Én már egy pár ismerősömtől halottam, hogy az NSR-ek gyorsan szétpörgik magukat és sokkal jobbnak tartják a 4 üteműeket!
Erről van vkinek vmi tapasztalata, mondanivalója?
Minden nap szoktam nézni ezt a topic-ot, de eddig nem nagyon irkáltam ide. Neked a termosztáttal mi a helyzet? Hallottam hogy az gyári hibája az NSR-nek?!
Az nem rossz. Sajnos még most nem lesz meg a gép Május 1.-re, de remélem Augusztusra már igen. Szeretnék elmenni Kunmadárra.. végre már motorral. Te voltál már?
CBR-t megnéztem egyet, bár előtte se tetszett túlságosan, de szemtől szembe rá kellett jönnöm, hogy úgy néznék ki rajta, mint majom a köszörűkövön. Egyik ismerősöm Szeged mellől (igen innen vásárhelyről) elment a saját NSR-ével Brnoba megnézni a MotoGP-t. Csak enni, inni meg egyéb dolgok miatt állt meg rövidebb időre párszor. Szóval szerintem nagyon fain kis gépek.
Igen ezt hallottam hogy az NSR a leg megbízhatóbb ebben a kategóriában. Ezért is szeretnék ilyet. A CBR 125 a másik jelölt, de az elég furán néz ki azokkal a virsli kerekekkel.. Sokan az RS-t és a Mito-t ajánlották mert az erősebb. Valahogy engem nem igazán vonzz az olasz motor. Nem mondom hogy sz@r, nehogy félre értse valaki.
De feleakkora élvezet. Hát strapabírás, ezzel se állandóan 10E meg annál magasabb fordulaton kell menni. Emlékeim szerint fojtottnál meg 25000 a dugattyúcsere. 5000 km szerintem meg nem oszt, nem szoroz, marha gyorsan belegurul a gépbe.
Ja fogyasztás 4-5 liter között, nekem 4,5-re jön ki szinte mindig, még ha jobban nyúzom is, bár legtöbbször utassal megyek. És egyáltalán nem bántam meg, hogy az RS helyett az NSR-t vettem meg.
a powernek köze nincs ahhoz hogy milyen kipu van fent a motoron, nem befolyásolja, az elektronikát meg főleg nem. az olyan lenne mintha seggbe rúgnának és a fejed fájna.
Én vele járok dolgozni,ha nem hajtod ki minden nap a belét,20-30 ezer km-ert elmegy,ugyan ez az Apriliánál nem megy gyárilag benne van az rs 125-ös gépkönyvébe hogy 16000-ként dugót kell cserélni!Kicsit fürgébbek az nsr eknél de ezért az árért nem éri meg,ezért vettem én is nsr-t mert a leg megbízhatóbb a 125 2t ben!
Full poweresnél 20000 km-nél van dugattyúcsere. 1 liter olaj kb. 1000 km-re elég. Váltóolaj 6000-12000 km? Ebben nem vagyok biztos. Rá van írva a blokkra.
Megmondom őszintén hogy hasonló 2T motorom még nem volt, szóval ez lesz az első ilyen. Egy ilyen felújítás után mennyi km-t fog elmenni normál használat mellett? Én suliba járásra, mindennapos motorozásra meg kisebb túrákra szeretném.
Az odafigyeléssel semmi gond nem lesz. Természetesen mindent időben és kész. Szeretem rendben tudni a motoromat. A mostani pitbike is a házban volt télen.
Hogy mindig szerelni kell, ez hülyeség. Fullszint olaj, odafigyelés, kötelező cseréket intervallumon belül megtartani és semmi baj nem lesz vele. Nekem eddig még csak tankolni kellett.
g-lac nekem is ilyen nsr em van ugyan ugy mentem 150 akkori 93kilommal kb :D cska nekem szar volt a csap lassan folyt a benzin és ifogyott a karbiól a benya de még ment volna feljebb igy is 26000 km után
Túrázni azért szeretek, mert városba meghülyülök a tötyögéstől, 2 személlyel elég nyomatékszegény városban, de azon kívül álom vele menni. Ha nem hajkurászom éppen, csak túrázgatás lightosabban akkor 6. és 70-120 között még 2 személlyel is. Fogyasztás nekem általában 4,5 mert időnként odacsapok neki.
Különösebb bajom nem volt vele,csupán oda kell figyelni rá,és jól legyen be állítva minden,amikor vettem semmi nem volt jól rajta,power,olajzás,üzemanyag,be állítottam és minden ok.Én 20000-ret gurultam vele,s mivel használt is volt kellett már egy felújítás neki.
Erről van vkinek vmi tapasztalata, mondanivalója?