Szevasztok.
az a gondom hogy totál fel lett újítva a blokkom és forralja a vizet,egy 200 méteres kör után is.
Ez lehet a fúrt henger+új dugattyútól?-erre gondolok mert nagyobb a súrlódás.
De ha ettől van akkor hogy járassam így be?
Hali, tegnap láttam abonyban egy moviestaros replikát. Egyik régi komámnak van ilyen (vagy volt) de az itteni nevére nem emlékszem. Nyíregyházi. Ha magadra ismeresz írj már lécci, te voltál tegnap 6 óra felé nálunk?
akkor az supercity-n volt valamikor
a karbit nemtudom pontosann elmondani de a levegő csavart 2 és fél fordulatra kell kicsavarni
bár nekem nem annyin van
próbálgatni kell menet közbe hogy hogyan húz külömböző beálításoknál
Az is lehet, hogy akkor a 2 ér egyet.
De alapon mér forog le úgy, és 5-6ba meg semmi erő nincs. Csak forog.
Most nem találok a régiről képet, de azt tudom, hogy a egy enduró magasságú cagiván láttam ilyen végdobot, hátul az ülése alatt majdnem.
Amúgy a delorton azt a levegő csavart hogyan kell beállítani? Mert lehet azért is olyan pocsék?
ÖÖ hát azt nem tom. Cagiva mito volt ráírva, és dupla csöves. A végükön olyan vastag cső. Egy y-ra ment össze az elejük.
Vagy lehet perforáltra kéne átvariálni?
a francba,pedig én is néztem ezt a motort,persze mikor még 100-ak olcsóbb volt,
zárszett csere? arra gondoltam h lehet lopott v valami,de elméletileg meg a képen is van valmai papírja
Na végre én is benézek ide hosszú idő után.
De lenne egy pár fontos kérdésem is.
Tettem a gépbe igol sts r helyett repsol sintetico olajat.
Véleményetek vele kapcsolatban?
Másik: Lett rátéve végre hosszú idők után egy rezo. A középdob az arrow, amit egyik fórumos tagtól szereztem. A végdob, meg egy cagiva mito dupla dob, abból csak a fele. saválló lemezzel borítva.
Lényeg mondva: Ma mentem egy hosszabb kört vele elkerülön, és 100 felett alig van ereje. A fordulat 4ben max 9 ezer volt. Mikor kiforgott 10ig akkor ment 110et. Raktam egy 5öt, alig bírt forogni. Csak hörgött. 6ba rakva meg alig ment. 2 személlyel meg max 105. Gyárival is max mentem egy fővel 150 felett, csak nem forgott le rendesen. De mégis volt bent erő. Most alapon szépen húz rendesen, csak 5,6 semmi.
Most ez mitől lehetett? Karbin állítgattam a levegőt is. Lehet a rezó szar, vagy vmi más.
nekem is olyan volt. néha nem akarta az ürest bevenni
most sokkal jobb lett.
meg szerintem azért az olaj is jó minőségű. volt még valvoline de az ilyen 1500 ft volt mondom az annyit is ér így inkább megvettem a castrolt 3600 ért de jobb is szerintem.
én amúgy is castrol fan vagyok mindig azt használom.
majd nemsokára én is kicserélem benne az olajat
multkor betoltam 1-esbe és nem tudttam kivenni üresbe
mindíg vagy 1 vagy 2-t találtam meg, legalább fél percig játcottam vele amire megtaláltam az ürest
értem. köszönöm.
nemtudom de az ellenőrző ablaknál max felett van jóval, mondjuk előtte is ott volt de most még magasabban.
nemtudom, mentem ma vele elég sokat meg elég jól és én csak javulást vettem észre. nem volt semmi bajom vele.
a váltó meg a kuplunk kifejezetten jobb lett.
1 deci még nem baj
legalább ha kicsöpög a szuszogón akkor van benne elég
nekem mosás utánn mindíg csöpög belőle egy kicsi
ha sokkal többet raknál bele akkor az nem jó mer nemtud forogni a cucc a sok olajba
hali srácok.
ma lecseréltem az olajat a mociban Castrol magnetic olajat raktam bele.
de nem tudom pontosan mennyi olaj kell bele
én 7 decire emlékszem de kb 7.5-max 8 at raktam bele.
az nem baj ha kicsit több van benne?
köszönöm.
Az én is külföldről vettem a motoromat. és igen egy talcsikányi papír kell a forgalomba helyezéshez. Kinti forgalmi, kinti adásvételi, vám papírok....stb....nekem kb 120.000-ben ált meg.(ebben benne van az ügyintéző pénze is)
az a gondom hogy totál fel lett újítva a blokkom és forralja a vizet,egy 200 méteres kör után is.
Ez lehet a fúrt henger+új dugattyútól?-erre gondolok mert nagyobb a súrlódás.
De ha ettől van akkor hogy járassam így be?