Szerintem az aksidat nézd meg, hogy van e benne elég töltés, akkor is szokta csinálni ezeket. :) meg a biztosítékot ,hogy nem ment e ki, ha jó azz aksiban a töltés.
Tudnátok-e valami ötlete mondani? A probléma a következő:
Leginkább hidegen (de van hogy máskor is) ugrál a fordulat mérő. 0-5000 között, amikor a motor egyenletesen jár, és szerintem ezért is nehéz az indulás, néha lehetetlen :( Régebben volt még 1 ilyen, akkor elmúlt, most hogy elővenném a motort kb nem is tud menni :'( ötlet?
Az is ipari lánc amit én tudok szerezni. Szinte biztos, hogy az lesz, mert még első gumit is kell vennem illetve meg kell csinálnom a hátsóféket.
Apropó hátsófék, főfékhenger felújítókészletmibe fájhat?
használtam mindegyiket az nsr-be semmit se vettem észre rajtuk pedig a power1 is versenyolaj ( szerintem egyik legjobb ár-érték arányba ) motul 800 sztem semmivel sem sűrűbb mint a power1.
Ja, és ha jól számolok akkor 6500 km-t mentem már vele és kb kétszer állítottam rá minimálisat .
Szóval megéri az árát. És ha jól nézem el is küldik ha kell.
Érdemes leginkább este, a gép letételekor befújni a láncot, így van ideje ráépülni a kenőanyagnak és nem veri össze a motort. Ha nincs ennyi idő, akkor is minimum 10 perc pihi javasolt az akció után.
Középtámasszal rendelkezők előnyben. Ilyenkor egyszerű a helyzet, először is tedd középre a vasat. Majd egy rongyot vagy papírt végy az egyik kezedbe, és helyezd a lánc alsó ága alá. Ezzel megelőzöd a kenőanyag véletlen gumiabroncsra jutását. Bizony okozna mókás/adrenalin szint növelő pillanatokat az abroncsra kerülő spray, úgyhogy erre nagyon figyelj! Nem kell tocsogósra fújni a láncot, elég ha a felületét éppen beteríti az anyag.
Ha a lánc alsó ága nehezen hozzáférhető (pl. idomos, két kipufogódobos motorok), próbáld a hátsó lánckerék felől megközelíteni. Így egy kicsit tovább tart a művelet, mivel csak pár láncszemet tudsz befújni, és sokszor kell forgatnod a kereket.
Egyszerűbb forgatni a kereket, ha az nem érintkezik a talajjal. Középtámasz nélkül kicsit macerás, erre nagyon sok praktikát hallottam már. Ha nincs lehetőség a hátsó traktus emelővel történő alátámasztására, én bal oldalról áthajolok a motor felett és bal kézzel megemelem a lábtartónál, váznál fogva. Elég csak annyira, hogy jobb kezemmel meg tudjam kicsit forgatni a kereket. Ha nem akarod emelgetni a vasat, elég párszor 20-30 centiket előrébb tolni.
A jó minőségű láncspray rátapad a fémfelületekre, nagy tempónál sem verődik le. Nem érdemes sima kenőolajjal, zsírral pepecselni, mert ezek az anyagok nem ilyen igénybevételre vannak tervezve.
A tapadás azonban a szennyeződésekre is igaz, a ragaszkodóbb példányok lassanként rágyógyulnak a láncszett elemeire. A helyzet esztétikailag sem nagy élmény, de nagyobb gondot jelent a súrlódó alkatrészek közé beékelődő szennyezés fokozott koptató hatása. Sajnos időnként elkerülhetetlen a láncszett alapos, lelkiismeretes takarítása
Ezt nézd azért meg Láncok
Az nsr-hez megfelelő : 317-1,15,875x6,48Quattro rullo
1,9m+patenteszem : 3872 ft volt 1/2 éve.
És ez erősített ipari lánc (nagyobb a szakítószilárdsága mint a CZ "O"gyűrűs krossz láncnak ebben a méretben). A WD40 egy híg kenő cucc ami nem ilyen dolgokra való.
én nem próbáltam egyiket sem, de mindenki azt monta nem lehet, valamint a flakonokon is felvan tüntetve. gondoltam nincs kedvem megtapasztalni, h mivan ha nemjön be.
és neked semmi gondod nemvolt velük? milyen motorba használtad?
Én Valvolineal szoktam fújni, 10-15 perc "száradás" után sose dobálja. A WD40 az nem kontakt spray? :D
quattro: Pontosan nem tudom, faterom tud hozni, kb. 5-7E. De nem mondom biztosra.
A mostaninál már csak jobb lehet, totál kinyúlt, ráadásul szakaszosan...
rakjál bele önmetcős lemezcsavart, le kell vágni rövidebbre és már jó is
a robogómbol csomó csavar hiányzott és itthon meg sok volt a lemezcsavar ugyhogy az lett belerakva
És van aki a saját kárán (ill. zsebén)