Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zoliboy hengerfejtömítés gondjára sztem az italmondoba tudnak segíteni www.italmondo.hu
Köffi. Már találtam is hármat, majd valamikor fel kell őket hínni, hogy melyik is passzol pontosan a porlasztómba..
jaja, ez az amit mi csináltunk. Csak összetörték :S Amúgy spd-be biztosan kapsz keverékcsavart, mert sztem nem találsz olyat aki csak a csavart eladná a karbijáról.
spd
VAlami olasz kis 50es van ami például poweres.
Gilera vagy iylsemi
úgy úgy Az új NSR- ből a keverékcsavar véletlenül nem eladó? :D Vagy ez most az az NSR amit még fél évvel ezelőtt Szabiék bütyköltek?
én konkrétan még 1 db-ot se láttam, még nem utcain sem, pedig nem egy két gépet láttam/mentem. egyébként múltkor írtam rs fórumban neked hogy elektronikai gondom van, na az megoldódott, egy kis kábel okozta az egész galibát a korbácsban, amin ilyen kókány javítás volt, és ott eltört a kábel, és hol összeért hol nem, azért ment el mindig minden elektronika, nehezen de megtaláltuk, hála Just segítségének
Joggal hitetlenkednek, mivel a 80as biciglik nem igen szoktatk poweresek lenni, az ns1el egykoru yz sem az.
Viszont az is ismert dolog, hoyg a korábbi, de a mz újabb modell megjelenésekor még jól fogyó modell, megkapja az újabb fejlesztéseit, akár a blokkját is.
Viszont, a 125 alatti utcai poweres motor tényleg marha ritka.
multkor valaki kérdezte hogy nincs e vkinek henger, na most van, jó állapotú nikasil-os hengerszett nálam, és egyéb alkatrészek. NSR JC20as BONTÓDIK.
lol fotózd már le nekem az elektronikáját, meg a powermotorját az ns1-nek, úgy hogy látszódjon az egész blokk, ha fel tetted a képet akkor elhiszem. és egyébként ns125, és ns 125r ben sem powerelektronika, sem elektronikus folytás, sem mechanikus nincs benne, ha nem megy jól, de azt mondod jó a beállítás, akkor méress kompressziót. (ezt a kollegának aki kérdezte)
Nem valahgy úgy volt, hogy az ns1 az mbx blokkját örökölte, a ns125 meg az mbx 125 ét?
nekem úgy rémlik, mintha meglehetősen hasonlóak lennének, legalábis a koraik egészen biztosan.
Az nsr meg mintha tök más lenne a kezdetektől.
Az ns nem átmeneti tipus volt az mbx és az nsr között?
már elnézést, de ezen a képen egyáltalán hol látsz bowdent ami nyitja a powerszelepet?
Az NS és az NSR blokkja (meg minden egyéb más) között elég sok különbség van. De ezt már párszor leírták...
bocs de faszságon nem vitatkozok mert tudom láttam és mentem vele.
Szimeringszám?
Valószínűleg az életben nem láttál NS125 R -t. Az NS és az NSR blokkja között generációs szakadék van. A 75-80 ccm -es NS1 ek pedig az NSR -ekkel egyidősek.
Nem, mert nem kimondottan mocihoz csináltattam a tömítéseket. A négykarikáshoz kellett egy kis segítség mert nem egyszerü egy abt tuningos autó cuccait begyűjteni minden estben.
De elvileg nagyrészt bármit megoldanak.... szimering -O gyűrű- egyéb stb...
ne abbol indulj ki hogy neked mid van meg miről tudsz.hidd el ha nagyon akarom tudok képet mutatni a volt ns.em röl gyárilag ugyan azzal a blokkal mint az nsr.
vagy pl.láttál már poweres (elektronikus)80ccm-es ns1-et?javításra van nálam én se tudtam eddig hogy ez létezik.sztem elöbb nézz utána miröl beszélsz,én nem mondok olyat amit nem láttam.
szevasz! nemnézted meg a főtengelyszimering számát.
88-ba még nem foglalkoztak azzal hogy lefojtsák a motorokat
25kw nekem is az van
ja, meg powerelektronika is van bennük nem? ne csináljál már viccet magadból
nekem is volt és tudom hogy vannak folytottak.
Szia WP.
Azt hiszem ez is szintén jó cég, mondjuk velük már dolgoztattam és teljesen bevált.
Tömítés
am az enyém galffy@citromail.hu
valami hiba van a rendszerben de itt vannak az adatok: csaba utca2/2 204697509