Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Típushiba a termosztát. :) Legalábbis a macskalámpásnál . (Az hangulatjelek a motor megnevezése miatt. )
kétféle nsr125 van, és pont a kényelemben térnek el a leginkább. A régebbi típus (2körlámpás) kényelmesebb, magasabban van a kormány, egyenesebben vezeted. Az újabb típusú ("macskalámpás") meg egy sportosabb darab. Az olasz motoroknál (rs, mito)messze kényelmesebb mindkettő. Fogyasztás nem tudom. mondjuk 4 és 8 l között? Mennyire vagy laikus? Ha teljesen, akkor próbáld végig az összes elektronikát, minden hibátlanul kell működjön. Járó motornál ne pislákoljon a fényszóró. Legyen stabil alapjárat. Ha olyasmit mondanak, hogy "egy gyertyacsere megoldja a problémát" azt kár elhinni, mert kamu. Ő is ki tudta volna cserélni a gyertyát, ha az lenne a baj, mert nem egy nagy tétel. A vázat is érdemes megnézni, ha szemmel is látható repedés van rajta, akkor szaladj ahogy csak tudsz. Kezelhető, dönthető - akárcsak bármilyen más motor. A futóműve mondjuk a többi motorhoz képest gyengébb. (nem fordított az elsővilla, így fékezésnél jobban deformálódik) Típushibáról nem igen szoktak beszámolni. Ha tudsz váltani, minden 125köbcentis váltós motor jó kezdőmotornak. Ez annyiban jobb, hogy kényelmesebb, a dupla kereklámpás pedig olcsóbb mint a többiek. Meg amit a többiek leírtak : ) - Just
Hello!
Szerintem jó választás egy NSR, de mivel sportmotor a nem a legkényelmesebb motor, bár én már annyira megszoktam, hogy 150 km meg se kottyant.
- Fogyasztás 4,5 az átlag, ennél kevesebb szerintem max. akkor, ha nem pörgeted 4000 fölé, de ha odahúzod neki rendesen 5,5-6-ot is megeszik.
- Kérdezd meg hány km van a duggattyúban, mert 20E a csereintervallum.
- Power szelep működik-e.
- Fojtott vagy fojtatlan (ajánlom, hogy fojtatlant vegyél).
- Nézd meg a gumikat, mert ha kopottak motorvétel után újat venni gondolom nehezebb. Lánccal ugyanígy.
- Ha csak pár hónap műszaki van rajta, én lealkudnám legalább a műszaki vizsga árát.
- Motor, alvázszámot alaposan nézd át, hogy az-e ami a forgalmiban van.
És csakis jó minőségű fullszintetikus olajat rakj bele! Pl. Agip, Castrol, Repsol.
Röviden ennyi jutott eszembe, habár én majdnem lebontottam a motort, amikor elmentem megnézni.
Szia V.erik
A korodat nézve és semmi tapasztalat én a helyedbe egy simsonba gondolkodnék persze attól függ mekkora a távolság amit át kell hidalnod Kezdőnek nem ajánlanám mert iden morcos tud lenni ha kicsit huzzák neki az alkatrész igen drága hozzá igaz ritkán kell de akkor zsebbe kell nyúlni az enyém 5-litert fogyazt ha nemsokat nyitogat a pover Mit nézzél meg ezt nem lehet igy elmondani járni kell egy motorral legalább egy hétig hogy kiderüljenek a suszterolások ha vannak ez az én véleményem
De... szó van mindenről amiről én beszélek. Az mind fennáll.

Az másik dolog, hogy nem eszik olyan forrón a kását. Amit leírtam az a legrosszabb eset. Te sem vagy egy 14 éves hülye gyerek, hogy baszogasson a jard, de Te sem örülnél, ha pont egy 14 éves hülye gyerek miatt (aki éjjel nappal száguldozik-vagánykodik esetleg balesetet okoz) kezdenék el baszogatni a hozzád hasonlókat.

