nah látom vannak problémák....
ahoz hogy forgalomba helyezd kell:minden külföldi papírja(forgalmi,kivonási stb)aki behozta 125 ccm et írt a svájci csávóval.Nos az összes adásvételin azt értik,hogy amit már behozatal után írtak... HA AKÁRMELYIK IS HIÁNYZIK MÁR NEM LEHET FORGALOMBA HELYEZNI!hacsak nem hamisítasz....
de ennél nincs probléma.csak annyi,hogy szar a motor
a leg első adásvételin az a név és adatok kell hogy szerepeljenek ami a külföldi forgalmin is szerepel(tulajdonos) te hiába írsz német cimboráddal egy adásvételit, attól még ő nem volt a tulaja, így a külföldi forgalmiban nem az ő neve szerepel, és így bukta az egész. bár talán ha nagyon jó vagy és hamisítasz egy külföldi forgalmit is
Hellosztok, szeretnék ezzel kapcs én is kérdezni pár dolgot :D Olvastam a linken a csávó leírását.. és Ott volt h LEGYEN MEG AZ ÖSSZES ADÁSVÉTELI! Ezt én kajak nem értem.... most mi van ha nekem van egy cimborám aki németben lakik... és vele iratok egy adásvételit.... vaaagy.... írok magamtol egy kamut.. akkor mi van pl. ? ezután hogy néznek utána ? :D valaki léci ezt magyarázza már el nekem...xD mert nem értem :)
Köszi előre is :D
Nekem az előző motorom (TZR) Külföldi papírokkal volt én is forgalomba akartam helyezni, utána érdeklődtem és nekem is olyan 80 ezer jött ki kb, de a sok macera ami árán kaptam volna egy rendszámot az nem érte volna meg ezért adtam el inkább és így lettem Honda tulaj (ismét)!
ezt russzúl tudod.
akár 100 tulaj is lehet.ahoz hogy forgalomba helyeztesd a motort.kell 1 svájci kivonási papír,1 svájci-magyar adásvételi.az összes magyas adásvételi a forgalmi papír.és ekkor mehetsz kicsit nehézkes utra ami kb 80 pénz.és már forgalomban is van
hondaever tudja neki külföldi az NSRje
hát a papír az nagyúr főleg hogy most nálunk nyíregyen nagyon rááltak az 50es papírral futó 125ösökre két hét alatt 25öt vittek be ráteszik egy ilyen teljesítményt mérő padra és ha több akkor 100e bírság okmányhamításért. Ha megveszed és legálisan akarod használni ott a regadó műszaki átírás kötelező stb... jah meg hogy ha jól tudom hogy rendesen a nevedre lehessen iratni akkor kell egy adásvételi az eredeti tulajjal aki feltehetőleg svájci mert ha a jelenlegi ötvenesként vette át az már bibi mert akkor már eleve ott az okmányhamításos dolog... ami mindig pénz...Most nagyon ráálltak erre a rendőrök. Meg a második képen mintha valami lelógna a kerékhez... furcsa
Én is néztem az előbb Hát nem tudom mi lehet vele mert az írja hogy "jó" állapotú :D , de ez kinek mit jelent rendszám nincs, aksi gyenge(ami lehet azért is mert nem tölt vissza) hát egy próbát éppen megérne
az izmosabbra én azt mondanám hogy gyári viszonylatokban, igaz ricsi? egy új rs-re én is le cserélném az enyémet ha meg adatna a lehetőség, de mostmár tuti hogy nem fog, mert nekem közel a korlátlan jogsi, és akkor ki lépek a 2t világából.
1. mert újabbak.
Másrészt ha újabbat vennék, csak nem egy másik NSR-t.
Továbbá egyellőre nincs nagyobb jogsim, meg mivel remélhetőleg megyek fősikolára, nincs értelme nagyobb motort venni.
Na meg nem utolsó sorban az egyik legszebb motor 125-ben. (Bár nekem az NSR-MITO-RS ördögi köre mindig is tetszett.)
Na jó, azért egy kicsit izmosabb is. :D
nem, ez épp 90es évjáratú... egyébként az ilyen típustút ugy tudom 95 ben gyártottak utoljára...95 elején...onnantól macskalámpás az eneser :) de vannak egyező dolgok a két mocin, mi kellene?
ahoz hogy forgalomba helyezd kell:minden külföldi papírja(forgalmi,kivonási stb)aki behozta 125 ccm et írt a svájci csávóval.Nos az összes adásvételin azt értik,hogy amit már behozatal után írtak... HA AKÁRMELYIK IS HIÁNYZIK MÁR NEM LEHET FORGALOMBA HELYEZNI!hacsak nem hamisítasz....
de ennél nincs probléma.csak annyi,hogy szar a motor
Köszi előre is :D
Számold hozzá az egyébb költségeket is hidd el kell a 100 hozzá
Koszka
érd
emes tanulmányozni am miven nem olyan hűde nagy motor,kb 80 körül kijön az ára
Koszka
akár 100 tulaj is lehet.ahoz hogy forgalomba helyeztesd a motort.kell 1 svájci kivonási papír,1 svájci-magyar adásvételi.az összes magyas adásvételi a forgalmi papír.és ekkor mehetsz kicsit nehézkes utra ami kb 80 pénz.és már forgalomban is van
hondaever tudja neki külföldi az NSRje
am nem kell vlakinek 1939 körüli csonka féle boxer stabilmotor? felujítás alatt... de szépen járt
sztetek miért ilyen olcsó? bár ha lenne pénzem futnék érte
Másrészt ha újabbat vennék, csak nem egy másik NSR-t.
Továbbá egyellőre nincs nagyobb jogsim, meg mivel remélhetőleg megyek fősikolára, nincs értelme nagyobb motort venni.
Na meg nem utolsó sorban az egyik legszebb motor 125-ben. (Bár nekem az NSR-MITO-RS ördögi köre mindig is tetszett.)
Na jó, azért egy kicsit izmosabb is. :D
Te mi alapján döntenél így? (Mondjuk meg tudlak érteni)