hallod haver mit kell okoskodni? milyen 30 csavar? lehet hogy nektek a szerelő aki csinálja azt mondta. Lámák vagytok mind.... osztjátok a hülyeséget............ azt hiszitek értetek a motorokhoz mert egyszer le mertétek venni az oldalidomot vagy a karbit..... jól mondja just, 15 perc se volt le venni, de fel tenni se több, mert az enyémet csináltuk. kb 40 perc alatt vázig bontom neked a motort, és ugyan ennyi alatt össze is rakom.....
Manuál alapján, sublerrel beállítottad az ufószintet?
HA leveszed az úszóház alját, a benzinnek intenzíven folynia kell.
HA nem, benzincsap, tankszellőző.
Srácok segítsetek!
Most raknék össze egy nsr-t,de eléggé szívok. Valami karbi problémám van de nem tudom mi a franc.
Vegyük sorjában:
- Összes fúvóka tiszta, ha belefújok a benzin befolyó csőbe, szépen jön ki a benzin a főfúvókánál is meg a szivatónál is.
- Ufószint beállítva, az jó.
Ha a karbi szívótorkába cseppentek benzint , akkor beindul, de ha rendesen bekötöm a karbit, és próbálom beindítani akkor semmi, húzom neki a gázt is és semmi. ha leveszem a karbit folyik ki belőle a benzin, szóval az van benne. Rejtély hogy mi lehet vele, ötletem sincs.
már vagy 5x szétszedtem, összeraktam de semmi hibát nem találtam, minden tiszta, jó...
Lassan sírva fakadok
próbáltam rövid maradni, de tessék újraírom:
Emzoli szerint - aki egyébként egy hülye - a gyújtásoldalra jelentős mennyiségű üzemanyag leginkább a porlasztó túlfolyójából kerülhet. A feltételezését továbbá alátámasztja az, hogy mindkét tapasztalt eset előtt a motor dőlésszöge jelentősen eltért a napi használat során megszokottól, ugyanis a többnyire a földdel 90°-os szöget bezáró kerekek nagyjából horizontális pozícióba kerültek.
nem számoltam össze,de ha az oldalidomokat is beleszámoljuk, akkor sem szedtem ki több csavart 10 -nél. Nem bombáztuk szét, az egész fejet légbeömlőcsövekkel, mindennel együtt lehúztuk..
Lenne egy kérdésem nemtudnátok megválaszolni? a gyújtás deknit levettem tiszta benzines volt mi lehet a baja főtengelyszimering? méretét nemtudnátok megadni
Majd megkérdem Péter barátomat, neki kell legyen, mivel kapott valami "vázsérült" NSR -t, meg ha minden igaz a közeljövőben kap még egy másikat is. Márcsak nem lesz akkora balszerencsém, hogy egyikhez sem volt keverékállító csavar.
Hogy használom -e? Hát persze. Nem is lehet jobban egykerekezést tanulni, mint úgy, hogy nincs is több kereke a motornak mint 1 .
Komolyra fordítva a szót: Annyiban használom, hogy hetente 1x kitolom a motort a napra, és beindítom. De nem fontos, mert ezelőtt meg az egész telet beindítás nélkül húzta át.
Jah, nem mostazonnal, ha használod, tegyed, csak arra utaltam, hogy lassan vehetnél magadnak egyet:)
Ilyen dellrotyó felújítókészlet címszóval árulnak iylemit, bár nem olcsó.
Majd sírok, ha fel akarom tenni a 26-os izét.
Plexivel együtt jön le.
Kibaszott nagy munka.
Oldalidomok leszedése, indexek leszedése, első kerékjárat belső burkai leszedése, majd a fejidom.
A műszerfal mögött van 4csavar, 2fent kétoldalt, 2lent kétoldalt.
Nekem az egyik lámpám nem ég de nincs kedvem nekiállni:S
Megoldhatták volna, h ne kelljen szétbombázni egy égőcsere miatt.
HA leveszed az úszóház alját, a benzinnek intenzíven folynia kell.
HA nem, benzincsap, tankszellőző.
Most raknék össze egy nsr-t,de eléggé szívok. Valami karbi problémám van de nem tudom mi a franc.
Vegyük sorjában:
- Összes fúvóka tiszta, ha belefújok a benzin befolyó csőbe, szépen jön ki a benzin a főfúvókánál is meg a szivatónál is.
- Ufószint beállítva, az jó.
Ha a karbi szívótorkába cseppentek benzint , akkor beindul, de ha rendesen bekötöm a karbit, és próbálom beindítani akkor semmi, húzom neki a gázt is és semmi. ha leveszem a karbit folyik ki belőle a benzin, szóval az van benne. Rejtély hogy mi lehet vele, ötletem sincs.
már vagy 5x szétszedtem, összeraktam de semmi hibát nem találtam, minden tiszta, jó...
Lassan sírva fakadok
Emzoli szerint - aki egyébként egy hülye - a gyújtásoldalra jelentős mennyiségű üzemanyag leginkább a porlasztó túlfolyójából kerülhet. A feltételezését továbbá alátámasztja az, hogy mindkét tapasztalt eset előtt a motor dőlésszöge jelentősen eltért a napi használat során megszokottól, ugyanis a többnyire a földdel 90°-os szöget bezáró kerekek nagyjából horizontális pozícióba kerültek.
De a fejidom leszedéséhez legalább 30csavart kell kiszedni.
Ha te 10perc alatt összerittyentetted akkor fúrógép kezed van.
Hogy használom -e? Hát persze. Nem is lehet jobban egykerekezést tanulni, mint úgy, hogy nincs is több kereke a motornak mint 1 .
Komolyra fordítva a szót: Annyiban használom, hogy hetente 1x kitolom a motort a napra, és beindítom. De nem fontos, mert ezelőtt meg az egész telet beindítás nélkül húzta át.
Ilyen dellrotyó felújítókészlet címszóval árulnak iylemit, bár nem olcsó.
Majd sírok, ha fel akarom tenni a 26-os izét.
Csak a gondolkozási idő volt 15perc h h vegyem le...
Kibaszott nagy munka.
Oldalidomok leszedése, indexek leszedése, első kerékjárat belső burkai leszedése, majd a fejidom.
A műszerfal mögött van 4csavar, 2fent kétoldalt, 2lent kétoldalt.
Nekem az egyik lámpám nem ég de nincs kedvem nekiállni:S
Megoldhatták volna, h ne kelljen szétbombázni egy égőcsere miatt.