Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy fordulat 360 fok. De úgyse a gyári értékkel lesz jó, mert nem új a karbi, számolni kell azzal is hogy kopott, plusz a motor is kopott. Szal kezd 2fél ről aztán feleket tekergess és nézd meg hol a legjobb.
a 2,5 fordulat az 2-szer 360-fokos,és egy 180-fokos fordulás a csavar kerületének egy pontjára nézve,vagy 2-szer 180,és egy 90?
Amugy kössz az eddigieket is!Bocs ha butáskodok
köszi az infókat
A gyárinál szélesebb gumival nehezebben fordul a motor.
nekem is 140/70 van fenn és hibátlan
akkor lehet csak én látok rémeket de olyan kicsinek tűnik a maradék hely még ilyen méretű gumival is a hátsóvilla között meg a lánc résznél,na legközelebb képet is csinálok ha hazajutok
140/70 is sima ügy
meg a 110es is előre.
nekem aszsem 130/80 as van.
a gyári 130 as.
tuti hogy befér akkora.
elöl meg 100 as van gyárilag.
hátsó gumiról jut eszembe kinek milyen méretű van fent mert ha jól emlékszem nekem 120/90-es dunlop és valahogy úgy tűnik h nagyobb nem is férne be mert beleérne a láncba vagy a láncvédőbe
(körlámpás nsr)
hm :) elöl breitstone, hátul michlen, első eladva, hátsó lefüstölve :D de, végülis jólbírja a hátsó :D
ja jól mondod de nem is olyan érgen volt erről szó ha visszaolvasol a kb [25972] kommentől előre haladva lehet találsz némi hasznos infót
a nagyobb csavar ami alatt rugó van az az alapjárat állító csavar, a kisebbik az pedig az alapjárati keverék állító csavar, és az alapjárati keverék állítónak a gyári be állítása : koppig be tekered, aztán 2,5 fordulatot ki. az alapjárati meg asszem 1400 plusz-minusz 100
(1300-1500 között kell legyen) ha jól olvastam macskalámpásról van szó mert ez annak a be állításai.
csáo.
elmúlt ám a folyás amit a múltkor beszéltünk.
nemtudom mi lehetett, de már nem csinálja szerencsére.
a két karbi ugyan az a macskánál és a körlámpásnál!Szóval valaki akkor tudja melyik csavar mit állít az oldalán a karbinak,és mi a pontos beállítása?

Nagggyon fontas!PLS help!
ha jól látom akkor heidenau k63 van elöl hátul
mijen méretü?
és mennyire volt jó neked?
ALAKTRÉÉÉÉÉSZ ELADóóóÓÓ ! minden darab... tel.: 06 70 318 52 37
tegyé fel róla képet mer igy nemtuggyuk megmondani
a te motorod nem ojan mint a mienké
hondafever talánn meg tuggya mondani mer neki volt ijen motorja
kissbubu! én pont így jártam pár nappal ezelött... nem volt szikra... próbáld meg a gyujtáskapcsolót is **szogatni... hiába jelezte ki a hőfokmérőnél ...hogy gyujtáson van... vmi mégsem volt oké... aztán kapcsolgattam túrkáltam ott... és azóta jó... :) sztem az sem árt ha befújod kontaktsprével... lehet csak ennyi a baj... de egyébként van egy komplett elektronikám egybe darabokba mindenestül ... mert már eladtam a blokkot... ha esetleg vmi más baja lenne... van eladóóóó :)
Hellosztok!

Valaki eltudná nekem mondani,hogy a karbi oldalán a két állítócsavar melyik mire való?Van egy nagyobb fejű,meg mellette,a henger felé, jobb oldalt egy kisebb fejű!Meg ezeknek a pontos beállításai is kéne,hogy hányat kéne melyiken kintebb csavarni!

Kérem segítsen aki tud!Fontos lenne nagyon!
dugócsere 15000-20000km utánn esedékes
Valaki hozzáértő! Nemtudná valaki megmondani hogy honnan tudom meg hogy dugócsere érett az "NSR"-em . csak azért kérdezem megy meg minden csak 125-130km/h fölé nemtudom sehogyanse feltornászni. 35500km van benne de sztem volt már dugócsere bent. hány 1000km után kell cserélni a dugót?
A kettő nem kompatibilis, ilyenbe belemenni hülyeség, sok agysejt elpusztulását okozhatja!
Ezt így nem lehet megmondani, végig kell nézni. Van benne annyi vezeték, hogy pestet körbe lehetne vele tekerni kétszer.
Szikra van egyébként?
Üdv! Elég szarul jártam az elmúlt pár napban. Vki segítsen pls. Kivettük az első-hátsó kereket mert vettem 2 uj gumit. És faterom másnap indította volna a motort, de nem indul. Állítólag a tank alatt van 1 kábel ami a bajt okozza, h megvan törve és ha hozzáér a vázhoz akk letestel. Mi lehet ez a vezeték? Mit csináljak vele?
a csatlakozók nem egyformák, nem tudod összedugni ha nem mókolsz