Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a főtengely szimeringeket néztétek?lehet az rosz
úgy emléxem aki csinálta azt mondta hogy ilyen pontosra tudja megcsinálni
55.00+-0.005
5 ezred? nem inkább 5 század az illesztés? 5 ezred az nagyon szoros lenne............
heló segítségre lenne szükségem két körlámpás nsr-röl lenne szó
van szikrája ujj gyergya van benne meg gyujtáskábel benzint kap karbi kipucolva de az istenért sem indul csak durrog a kipufogó valaki tudna segíteni mi baja lehet jeladó vagy gyujtáselektronika vagy esetleg tekercs probléma lehet SOS sürgös lenne elöre is köszi
Állíts a fényképezón olyat ha van hogy makro mód akkor tiszta lesz az előtér
Meg gyári új hengert +dugót hol lehet kapni?
Ennél jobb képet nemtudok csinálni neharagudj ezis 8megapisz
csinálok újj képet
Semmi nem látszódik a fotón, nem a fúvókára fokuszáltad a fényképeződ.
Az Igol STS-R az egy nagyon jó teljesen szintetikus olaj, "versenyolaj" kategória. A Repsol Sintetico félszintetikus, az Igol STS olajával van egy kategóriában. Ha fontos a nagyon jó olaj, akkor tértj vissza az STS-R-hez.
sziasztok! nemtudjátok hollehet kapni ilyen fuvókát? nsr 28-as delrotyó karbi-ból való asziszem a szivatóé! mert kettétört ahogyan meghuztam
Köszi a válaszokat,valamelyik csak ötlet csak jó lesz.
henger:55.005-re lett fúrva,dugó pedig az 55-ős.elég könnyen mozog benne.de ha mégis túl szoros bekophat vagy inkább ne is eröltessem?
Hengerfej is le lett síkolva+ henger is.
Hello!
Azt tudod, hogy a hengert és dugattyút mennyire szorosra illesztettétek? A gyűrűhézag mekkora? Elképzelhető, hogy túl szorosra sikerült. Akkor szokott ilyesmi előfordulni. Ha így van, akkor viszont lehet érdemesebb inkább újra levenni a hengert....
Egy rendszámtáblatartó kb 200ft...én legalábbis annyiért vettem....lehet, hogy van ahol nem szólnak érte de én inkább nem adtam rá okot.
a csavarhúzót a vékonyabb felénél kell megfogni és a vastagabbal pedig ütni a csavart, nem? vagy az a kalapács lenne?
Nekem műszakin is volt úgy a motor 4 éve,nem szólt érte senki.
váltóolaj, fékolaj, motorolaj, meg az öniinditó se szuperál, új aksi megy bele, első szimering csere, meg index bekötése. Nekem ez az első mocim és nem nagyon akarom elbarmolni, mert nem értek hozzá annyira. De ismerősnél van úgyhogy nem lesz egy vagyon
Amúgy még egy kérdés: Az szabálytalan ha nincs rendszámtáblatartóm és a rendszámra furok két lyukat persze nem a betükbe és úgy rakom fel? Mert mindenki mást mond....
hagyjad már, nem mindenki állna neki otthon, van aki egy csavarhúzónál se tudja hogy melyik végén kell megfogni
Hali!
Tudom nem reklámos fórum,de érdemes elgondolkozni!Profi sisakokat ennyiért?Igen!
Eladó vadi új Nitro N766VX sisakok!
Akciós ár:29900 helyett 19900-ért!
Az akció csak erre a pár darabra él!Ha elfogy nincs több!
Kivehető-mosható bélés,karc-pára és szerszámmentesen cserélhető plexi,gyorszáras csat,fejtetőn integrált szellőző,orrvédő,bogárháló,sisakzsák,dobozában.
Elérhető még:
-Matt fehér:1 db XS-es
-Kék:1 db L-es
-Piros:1 db M-es és 1 db L-es
Kérdéseddel keress bátran!Postai utánvét megoldható!
20/974-1680
olajcserék? ebben csak a hajtóműolajat lehet lecserélni, a motorolajat meg utántölteni, és egyik sem több 5 percnél. szerintem ezek a tevékenységek nem igényelnek szervízt. az idomsérülés pedig, le veszed a törött idomot, elviszed műanyagoshoz, 2ezerért megjavítja, aztán le fújod és mehet vissza.........
Tényleg áááááááá de gázzz kiváncsi vok el fogják-e vinni enyiért? fogadjunk rakott bele egy aksit oszt cső
Nah itt van az én kis sasom Most ment szervízbe olajcserékre meg kis idom csinosítgatásra mert kissé törött De oldalidomot meg sehol se találok rá ha valakinek van ehez a jc22-eshez bontott jó álapotú bal oldalidomja kérem szóljon és megegyezünk
Helló !
Pl.: - ki veszed a termosztátot a járatás idejére !

Üdv.: Tóni
hengerfej lesz sztem, nekem ugyan ez volt, sikoltasd össze. ja igy meg ne nagyon menj vele meg megfő a dugó