aha. értem.
biztos jó cucc, de ha alacsony fordulaton még nyengébb lenne hát az elég rossz lehet. így se valami lóerőgyár alacsony fordulaton hát még ennél is gyengébb. nemtom.
Ja,és még annyi hogy változik miatta a motor karakterisztikája, alacsonyabb fordulaton nem húz olyan jól, (4-5000 körül-ig, gyengébb), de utána a nagyobb vákuum már frankón működteti.
Elvileg a magasabb fordulatszám tartományokat jobban bíró karbonlapok segítik elő a benzin /levegő bejutását a motorba, így jobban pörög fent a gép, mivel a karbon keményebb mint a gyári műanyag és pontosabban-gyorsabban zár.
Valamint az okosok szerint a karbon membránnak nagy előnye, ha elfáradnak a lapok és letörnek, anyagából adódóan nem tudnak jelentős kárt okozni a motorban...Én azért ezt nem próbálnám ki...
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem volna,hogy az NSR fékmunkahengere konkrétan a kormányon lévő felső,passzol e CRM-re,mert nekem elszállt az enyém okádja a fékolajat rendesen és,hogy NSR-é remegy e?
Köszi szépen
élettartam nem csökken, mert most szarrá hajtod ahhoz hogy menjen, utána meg nem kell majd annyira hajtani ugyanahhoz a teljesítményhez. Ha most is kiforog 11 ezerig, akkor ugyanúgy kopik, mintha nem lenne folytva.
nekem ez a kérdés, már kb fél éve van h van e, sehol nem találtam eggyik bontóba sem, az összeset végig kérdeztem szinte, 2 lehetőség van : 1. Honda szalon 37 e ft :D 2. http://cgi.ebay.de/Honda-NSR-1... ez :)
Rendszámos A1 el vezetem, nekem igazából az lenne a célom ezzel a folytás kiszedéssel hogy 120 al ne tiltáson mennyek, és mondjuk 110 nél még tudjak előzni ha úgy alakul! :) Ez a 120 vég nem túl sok :S Élettartam mennyire jelentősen csökken?
szerintem ez elég hülye megoldás lenne. :) össze kell szedni mibe kerülne a fojtások kiszedése(elektronika csere, kipufogó,stb). ha nincs felesleges pénze a dologra, akkor használja csak így a gépet.
Egyáltalán rendszámos? Vagy 50-esként van használva? ha rendszámos, akkor az átírások miatt nagyon nem érné meg a csere.. ha 50-es? akkor meg ne akarjon már 150-el rohangálni..120is sok a "40" helyett.
Élettartam csökkenés,nagyobb élvezet,több benzinkút látogatás, sok pénz elköltése a fojtások kivételére. kb ezek a következményei. Bár ha belegondolok, egy fojtott gépet is könnyű széthajtani, illetve egy fojtatlant is lehet normálisan használni. Majd a többiek szépen leírják neked,hogy mit kell cserélni/átalakítani.
"Switzerland
This has the frame number ZDCJC22E******
This has a many restrictions to keep within Switzerland's strict speed and noise pollution law the engine cannot run past 7500rpm. However it is not impossible to derestrict it (3 hours of work to derestrict all restrictions), but the exhaust would still have a lot of pollution restrictions."
biztos jó cucc, de ha alacsony fordulaton még nyengébb lenne hát az elég rossz lehet. így se valami lóerőgyár alacsony fordulaton hát még ennél is gyengébb. nemtom.
Valamint az okosok szerint a karbon membránnak nagy előnye, ha elfáradnak a lapok és letörnek, anyagából adódóan nem tudnak jelentős kárt okozni a motorban...Én azért ezt nem próbálnám ki...
Egy olyan kérdésem volna,hogy az NSR fékmunkahengere konkrétan a kormányon lévő felső,passzol e CRM-re,mert nekem elszállt az enyém okádja a fékolajat rendesen és,hogy NSR-é remegy e?
Köszi szépen
http://shop.ebay.de/?_from=R40...
Ebay-ről lehet venni, de én abból a motorból szedtem, amelyiket elbontottam...
kimondottan az nsr-re gyártyák vagy te vágtad le akkorára?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Eladó lett, mivel szeretnék valami nagyobbra váltani, most hogy megvan 2-3héten belül a jogsim.
Alkatrészeket nem adok el belőle, köszönöm.. .
Egyáltalán rendszámos? Vagy 50-esként van használva? ha rendszámos, akkor az átírások miatt nagyon nem érné meg a csere.. ha 50-es? akkor meg ne akarjon már 150-el rohangálni..120is sok a "40" helyett.
"Switzerland
This has the frame number ZDCJC22E******
This has a many restrictions to keep within Switzerland's strict speed and noise pollution law the engine cannot run past 7500rpm. However it is not impossible to derestrict it (3 hours of work to derestrict all restrictions), but the exhaust would still have a lot of pollution restrictions."