Hát már, hogy a fészkes fenébe ne hallottam volna róla. :) Akartam már menni, csak mire meglett az NSR, régi motoros haverok átnyergeltek autóra... Lehet mondom haveromnak, hogy nézzünk át, bár lehet, hogy most nagy bulit csapunk az érettségi örömére. Majd még írok ide.
Nah, mára végeztem.
Amiket csináltam:
légszűrő le, karbi le, szívócsonk le, membrán ki.
Membrán lapokat megnéztem, nincsenek letapadva, azzal minden ok.
Szívócsonk nem repedt, nem lyukas. Összepasztázva visszament a helyére.
Karbi vissza, azt nem szedtem most szét 11edszerre is..
Szóval a karbi felrakása után ráraktam a tankot, csap nyit, sima indítózásra semmi. A legszűrő helyére odaraktam a kezem befogtam teljesen elég erős a vákuum, erre azt vettem észre hogy benyás a kezem eléggé, és ekkor beröffent de nagyon nagy fordulaton...
Nah ezután felraktam a légszűrőt, rábilincseltem.
Próbálgatom, megint semmi. Nah ekkor a "bevált" módszerhez folyamodtam, befogtam a légszűrő tetején lévő kis beszívó nyílást, és kb. a 15. fordulat után beröffen, de csak nagy mennyiségű benzinnel teljesen felpörögve megint.
NAh akkor mit csináljak, mit cseréljek? Valami a karbival van, olyan mintha nem lenne elég neki a normál vákuum.
Szivatóra, gáz rángatásra nem reagál....
Jó ötlet!
Nem tudom hallottál-e Szegeden a kereskedőközről..
Péntek esténéként szoktak kint lenni motorosok, autósok
gyorsulgatás, rendőr razzia, ilyenek
Ha van kedved gyere el azt előtte megyünk is egyet meg körbe nézzük egymás gépét.
(Én a saját nsr-emen kívül még életembe nem láttam másik macskalámpást )
Mivel szegedi vagy, nem akarsz gurulni egyet valamerre? Persze csak csütörtök után... A környéken a sajátomon kívül 1 NSR-t láttam eddig, de azt is eladták azóta.
Amúgy ma motoroztunke yget nőmmel, olyan szépen vitte a 110-120-at utazóba mint az álom. Csak hát többet is evett.
Igen, ránéztem azóta a gépre.
Amikor én vettel le azért volt mert volt pár repedésem itt ott (fejidom, beömlő, oldalidom..)
És én totál szétbombáztam ez miatt mindent.
Ahhoz, hogy leszedd az idomokat, nem kell a külső-belsőt is szétszedni. Kicsavarod azt ami a vázhoz van rögzítve oszt szevasz.
Amőgy magyar érettségi király volt.
Hót mindegy, mi hova van álíltva, ha kiveszi a keverékcsavart, akkor is mennie kell, csak idiótán.
Egyelőre nem az a kérdés hogy megy, hanem hogy miért NEM megy egyáltalán:)
Farsot szív valahol, légszűrűt gondolom nem tetted fel. Elég magas a benzin szint a karbiban. Biztos karburátor? Nem lehet valami elektromos, oldaltámasz kapcsolója, ártatlan letestelés, törött gyertya vezeték, szar gyertya, stb. stb. ?
már nekem is nagyon teker az agyam meg el is kezdtem nézegetni egy leszedett karbit hogy mit lehet elbaszni de minden stimmel neki ami eszembe jut.már nagyon kiváncsi vagyok
0-ról kettő és félre tekerd ki az állító csavarokat a subert pedig rakd a 3.vágatba ha így sem akkor sztem valamit kihagytál valamelyik fúvókát.membránod jó?
Mielőtt agyvérzést kapnál, vedd le a karbit, és nézd meg, szívja e a kezed a vákuum, ez jól érezhető.
(az hogy zajt csinál, az nem jelent semmit)
HA mondjuk elcserélted valamelyik szimmeringet, akkor nyista vákuum.
Szerinem a delrrotyót nem lehet rosszul összerakni, ha minden benne van, akkor minden csak a helyére megy bele.
HA mondjuk egyszerűen nem rakod bele az alapjárati fuvit, akkor is el lehet indítani, csak nehezen, főfuvi ugyan ez, csak akkor gázhúzásra lefullad.
De már kíváncsi vagyok, hogy mivan.
Jah, és természetesen mindenből elsőre átmentem..