egy fordulat 360 fok. De úgyse a gyári értékkel lesz jó, mert nem új a karbi, számolni kell azzal is hogy kopott, plusz a motor is kopott. Szal kezd 2fél ről aztán feleket tekergess és nézd meg hol a legjobb.
a 2,5 fordulat az 2-szer 360-fokos,és egy 180-fokos fordulás a csavar kerületének egy pontjára nézve,vagy 2-szer 180,és egy 90?
Amugy kössz az eddigieket is!Bocs ha butáskodok
akkor lehet csak én látok rémeket de olyan kicsinek tűnik a maradék hely még ilyen méretű gumival is a hátsóvilla között meg a lánc résznél,na legközelebb képet is csinálok ha hazajutok
hátsó gumiról jut eszembe kinek milyen méretű van fent mert ha jól emlékszem nekem 120/90-es dunlop és valahogy úgy tűnik h nagyobb nem is férne be mert beleérne a láncba vagy a láncvédőbe
(körlámpás nsr)
a nagyobb csavar ami alatt rugó van az az alapjárat állító csavar, a kisebbik az pedig az alapjárati keverék állító csavar, és az alapjárati keverék állítónak a gyári be állítása : koppig be tekered, aztán 2,5 fordulatot ki. az alapjárati meg asszem 1400 plusz-minusz 100
(1300-1500 között kell legyen) ha jól olvastam macskalámpásról van szó mert ez annak a be állításai.
kissbubu! én pont így jártam pár nappal ezelött... nem volt szikra... próbáld meg a gyujtáskapcsolót is **szogatni... hiába jelezte ki a hőfokmérőnél ...hogy gyujtáson van... vmi mégsem volt oké... aztán kapcsolgattam túrkáltam ott... és azóta jó... :) sztem az sem árt ha befújod kontaktsprével... lehet csak ennyi a baj... de egyébként van egy komplett elektronikám egybe darabokba mindenestül ... mert már eladtam a blokkot... ha esetleg vmi más baja lenne... van eladóóóó :)
Valaki eltudná nekem mondani,hogy a karbi oldalán a két állítócsavar melyik mire való?Van egy nagyobb fejű,meg mellette,a henger felé, jobb oldalt egy kisebb fejű!Meg ezeknek a pontos beállításai is kéne,hogy hányat kéne melyiken kintebb csavarni!
Valaki hozzáértő! Nemtudná valaki megmondani hogy honnan tudom meg hogy dugócsere érett az "NSR"-em . csak azért kérdezem megy meg minden csak 125-130km/h fölé nemtudom sehogyanse feltornászni. 35500km van benne de sztem volt már dugócsere bent. hány 1000km után kell cserélni a dugót?
Üdv! Elég szarul jártam az elmúlt pár napban. Vki segítsen pls. Kivettük az első-hátsó kereket mert vettem 2 uj gumit. És faterom másnap indította volna a motort, de nem indul. Állítólag a tank alatt van 1 kábel ami a bajt okozza, h megvan törve és ha hozzáér a vázhoz akk letestel. Mi lehet ez a vezeték? Mit csináljak vele?
Amugy kössz az eddigieket is!Bocs ha butáskodok
meg a 110es is előre.
a gyári 130 as.
tuti hogy befér akkora.
elöl meg 100 as van gyárilag.
(körlámpás nsr)
(1300-1500 között kell legyen) ha jól olvastam macskalámpásról van szó mert ez annak a be állításai.
elmúlt ám a folyás amit a múltkor beszéltünk.
nemtudom mi lehetett, de már nem csinálja szerencsére.
Nagggyon fontas!PLS help!
mijen méretü?
és mennyire volt jó neked?
a te motorod nem ojan mint a mienké
hondafever talánn meg tuggya mondani mer neki volt ijen motorja
Valaki eltudná nekem mondani,hogy a karbi oldalán a két állítócsavar melyik mire való?Van egy nagyobb fejű,meg mellette,a henger felé, jobb oldalt egy kisebb fejű!Meg ezeknek a pontos beállításai is kéne,hogy hányat kéne melyiken kintebb csavarni!
Kérem segítsen aki tud!Fontos lenne nagyon!
Szikra van egyébként?