Nem feszültséget akartam szítani, csak gondolkozzunk ésszel

Üdv: Pisti
Hello mindenkinek!
Kezdő motoros lennék.Most venném meg az első motorom ami persze egy nsr 125,lenne.A kérdésem az lenne hogy,mennyire kényelmes,milyen a fogyasztása,miket kellene átnéznem-így laikusan,-hogy ne verjenek át.Milyen a kezelhetősége,van e típus hibája,meg hasonló dolgok.Nem csapatni kell csak motorozni,munkába járni.Jó választás ez első gépnek?38-éves vagyok nem a vagizás a lényeg.Köszönök minden segítséget előre is! Űdv mindenkinek!
köszi.úgy döntöttem megveszem a gépet kicsit gyújtás hibás meg fényezni kell majd,de legfeljebb nem motorozok vele hanem eladó lesz.30 000-et azthiszem megér kompletten.
persze ha paragrafusok szerint nézzük akkor ilyenbe torkollik a dolog. egyébként meg ha le buksz vagy aztmondja a rendőr hogy ésszel motorozzál hülyegyerek mert ha ütközöl megszopod, vagy ha köcsögebb fajta, akkor feljelent és kapsz pár hónap eltiltást a vezetéstől, de semmilyen felfüggesztett börtönbűntetésről, sem adócsalásról, sem egyéb baromságokról nincs szó,itt pesten így megy, aztán lehet hogy felétek valami francia légióból leszerelt járőrök vannak....... az én kerületemben pl majdnem az összes rendőr ismer, és nagy részük tudja hogy nem 50cc a motorom, és sosem baszogatnak mert tudják hogy normálisan vezetek, és tisztelettel beszélek velük, na meg errefelé viszonylag barátkozó típusúak a rendőrök.
ez most remélem vicc...
de azért segítünk persze..
a GYERTYA a BLOKKnál keresd.egy úgynevezett hengerfejben van.egy nemis tom,hogy magyarázzam el.. 1 kiálló dolgott keres amire rámegy 1 pipa
Szia
Ugye csak viccelsz
szia, van komplett hátsófékem, kettő is. érdekel?
Hali!

Légyszi segítsetek, képpel, magyarázattal, hol találom a gyertyát? Mármint, a motor melyik részén. (nagyon hülye vagyok hozzá...)
Meg szeretném tisztítani.

kösz.
www.italmondo.hu
www.motorline.hu

Valamelyiknél biztos kapsz felújító készletet.
Neked a bontott NSR-ből nincs még meg véletlneül a hátsófék? Ma 6 helyen voltam és sehol sem tudnak rendelni főfékhengerfelújítószettet, ez valami hihetetlen...
Sziasztok dell'orto PHBH28-as karbi és gyári henger közé szivócsonkja van valakinek 35mm-es? két gyűrű is kellene.
Köszi
jaj istenkém csak tanulnál meg írni is egy kicsit, nem csak a törvényt kijátszani.
Idézet a 125/50 topikból:
adamfzr
április 6. 11:02
adócsalás, biztosítási csalás hogy még két BCS-t mondjak hozzá

válasz erre előzmény ugrás ehhez a hozzászóláshoz
R&B31#
április 5. 11:38
A 125/50 nem szabálysértés. A szabálysértés része az: engedély nélküli vezetés, biztosítás nélküli gépjármű használat és hatósági azonosító meghamísítása /rendszám levétele/. Van a dolognak egy bűncselekmény része is. Magánokirathamisítás, azaz 50-es adásvételi egy nagyobb motorra. Nem olyan egyszerű dolog ez mint ahogy azt egy-két ember és régebben én is gondoltam. Az hülyeség hogy csak a márkaszervízben vannak meg a váz+motorszámok. Ha forgalomba volt már helyezve magyarországon akkor egyszerű kideríteni. Elég neki csak a váz vagy csak a motorszámot bediktálnia a kis rádiójába és már kész is. Nem nagyon éri meg... Ez tapasztalat... Széles Utat!

válasz erre ugrás ehhez a hozzászóláshoz

Tehát bűncselekmény az adócsalás, biztosítási csalás, magánokirat hamisítás, egyedi azonosítójel meghamisítása

A szabálysértési része a dolognak ehhez képest elenyésző.

Irány Szibéria!
hello van egy pár haverom, azok segédmotorként használják,nem egyszer álitoták meg falun és városban velemis pedig az enyém nagymotor-és nem szoltak neki semit a rendőrők pedig már -3év kőzlekedik vele-barátomnak ijen a motorja képet raktam fel rola szerintem a te dolgod hogy használod!-amit irtam az nem tanács csak sokan használják segédmotorként
persze még el is visznek szibériába dolgozni......
Ha elkapnak 50-esként használt mocival akkor egyedi azonosítójel meghamisításától kezdve, biztosítási csaláson keresztül, engedély nélküli vezetésig mindent rád sóznak?
Kérdem én: megéri?
Felfüggesztett szabadságvesztés is lehet a vége.
Mondjuk elvileg én is "jogsi nélkül" hajtom az NSR-t, mert csak A1-em van ami 125 ccm és 11 kW. A motor meg 20 kW. "De hát ez 125-ös, akkor emg mi a baj?"
Segédmotor az lehet ami nem éri el az 50 köbcentit. Ennyi. Ami nagyobb arra rendszámot kell rakni.
az se mehet kismotorként
azokat is majd egyszer elkapják aztánn nézegetnek
azért is jó ha van redszámos motorod mer akkor mehetsz 2 szeméjjel
Hát köszi a választ lehet hogy így kihagyom csak azért mégis az hogy van hogy a kávédarálók(robogó)150ccm és mehet kismotorként?
Ha azt nézed, ilyenkor valójában igaza van rendőrnek.