Szevasztok.engem az érdekelne hogy a power doboz a gyújtási időpontba is beavatkozik?vagy csak egyszerűen a power motort működtetia fordulatszámtol függően?
Gedi 91 a power vezérlés a power doboz attol füg h a tied fojtatan e ha fojtott akkor jobban fog menni ettöl a boxtol mert többet enged nyitni a powernek 4 ezret kérek érte garantáltan müködik üdv ha érdekel hivj vagy irj itt 06 70 262 60 46
a lábtartó 2eFt és igen a plexi 7eFt ( lehet ilyet csináltatni is vhol...de az tizen egynehányezer forint meg kell hozzá egy donor is meg el kell menni..meg utánvétel stb...szóval...) Én is megjártam már ezt az utat tudom hogy kevés van eladó... én meg nem akarom fosér hugyért eladogatni a mocit...hiszen gyűjtögetek egy másikra. ha érdekel hívj.: 06 70 318 52 37
Lehet,hogy igazad van...én is elgondolkoztam rajta...de tavaly cseréltem ki a gyári gyertyájára(BR9ECS),ami ugye zsír új volt,előtte meg kitudja meddig egy teljesen más tipusú NGK volt benne,és az meddig birta...kitudja volt-e az cserélve már előtte benne.Tudtok vmilyen tuti gyertyát?Ár nem számít(egy bizonyos kategóriáig),inkább jobb legyen!
Én is voltam ebben cipőben kb:5 alkalomal szedtem szét a karbit,beindult néha nem
A gyertyát is takaritottam minden nap néztem,hogy kap e szikrát.Utána beindult birta vagy 10km már tiszta ideg voltam alig birtam az alapjáratott beállitani és egyszer csak megint néztem a szikrát és a kis huncut nem volt sehol néha megjelet "Hol volt holt nem volt" pedig 2-t hónapos volt
Most kapott megint új gyertyát és nincs gondom!
Tegnap a karbibeálígatások után már beindulni sem akart a kicsike...mondom leszedem a gyertyát,és tömör fekete olaj az egész,letakartitottam,visszatettem...ezek után egyből beindult,de alapjáraton ketyegett...elindulnék vele és paff leáll...aztán megint nemindul,megint kiszedem a gyertyát és megint tiszta takony....valszeg sok olajat kap...de hozzá se nyultam az olajzójához,előtte meg jó volt?Vagy lehet hogy nem kap elég benzint,és így sok az olaj?De már próbáltam fullra betekert keverék csavarral is,meg 2,5-el is,meg többel is...de sehogy se akart jó lenni...Az olajat hol tudom ellenőrizni,hogy jó-e a beállítása?
hát az ugy volt hogy szereztem 3 mm vastag plexit
de csak 30cm széles ugyhogy a felcsavarozó füleket különn kellett ráaplikálni
hőlégfuvóval melegítettem és hajlítottam kézzel meg a térdemenn
még nincs lefujva az ajja ugyhogy most belátni a lámpa mögé
majd rakor fel képet jövő hétenn
ja és kész van az uj plexim
alikhanem montam hogy már készül
nem lett ojan szép a hajlíttás mint a gyári de legalább magasabb lett kb. 15cm-vel nem kell anyira befeküdni hogy ne fujjon a nyakamba a szél
máma mentem nagy nehezen 130-at és még ott is jó volt
talánn még 130-nál jobb volt mint 90-nél
ha érdekel valakit akkor majd lefényképezem
látod ezen már énis gondolkoztam.
nyomatékos keveset fogyaszt, és olcsóbb az özemanyag.
már énis agyaltam rajta.
meg már olyan is felmerült hogy 4t vé átalakíttani.
de az csak úgy hülyeségből.
de a diesel az tényleg nem rossz.
én cseszneken voltam
lehet hogy nekem is azér eszik sokat mer nem zár el rendesen a szivató bár alapjáratonn ha ráhuzom akkor kicsit felpörög ugyhogy működik
lehet hogy megcsinállom dízelre hogy nyomatékos legyen meg ne fogyasszon ojan sokat
hát a domb az az enyémnek sem tetszik.
énis ilyen 80 al kezdtem 6. ban, de mire ment fel már csak 70 el ment, de gyorsulni már semmi.
a dombot nem szeretik, de visszaváltasz 1 et 2 őt aztán már jó is.
ha meg pover nyit akkor semmi gond nincs akkor megy.
hát elég sok ja.
én ha 110 el megyek akkor sincs több 4 liternél.
most multkor tankoltam valami 130 kmerre 7.1 et de ezt úgy mentem hogy be volt húzva a szivató és az elég sokat dobhatott rajta, mer mentem vele jó párszor 150 el is.
szerintem senki ne vigye el szervizbe a motort karbi állításra
amikor tavaj nyáronn megvettem az enyémet akkor piszkosul ment aztánn jött az ősz 8-10 fokba alig akart menni
na ekkor jöttem rá hogy be kéne állíttani és nekiáltam valamerre tekergetni
megin ment mocskosul
aztánn mostmeg jött a 15-20 fok megin csak bőg de nem megy
multhétenn melegbe délutánn beállítottam ment azér de nem volt elég jó
máma délutánn elővettem már megin nem jó
100-al indultam neki a dombnak de amire felértem már csak 70-el mentem
este még sötétedés előtt mentem vele mocskosul ment megin
ugyhogy szerintem mindenkinek saját magának kell eldönteni hogy mijen beállíttás kell
nekem máma délutánn a melegbe nem ment jól de este amikor hidegebb volt akkor jól ment
nemtudom hogy csak énnekem ijen vagy másnak is de sokat kell álíttani hogy jó legyen
ugy szoktam állíttani hogy bemelegíttem de nem álló hejbe hanem megyek vele aztánn megnézem hogy honnan huz jól
általában egyenes utonn alikhanem 4.be 5000-es fordulatonn ojan 50-60 km/h körül szoktam rátépni
ha sok levegőt sziv de nem megy akkor állíttok rajta
ezt addíg csinállom amíg 5000-ről nem indul meg elég jól mer általában 5000 és 7000 között használlom
aki akarja próbájja ki a beálíttási módszeremet
szerintem álló hejbe nem lehet beállíttani hang alpjánn
nem hiszem hogy a fúvókákkal baj lenne...hisz 2 évig jo volt és most egyik naprol a másikra?Amugy végigszedtem már a membránig mindent,és ujra huztam,szal nem ereszt!Úszószint sem állítódhatot,mert mikor lemostam brigéciollal,akkor szétse szedtem még,mert csak a külselyét mostam le vele,ezután jelentkeztm a problémák,és csak ezután pucoltam ki teljesen a karbit!A benzin tuti jol folyik,mert néztem már azt is!Nah majd akkor ma még próbálgatom...csak szar majd idő mire kitalálom hogy lesz a jó,mivel minden állítás után kerülni kell vele egyyet:S
Esetleg szervizben betudják ezt nekem lőni?Vagy felejtős az ár miatt?Mert én mondtam már másnap is de mondták,hogy semmi baja...de én hallom hogy nem jo:)
nah majd jelentkezek,ha jutottam vmire....
Esetleg problem lehet,hogy arrow rendszerem van?bár ez előtte is rajta volt mikor még jo volt aa karbi....ahoz milyen fuvokákat tegyek esetleg szerintetek?
szerintem, de aztán lehet hogy nem így van.