Ez is volt már, valami gubanc a kib.szott karbival van..., nem kap benyát, szivatózom, huzigálom neki, semmi. Gyertya száraz..
És ha leszedem az ufóházat az pedig fullon van lével..
Ha van benzin a karbiban, nagyjából szinten, és van vákuum, akkor a benzint fel kell szívnia, és mennie kell valahogy.
Elég durván el kell állítani, hogy egyáltalán nem menjen, karbiokból.
Próbáld meg szvatóval(dús keverék) majd utána elzárt benzincsappal (egyre szegényedő keverék.
Ha úgy sem csinál semmit, és vákuum van, akkor feladom:)
akkor ha minden jó azt nézd meg hogy egy ilyen indítás után(csepegtetés nélkül jól rugdald meg vagy indítóz tovább)tekerd ki a gyertyát és érezni e rajta üzemanyagot.ha nem probáld meg szivatóval.
Nah, megnéztem neked mindent. A lendkerék lehúzó amit csináltam, az így néz ki (kép), és a mérte: M30x 1.5 (sűrű menetemelkedésű).
A másik dolog amit írsz hogy a lendkerék felett folyik ki a benzin az kicsit aggasztó, mert oda nem tudom hol folyhat be a lé, mivel a balansz tengely az a blokköntvénybe van zárva, és nem nyitott a membránház felé. Mert ha a főtengely szimeringnél enged az ok, mivel ott "tocsog" a benya, de a balansznál... Tuti hogy benzin? nem lehet olaj a blokkból (a váltótól)? Ezt is lefényképeztem neked az üres blokkon, oda elvileg nem folyhat be a benzin... Bár repedés, vagy rossz tömítés a blokk közepén, de akkor sem lehet fél dl benzin ott, mivel lejt a membránház is a főtengely felé... Érdekes
Hát azt nem hiszem, nem lehet fordítva berakni, megvan jelölve a teteje a proxnak, és a gyűrűket sem cseréltem fel, kompresszió van, csöpögtetésre felpörög...
Ja, és igen, ezeken nincs ablak. Mind1, majd még sakkozok vele... Azért kösz hogy próbálkoztok, ha többen gondolkodunk, csak születik valami jó 5let is.
sztem nem ablakos a dugója az nsr-nek,ha jól emlékszek.akkor meg indulnia kell.még az lehet hogy nem stimmel a henger talp tömítés,mert ha ot ki fúj nem nyomja fel a henger üregeken az üzemanyagot viszont ha közvetlen a gyertyánál nyom bele akkor indul.
Hát, lehet nem látok valamit. Lassan feladom, vákuum van, a légszűrőnél szív rendesen (frissen felújított blokk), gyújtás tökéletes. Már kb. 10x szedtem szét, raktam össze a karbit, és nem hagytam el semmit.
Ha kipróbálom másikkal és ha azzal pöcc, akkor keresgélek tovább, nem egy bonyolult dolog ez a genya karbi, csak valami nem tűnik fel ezek szerint.
mert ahogy leszedtem a gyújtásoldali deknit kb fél dl benzin ömlött ki belőle . ahogy a motort forgatom aztán a lendkerék mellett az a féélköralakú valami mozok azmögött szivárog lehet látni . hogyan lehet azt a szimeringet kiszedni? remélem nemkell szétthúzni a blokkot
Hmmm.
Márbedig, ha valami jó, akkor nem azt kellene javítani.
Érdemes lenne megnézni, hogy indítózásnál, vagy rugdalásnál van e a karbi légyszűrő részén kézzel érezhető vákuum.
HA nincs, akkor nyilván egyéb motorhiba, ygűrű, membrán akármi.
Ha meg sem pöccen, akkor sem, ha némi benzint nyomsz a torokba, akkor az gyújtáshiba.
Igen, úfószint manual alapján belőve, és már úgy is próbáltam, hogy levettem a tankot, csak a csőbe meg a benya szűrőbe engedtem benzint, de egy köhintés se.... Kitépem a hajam, most átpróbálom enyémből a karbit, de sztem azzal nyilván menni fog...
Mi lehet már minden átfolyót/befolyót átfújtam kompresszorral is, nincs eltömődve semmi... .
itt tart most a gép ha minden jól megy ma elkészül . még az oldalidomok hiányoznak,a főfúvókát kell még cserélni, mert így max. 20-al megy 5 ezres fordulaton a sportlégszűrő miatt.ha teljesen elkészül azt is megörökítem
Előbb-utóbb csak lesz valami...