Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia, ha nálam rendelted, akkor nem kaptál ilyen e- mailt.
üdvözlettel:Motoros Webáruház
Jó lenne egyeztetni, töltsd ki az adatlapodat.
van gyetyám meg gyertya pipám is
már nem akartam este kipróbálni de azér beindítottam hogy megy-e egyátalánn szerintem jobban veszi a fordulatot miközbe melegítettem
Láttam,hogy szimeringeket meg ezeket akarsz rendelni!Te a kuplungrögzítő kerek anyát hogy szedted le?Meg a főtengelyen lévő fogaskereket,meg a többit hogy rögzítetted,hogy ne forogjon mikor lazítod ki?Esetleg pontos szimeringméreteket tudsz?
Hellosztok!

125-ös NSR blokknál a kuplungot fogó kerek anyát,amin 90 fokonként ilyen mastagabb bevágások vannak,azt milyen spéci szerszámmal kell leszedni?Vagy valami egyéb céleszköz?
Esetleg a fogaskerekeket,hogy ne forogjanak mikor lazítom le az anyát mondjuk a főtengelyről azokat hogy rögzítsem?
Előre is köszi!
köszii:D
a vizezés megint más téma!
a kérdés az volt hogy egy BÁRMILYEN shell mondjuk jobb-e egy BÁRMILYEN mol-nál SIMA 95ösben.vagy akár fordítva,nem számít.
A válasz szerintem nem,mert az hogy hol mennyi vizet raknak vagy nem raknak bele eltérő(ergo néha a shell néha a mol lehet 'jobb'),ami odaérkezik az biztos hogy ugyanaz,az adalékolást pedig előbb írtam.
a címkét a scooter vs competitionra értettem elsősorban.
a benzinhez annyit hogy az alap,ami érkezik ugyanaz,az adalékolás természetesen más,de ez főleg a nem sima 95ösnél jön ki

az olaj pedig nemtudom valahol neten is megtaláltam múltkor,nem konkrét pest hanem szentendre,ha budáról mész a bal oldalon lesz egy öreg bácsika szolgált ott ki,de talán tata vagy tbánya körül is vettem már ilyen áron.power1-t 2500 körül(nem tudom lehet 2400 lehet 2600) csak a szentendrei embernél találtam eddig,ha megtalálom neten belinkelem.
Na jó reggelt mindenkinek!
segitséget kérnék.tudvalaki valami olyan helyet vagy weboldalt ahol lehet rendelni szimering és tömítés készletet?vagy valahogy máshogy hozzá jutni?
A Motoros webáruháznál rendeltem reggel de most jött az email hogy majd csak hónapvége felé tudnak szállítani
kössz ha tudtok segíteni.
légyszi írd már meg, hogy pesten hol tudsz agip speed 2t-t 2500 ért, mert engem érdekelne. Én csak drágábban láttam eddig.
helló csabo15@citromail.hu email/msn ameik neked jobban tetcik ott küldöd és köszii de ma az adatlapodon nem láttam címet
Nálam is csak azért maradt el mert patikatisztaságú volt amikor vettem Fűtött padlószőnyeges garázs. Vezetett szervizlapok, nem volt házibarkács....
De ha bármi gyanús vagy beazonosíthatatlan lenne azonnal kivesz tisztít csere-bere ez alap ha valaki tudja mit akar.
Végül is meg lehet tudni, ismerem a srácot akitől vettem! De nem szimpi nekem ez az olaj lehet az lesz hogy kicsepegtetem :D Mennyire árt neki ha olaj nélkül megyek, vagy minimális olajjal? Meg mennyire könnyű elcseszni a cserét? :S Nem lenne jó ha betaknyosodna...
Szerintem meg alap, hogy tizenéves , frissen vásárolt motornál minden folyadék le, mosás, csere, bár mit is állít a gazdája.
Ha semmi úton-módon nem lehet megtudni nem a nevét kimondottan hanem típusát, és tényleg csak minimális van benne akkor jobb tőle megszabadulni.
Ugyanis elképzelhető a bibi az olajok között (Nem mindegyik keverhető a többivel ). Akár be is taknyosodhat és akkor off a kenésnek. Én amikor vettem megtudakoltam a gazditól, hogy ő mit használt. Én váltottam viszont megvártam amíg már világit a kontrol lámpa és akkor kicsurgattam az utolsó cseppig (Repsol volt).
Majd jöhetett Power f1 (Figyelni hogy a cső végig levegő nélkül telt olajjal ) és gó..
Látom feldobtam nektek a témát az olajjal :D Kövi kérdésem: Most vettem a motort, ugyan olyan olajat töltsek bele mint ami benne volt(2T olajról beszélek)? Még egy kicsi olaj van benne, nem tudom milyen, töltsem rá az olajat amit veszek akkor is ha nem tudom az milyen márka? Előre is köszi :D
Az olajrol nem nyilatkozom.a benzenes hozzászolásra reagáltam.
de nincs kizárva hogy az olajjal is hasonló a helyzet.
-emléxek már van vagy 10 éve amikor a simsonnal ,,játszottunk" éa jobb híján étolajjal kevertük be neki a kraftot -azt egy öreg megkérdezte az utcán hol sütik a palacsintát
Hmm, hmm, azért ELMÉLETILEG azonos teljesítményszintű olajok között igan nagy paraméterkülönbségek tudnak lenni.
Ezt azért lehet megcsinálni, mert az átlag motoros nem ért az olajokhoz, és hisz mint a templomban.
Ne a márkát, és ne a teljesítményszintet nézzed, hanem például a viszkozitást hideghen-melegen, és az indexálást.
Pl a papíron azonos rész szinti Elf és Repsol scooter közül, a repsol paraméterei gyengébbek, nem is kicsit.
Helló Szkíta: Neked is azt mondom olvass vissza.
Én a 2T olajról vitatkoztam, a benzin "Kalev" által került csak szóba.
De én nem arról beszéltem..
Ez naggyából teljesen hülyeség!de azért van benne egy kis igazság.tavaj a tatai M1 shell kuton dolgoztam és akkor még ugy működött a dolog hogy kaptunk egy bizonyos adag TISZTA(adalék mentes) üzemanyagot és azt szigorú recept szerint helyszinen keverték be külömböző adalékokkal.így lett V-power,Racing stb.
szoval elméletileg mindenhol ugyan abbol a minőségből indul ki minden.
miért erre felénk van olyan kút ahol annyit csal az óra.
multkor ismerős tankolt ott aztán volt nemtom hány literes tankja, tegyük fel hogy asszem 40 volt és majdnem üres volt és valami 50 egy két litert mutatot neki.
Oly kiváló benzint mérnek, hogy a simson is megérzi hogy nemkóser.
Helló emzoli22357 ...
Jó vagy rossz irányban kiemelkedő a benya azon a kúton?
HA visszaolvasol azt is meglátod, hogy az egyszer ...."töltött bele...."-t nem én írtam. Én kimondottan tartós használatról beszéltem. Mellesleg a címkés teóriádat elég komikusnak találták. (A házuknal szemben egy varsenyautó izom ill gyorsulási autóépítő műhely van és most onnan netezek ) .
Napi 70-73 km így leírva tényleg nem sok, sajnos ilyenkor látszik, hogy én keveset megyek