hát elég bonyolult megoldani.
van ugye a Need For Speed CARBON játék, elég ismert.
na egy olyat kell szerezned, és a boríttóról levágod a Carbon feliratot. abból megcsinálod a kis részeket, és jó lessz.
nemám csak hülyülök.
most agyhalál közelében vagyok ilyenkor sok okosságot mondok.
nemtom hogy lehetne olyat csinálni. szerintem EBAY.
vagy nemtudom.
csak kellet nekem emlegetni hogy senkinek sincsen gongya
lehet hogy egy csatlakozó kilazult vagy valami komojabb elektronikai hiba van amit cserélni kell
hali tatabányán két srác nagyon komoly kipufogókat gyárt kézzel komoly számitások mérések ahogy akarod milyen fordulatszám tartományban adja le a lovakat mindez 25e ft én láttam tapaszt
Pont ilyen tünetek miatt szedtünk szét egy rs-t csütörtökön. Szervízben raktak bele új főtengelyt, illetve karburátort beállították. Ment 150-et simán, 2be rakta a seggét, de megvolt a torpanás és a fulladás alacsony fordulaton. a dugó állapota szörnyű, felkenődött a hengerre, kráteres lett a teteje.
Az ok: szerviz nem a gyári méretű fuvúkákat, tűt rakta be. Átnéztük és szinte mind 2-3-4 számmal kisebb/nagyobb. Még véletlenül se egyeznek...
Most dugó és henger csere egy 5ezres karbi szett miatt.
aha.
olyankor kicsit az enyém is tétova. olyan kicsit akadozva pörög fel 6500 ról 700 re de utánna megy mint állat.
de lehet hogy ez ilyen vagy fene tudja.
máma teszteltem az uj gyertyát 6.-ba 10000-t pörgött
jó lessz csak még a karbinn kell álíttani egy kicsit mer most megin nem akar menni power alatt de pont ojan 6000 fölött torpan meg aztánn amikor már nyit a power akkor megy rendesenn
van ugye a Need For Speed CARBON játék, elég ismert.
na egy olyat kell szerezned, és a boríttóról levágod a Carbon feliratot. abból megcsinálod a kis részeket, és jó lessz.
nemám csak hülyülök.
most agyhalál közelében vagyok ilyenkor sok okosságot mondok.
nemtom hogy lehetne olyat csinálni. szerintem EBAY.
vagy nemtudom.
karbon kellene a gépembe,szerintetek miből kellene legyártani?
még más sem, de MATEK
lehet hogy egy csatlakozó kilazult vagy valami komojabb elektronikai hiba van amit cserélni kell
kihal a fórum.
Az ok: szerviz nem a gyári méretű fuvúkákat, tűt rakta be. Átnéztük és szinte mind 2-3-4 számmal kisebb/nagyobb. Még véletlenül se egyeznek...
Most dugó és henger csere egy 5ezres karbi szett miatt.
Enyém is ugyan ezt produkálja.
olyankor kicsit az enyém is tétova. olyan kicsit akadozva pörög fel 6500 ról 700 re de utánna megy mint állat.
de lehet hogy ez ilyen vagy fene tudja.
jó lessz csak még a karbinn kell álíttani egy kicsit mer most megin nem akar menni power alatt de pont ojan 6000 fölött torpan meg aztánn amikor már nyit a power akkor megy rendesenn