Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez alap.... az ember segít annak aki meghallgatja...
És van aki a saját kárán (ill. zsebén)
Szerintem az aksidat nézd meg, hogy van e benne elég töltés, akkor is szokta csinálni ezeket. :) meg a biztosítékot ,hogy nem ment e ki, ha jó azz aksiban a töltés.
igy van én is ezt vettem és hibátlan! köszi kvatro
Szia
nézd át és tisztisd meg a csatlakozokat mert valahol oxidos vagy valahol érintkezési hibád van
estleg töltési gond
Koszka
Sziasztok!

Tudnátok-e valami ötlete mondani? A probléma a következő:
Leginkább hidegen (de van hogy máskor is) ugrál a fordulat mérő. 0-5000 között, amikor a motor egyenletesen jár, és szerintem ezért is nehéz az indulás, néha lehetetlen :( Régebben volt még 1 ilyen, akkor elmúlt, most hogy elővenném a motort kb nem is tud menni :'( ötlet?
Szerintem az olajpumpa nemsok különbséget tesz közötte meg én elvagyok vele így semmit se veszek észre pedig sose rakok bele power 1 alatti olajat.
Jah! tel:06 30 36 20 596
Szevasztok!
van pár eladó megmaradt alkatrészem:henger+fejek.power stb.
Honnan tudod hogy üzemi körülmények között miylen sűrű?
(ha csak nem megnézted az adatlapját:)
Amit hidegen produkál, szinte lényegtelen.
Az is ipari lánc amit én tudok szerezni. Szinte biztos, hogy az lesz, mert még első gumit is kell vennem illetve meg kell csinálnom a hátsóféket.
Apropó hátsófék, főfékhenger felújítókészletmibe fájhat?
használtam mindegyiket az nsr-be semmit se vettem észre rajtuk pedig a power1 is versenyolaj ( szerintem egyik legjobb ár-érték arányba ) motul 800 sztem semmivel sem sűrűbb mint a power1.
Ja, és ha jól számolok akkor 6500 km-t mentem már vele és kb kétszer állítottam rá minimálisat .
Szóval megéri az árát. És ha jól nézem el is küldik ha kell.
LÁNCKENÉS.

Érdemes leginkább este, a gép letételekor befújni a láncot, így van ideje ráépülni a kenőanyagnak és nem veri össze a motort. Ha nincs ennyi idő, akkor is minimum 10 perc pihi javasolt az akció után.

Középtámasszal rendelkezők előnyben. Ilyenkor egyszerű a helyzet, először is tedd középre a vasat. Majd egy rongyot vagy papírt végy az egyik kezedbe, és helyezd a lánc alsó ága alá. Ezzel megelőzöd a kenőanyag véletlen gumiabroncsra jutását. Bizony okozna mókás/adrenalin szint növelő pillanatokat az abroncsra kerülő spray, úgyhogy erre nagyon figyelj! Nem kell tocsogósra fújni a láncot, elég ha a felületét éppen beteríti az anyag.

Ha a lánc alsó ága nehezen hozzáférhető (pl. idomos, két kipufogódobos motorok), próbáld a hátsó lánckerék felől megközelíteni. Így egy kicsit tovább tart a művelet, mivel csak pár láncszemet tudsz befújni, és sokszor kell forgatnod a kereket.

Egyszerűbb forgatni a kereket, ha az nem érintkezik a talajjal. Középtámasz nélkül kicsit macerás, erre nagyon sok praktikát hallottam már. Ha nincs lehetőség a hátsó traktus emelővel történő alátámasztására, én bal oldalról áthajolok a motor felett és bal kézzel megemelem a lábtartónál, váznál fogva. Elég csak annyira, hogy jobb kezemmel meg tudjam kicsit forgatni a kereket. Ha nem akarod emelgetni a vasat, elég párszor 20-30 centiket előrébb tolni.

A jó minőségű láncspray rátapad a fémfelületekre, nagy tempónál sem verődik le. Nem érdemes sima kenőolajjal, zsírral pepecselni, mert ezek az anyagok nem ilyen igénybevételre vannak tervezve.

A tapadás azonban a szennyeződésekre is igaz, a ragaszkodóbb példányok lassanként rágyógyulnak a láncszett elemeire. A helyzet esztétikailag sem nagy élmény, de nagyobb gondot jelent a súrlódó alkatrészek közé beékelődő szennyezés fokozott koptató hatása. Sajnos időnként elkerülhetetlen a láncszett alapos, lelkiismeretes takarítása
Ezt nézd azért meg Láncok
Az nsr-hez megfelelő : 317-1,15,875x6,48Quattro rullo
1,9m+patenteszem : 3872 ft volt 1/2 éve.
És ez erősített ipari lánc (nagyobb a szakítószilárdsága mint a CZ "O"gyűrűs krossz láncnak ebben a méretben). A WD40 egy híg kenő cucc ami nem ilyen dolgokra való.
sűrűségük miat...

én nem próbáltam egyiket sem, de mindenki azt monta nem lehet, valamint a flakonokon is felvan tüntetve. gondoltam nincs kedvem megtapasztalni, h mivan ha nemjön be.
és neked semmi gondod nemvolt velük? milyen motorba használtad?
Én Valvolineal szoktam fújni, 10-15 perc "száradás" után sose dobálja. A WD40 az nem kontakt spray? :D
quattro: Pontosan nem tudom, faterom tud hozni, kb. 5-7E. De nem mondom biztosra.
A mostaninál már csak jobb lehet, totál kinyúlt, ráadásul szakaszosan...
nekem ez is megteszi
és nem dobja le menet közbe
rakjál bele önmetcős lemezcsavart, le kell vágni rövidebbre és már jó is
a robogómbol csomó csavar hiányzott és itthon meg sok volt a lemezcsavar ugyhogy az lett belerakva
Wd ?
Akkor már miért nem valami színes cucc ?
Sokkal jobban mutat
Használtam mindegyiket már különolajzásba de leginkább power1-el használom. igazából nem is értem miért ne lehetne őket használni.
én láncomba nincsen gumigyürü
fingom nincs hogy mijen márka már rajt volt a motoronn
idáig 1500km-t mentem vele és még jó
és wd40-el fujom
Hali.
Meglehet tudni mi az a kedvezményes ár?
Ha nem titok
kipróbáltad már az általam javasolt olajokat különolajzással?
Kösz a válaszokat, el van döntve. Egyszeri alkalmi vétel, de szerintem nagyon megfogja érni.
Elhihetitek semmivel se megy kevesebbet mint egy O gyűrűs. én a ktm-en azt használok és nem 125-ös többet kell befújni mint a gyűrűs-t és ennyi.