Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát akkor kezdem előröl az ellenőrzést... .
Előbb-utóbb csak lesz valami...
Jó, akkor, ha benzin van az úszóházban, akkor ha van vákuum,MUSZÁJ felszívnia a benzint mese nincs!

Szóval, valami mégsincs, amire azt hiszed, hogy van.
Ez is volt már, valami gubanc a kib.szott karbival van..., nem kap benyát, szivatózom, huzigálom neki, semmi. Gyertya száraz..
És ha leszedem az ufóházat az pedig fullon van lével..
Ha van benzin a karbiban, nagyjából szinten, és van vákuum, akkor a benzint fel kell szívnia, és mennie kell valahogy.
Elég durván el kell állítani, hogy egyáltalán nem menjen, karbiokból.
Próbáld meg szvatóval(dús keverék) majd utána elzárt benzincsappal (egyre szegényedő keverék.
Ha úgy sem csinál semmit, és vákuum van, akkor feladom:)
Ok, és lelocsolom magam is meg a motort is és rágyújtok.. .
akkor ha minden jó azt nézd meg hogy egy ilyen indítás után(csepegtetés nélkül jól rugdald meg vagy indítóz tovább)tekerd ki a gyertyát és érezni e rajta üzemanyagot.ha nem probáld meg szivatóval.
Nah, megnéztem neked mindent. A lendkerék lehúzó amit csináltam, az így néz ki (kép), és a mérte: M30x 1.5 (sűrű menetemelkedésű).
A másik dolog amit írsz hogy a lendkerék felett folyik ki a benzin az kicsit aggasztó, mert oda nem tudom hol folyhat be a lé, mivel a balansz tengely az a blokköntvénybe van zárva, és nem nyitott a membránház felé. Mert ha a főtengely szimeringnél enged az ok, mivel ott "tocsog" a benya, de a balansznál... Tuti hogy benzin? nem lehet olaj a blokkból (a váltótól)? Ezt is lefényképeztem neked az üres blokkon, oda elvileg nem folyhat be a benzin... Bár repedés, vagy rossz tömítés a blokk közepén, de akkor sem lehet fél dl benzin ott, mivel lejt a membránház is a főtengely felé... Érdekes
Nyisd ki a benzincsapot.
Hát azt nem hiszem, nem lehet fordítva berakni, megvan jelölve a teteje a proxnak, és a gyűrűket sem cseréltem fel, kompresszió van, csöpögtetésre felpörög...
Ja, és igen, ezeken nincs ablak. Mind1, majd még sakkozok vele... Azért kösz hogy próbálkoztok, ha többen gondolkodunk, csak születik valami jó 5let is.
Ha csak úgy nem.
sztem nem ablakos a dugója az nsr-nek,ha jól emlékszek.akkor meg indulnia kell.még az lehet hogy nem stimmel a henger talp tömítés,mert ha ot ki fúj nem nyomja fel a henger üregeken az üzemanyagot viszont ha közvetlen a gyertyánál nyom bele akkor indul.
Fordítva tetted be a dugattyút a helyére.
probáld meg manual szerint be állítani a súbert és a keverék meg alapjárati csavart,hátha....
Hát, lehet nem látok valamit. Lassan feladom, vákuum van, a légszűrőnél szív rendesen (frissen felújított blokk), gyújtás tökéletes. Már kb. 10x szedtem szét, raktam össze a karbit, és nem hagytam el semmit.
Ha kipróbálom másikkal és ha azzal pöcc, akkor keresgélek tovább, nem egy bonyolult dolog ez a genya karbi, csak valami nem tűnik fel ezek szerint.
mert ahogy leszedtem a gyújtásoldali deknit kb fél dl benzin ömlött ki belőle . ahogy a motort forgatom aztán a lendkerék mellett az a féélköralakú valami mozok azmögött szivárog lehet látni . hogyan lehet azt a szimeringet kiszedni? remélem nemkell szétthúzni a blokkot
lendkerélehúzót miből lehet csinálni ? mi a menetszám nemtudjátok mert kiakarok cserélni szimeringet lefeszegetni meg nemakarom
Visszaolvastam.:)

Szóval, ha becseppentve elindul, akkor valamit nem veszel észre a karburátorban.
Hmmm.
Márbedig, ha valami jó, akkor nem azt kellene javítani.

Érdemes lenne megnézni, hogy indítózásnál, vagy rugdalásnál van e a karbi légyszűrő részén kézzel érezhető vákuum.
HA nincs, akkor nyilván egyéb motorhiba, ygűrű, membrán akármi.

Ha meg sem pöccen, akkor sem, ha némi benzint nyomsz a torokba, akkor az gyújtáshiba.
Igen, úfószint manual alapján belőve, és már úgy is próbáltam, hogy levettem a tankot, csak a csőbe meg a benya szűrőbe engedtem benzint, de egy köhintés se.... Kitépem a hajam, most átpróbálom enyémből a karbit, de sztem azzal nyilván menni fog...
Mi lehet már minden átfolyót/befolyót átfújtam kompresszorral is, nincs eltömődve semmi... .
Kár ezen vitatkozni...de azért hajrá fiatalok!
40perc vázig?
Hajrá öcskös.
jah közbe énis szétszedtem meg össze is raktam nem nagy meló igazábol
itt tart most a gép ha minden jól megy ma elkészül . még az oldalidomok hiányoznak,a főfúvókát kell még cserélni, mert így max. 20-al megy 5 ezres fordulaton a sportlégszűrő miatt.ha teljesen elkészül azt is megörökítem
Alátámasztom amit mondasz... nem több mint 15 perc