diesel motorok rendszerint kétüteműek, sőt, sok kamion motor is az, és olyasmi kipufogószelepük van, mint a 2t kismotorokban a powerszelep, oylan mehás mint a kroszmociké.
nem lép reakcióba semmivel, csak ha régi a motor akkor nem tudja lehuzni az olajlehuzó gyürü az olajat a henger falárol és belekerül az égéstérbe ahol kinyomja a kipufogóba de mivel ez az olaj nem ég el ezért ráég a szelepekre
pl nézzél meg egy 5-6 éves fűnyirót hogy hogyan füstöl és minden 3. nyirásnál kell bele rakni fél dl olajat
a szintetikus az nem azt takarja hogy mesterséges? mostnemazért, még nem használtam a google-t de a nevéből is ered, míg a többi lesz lepárlásból (ásványi)...
nemtudom hogy az a szelep micsoda ott a képenn de a miénkbe nincsen semmi szelep
a miénk 1 hengeres 2 ütemü kb. 500ccm
van még az ujabb ami már 2 hengeres
És am a szintetikus anyag sem más mint a többi,csak azt többszöri lepárlással készítik így tisztább lesz,és így magasabb lesz a kokszosodási hőmérsékletük,tehát
nagyobb hőigénybevételt bírnak ki, nagyobb teljesítményű
motorokban is használhatók.
Szal akkor te most ezek közül 1-et hazudtolsz meg azzal hogy megeszi.Mégpedik az 5.-et.Konzervál:Meggátolja az alkatrészek korrózióját,és ezen kívül nem léphet reakcióba az alkatrészekkel hisz minden motornak semleges kémhatásúnak kell lenni.(Ph 7)
most szerintem elég nagy itt a keveredés
én a 4 ütemü motorra mondtam hogy abba nem célszerü belerakni a szintetikus olajat mer a kopott hengerbe nem tudj lehuzni a dugó és mindíg megeszi
amugy a vadi uj motorok is megeszik a szintetikust és után kell tölteni
a mi váltónkba meg tökmindegy hogy szintetikus vagy ásványi mer ugysem megy a hengerbe
diesel motor csak 4t lehet, nem csináltak soha kétüteműt, de írd be googleba ezt a tipusszámot amit irtál, ird mögé hogy alkatrészek, és az első oldal amit behoz ott vannak képek egy ilyennek a javításáról, és egyből ahogy rá nézel a dugóra, észre veheted hogy négy ütemű, ha valamennyit is értesz hozzá, jah és azt is lehet látni a képeken hogy 2szelepes.
Az a baj hogy NAGYON sokféle LED létezik, én 65lumenes "power" ledeket rakok a motoromba, de nem a műszerfalra, mert megnéztem hogy hogy van és van egy tompító tető minden 1es izzónál, és ugyebár a legpöpecebb ledek sem világítanak 180 foknál nagyobb szögbe! így oda nem ajánlom, és sajnos más izzót sem lehet belerakni, csak nem kínait kell venni hanem jobbféléket!
Hát ne haragudj, de ez tényleg elég nagy tévedés. Az szintetikust miért eszi meg, az ásványit meg nem? :D A keverékolajat így is úgy is megeszi, a váltóolajat meg nem eszi meg (kivéve ha nincs valami bibi).
Szintetikus: Alkotóelemeiből összerakott.
HA sarkítva akaronék fogalmazni, akkor az ásványi úgy készül, hogy szűrőgetik, főzőgetik, tisztítják, a szintetikusat meg molekula szinten manipulálják.
Az egésznek az értelme az, hogy a sima szűrögetett cucc, csak egy bizonyos paraméterhatáron belül lehet, mert az olaj annyit tud, és kész.
A szintetikus cuccokból meg oylan paraméterek hozhatók ki, ami az sima főzőgetettből lehetetlen. (pl 5w60as olaj)
Nagyjából, és csak nagyon kábé.
A nagy és közepes diesel motorok rendszerint kétüteműek, sőt, sok kamion motor is az, és olyasmi kipufogószelepük van, mint a 2t kismotorokban a powerszelep, oylan mehás mint a kroszmociké.
http://hu.wikipedia.org/wiki/k...
komárom környékén volt egy ugyan ijen szinü
hol laksz?
A szintetikust sem a marsról hozatják a GLS futárszolgálattal, az s kőolajból van.:)
vagyis valószínű hogy nem kőolajbol van
pl nézzél meg egy 5-6 éves fűnyirót hogy hogyan füstöl és minden 3. nyirásnál kell bele rakni fél dl olajat
a miénk 1 hengeres 2 ütemü kb. 500ccm
van még az ujabb ami már 2 hengeres
nagyobb hőigénybevételt bírnak ki, nagyobb teljesítményű
motorokban is használhatók.
Az olajokról ennyit sztem.:)
Mit kell tudni egy motorolajnak? :
1. Ken,
2. Hőt,
3. Tisztít,
4. Tömít,
5. Konzervál,
Szal akkor te most ezek közül 1-et hazudtolsz meg azzal hogy megeszi.Mégpedik az 5.-et.Konzervál:Meggátolja az alkatrészek korrózióját,és ezen kívül nem léphet reakcióba az alkatrészekkel hisz minden motornak semleges kémhatásúnak kell lenni.(Ph 7)
én a 4 ütemü motorra mondtam hogy abba nem célszerü belerakni a szintetikus olajat mer a kopott hengerbe nem tudj lehuzni a dugó és mindíg megeszi
amugy a vadi uj motorok is megeszik a szintetikust és után kell tölteni
a mi váltónkba meg tökmindegy hogy szintetikus vagy ásványi mer ugysem megy a hengerbe
Szintetikus: Alkotóelemeiből összerakott.