Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 gyűrűset vegyél. Mostanában sokan dícsérik a wössnert.
Honda szalonban próbáltatok már kérdezni az NSR-ről? Haver direkt rákérdezett a szalonban, mit tudnak mondani róla. Annyit mondott a szalon tulajdonosa hogy "kétütemű motorkerékpár"
Értem, köszönöm a választ.
Esetleg tudsz egy helyet ahol megbízhatóan, jól megcsinálják, és tudnak megfelelő dugót (amit mondtál egygyűrűs Prox-ot, jó lenne) is beszerezni?

Élettartamra milyen ez a Prox amit ajánlottál?
Ja. Én eddig 155-öt mentem az enyémmel. Azóta meg 145 volt a max, a láncom enyhén szólva qrva xar. Szakaszosan van megnyúlva... Úgyhogy jön a ballagás és jön az új első gumi+lánc+lánckerekek.
Az enyém nem is megy jobban 120-nál.....valamit majd okosítani kell
2009. augusztus.
Sztem NSR-nek 110 a max, ami még egészséges neki.
Nem szeretnem az autópályákat....sztem az nsr nem arra való.
A főútak érdekesebbek.
A kawások néha elhúztak aztán bevártak...jó velük menni!
Kinek mióta van meg az NSR?
Jó volt velük a motorozás, csak 120-130-al mennek általában és az éppen power felett van. hívtak Pestre is, de autópályán végig 120-130-al NSR-el? Ilyesmiről van valami tapasztalatod?
Ez a fékezős dolog ismerős. Régebben, mielőtt nem kamerázták ki az aldi parkolót , addig 2 hetente kellett vennem lábtartó gumit. MZ-s ismerősök milyen idegesek voltak, hogy simsonnal beelőzöm őket a kanyarokban.
Jó estét...

Én Zx9r-esekkel meg 12-esekkel szoktam menni....és élvezhető!
nekem van simson meg nsr is
amikor az nsr után ráültem a simsonra döntöttem akkorát azon a kis motoronn hogy majdnem megijettem
nsr-nek meg huzom a gázt akkor az megy is rendesenn csak amikor jön egy kanyar akkor jövök rá hogy nem simsonnal megyek és kéne fékezni
Most kb. 35760 km van benne. Ha az előző tulaj jól mondta, elvileg most van 10000 km körül a dugó.
Én is egy Suzuki GN-es és egy MZ-s haverral szoktam menni. Meg tegnap 2 ducatissal. Bár azokkal menni szinte már kínzás a kis NSR-nek.
Jó kis gépek azok a Banditok. Egyik haverom is most akart venni, de SV lett belőle. Neked mennyi km van most a motorban? Lehet már írtad, csak nem emlékszem.
Ebbe igazad van.
De nem sok szegedi nsr-es van.
Kifeezetten én egyről tudok
Hondafever!
Énis így vagyok. Ha már nem megy akkor odáig húzzam amíg jólmegy
Amúgy csak én vagyok őgy vele, hogy mindig az a motor van messzebb, ami jobban tetszik és olcsóbb?
Hidd el, ha csapatba mennél (akár csak 2-en), sokkal élvezetesebb. Na meg az ismeretlen utak.
elhiszem, én se élvezem a tötyögést, sőt állandóan szálguldozok ahol, az útviszonyok és a körülmények engedik, és emiatt már nem egyszer le hajtottam az nsr-t. de szerencsére van itthon egy pár blokkom, mostanában az elektronika rosszalkodik, és már nagyon elegem van belőle.......
pitbike: nézegettem neten egy szabolcs illetve egy békés megyeit. Még nem tudom. Marhára tetszenek, na meg a 600 illetve 650S-ek. Szóval egyre valószínűbb, hogy eladom majd az NSR-t. Pedig marhajó kis gép!
Apropó túrák... Én simsonnal lenyomtam 250-300 km-es túrákat egy seggel, max 60-al. De most nem vállalnám be mégegyszer.
Ja aki szerint az NSR olyan, mint egy simson, na az se simsonnal, se NSR-el nem ment még.
most hétvégénn több mint 200km-t mentem az nsr-el és nem fáradtam el
délutánn indultunk komáromi találkozóra utánna átmentünk szlovákiába
hazajöttünk és még este elmentünk zircre, hazafelé már kicsit fáztam mer a kordura kabát alatt csak 1 póló volt rajtam
de minden jó volt a motor is beindult első tolásra
Van benne valami abban amit írtál. Lehet hogy most is így lenne. Ha meg lenne szervezve faszán a hely, társaság minden, simán belehetne vállalni. Most mondhatnátok hogy motor nélkül pattogok, de tényleg jó lenne.
a hónolás egy finom felületi megmunkálás, a legkisebb hajszálkarcokat kiszedi, ezt a nikasil szinte meg sem érzi.....
Elhiszem neked.
És tudom, hogy bárhova elmenne...
De minek szopassam magam amikor tudom, hogy nem élvezném azt a monoton menést?
Ne vagyunk egyformák, szerencsére.