aha. nekem is gyári gumik vannak rajta, meg gyári áttétel ami 13/35 ös.
ha énis ilyen 140 150 ekkel mászkálok vele akkor eszik kicsit többet mindt 4 liter, olyan 4.5 körül. 5 nél többet csak akkor tankoltam bele mikor folyott a benzin, meg amikor rá volt húzva a szivató.
és még mondják hogy 4t keveset fogyaszt, meg hogy 2t zabál mint állat.
aztán eszik 1-1.5 literrel többet mit egy 4t aztán mennyivel jobban is megy. annyit megér szerintem.
Nemrossz, en 550km en szamoltam egy atlagot, varos: 50-60, fout: 100-120, palya 140-150 igy evett nekem 3,9 et! Amit nem akartam elhinni, de atszamoltuk 50X.. Gyari meretu gumik voltak rajt meg 14-35 os attetel..
hali srácok.
ma faterral olyat motoroztunk.
135 kmert mentünk. iszonyat jó volt.
ja és tankoltam nem sokkal mielőtt hazamentünk, 118 kmert mentem vele.
ebben bennevoltak olyan emelkedők. a sebességünk az végülis majdnem mindenhol 90 volt. 90-90 el mentünk, de azért voltak települések is, ott olyan 60-70 körül mentünk.
szóval olyan túra tempóban mentünk, és 3.8 litert tankoltam bele.
és akkor már csurig volt a tank.
nem hazudok, ha valaki nem hiszi hát ez van. ez nem az első alkalom volt, csak gondoltam mivel most pucoltam karbit meg állítottam lehet hogy valamivel többet eszik de szerencsére nem.
imádom ezt a gépet.
nem tudtok valami jó oldalt ahonnan tudok rendelni matricát a mocira nem a széria matricára gondoltam nsr hrc felirat stb. hanem ahol nagyobb a választék. előre is köszi a kommenteket
A karburálást igen sok dolog befolyásolja egyszerre:
-benzinszint
-keverékcsavar(ez kb 1/3-1/2 gázig hatékony)
-tűsfúvóka
-Főfúvóka
-jet fúvóka
Ezeken kívül el lehet még csellózni a légyszűrőnél, a tankszellőzőnél, a membránnál.
Szakértetlen szerelésnél("6szor takaratottam karbit" leggyakoribb az ufószint akaratlan elállítása, márpedig ha az nem jó, karburálhatsz napestig, a motor nem lesz jó.
Az üzemanyagellátó rendszer EGYSZER KELL KIPUCOLNI de akkor rendesen.
-tank-tanszellőző- benzincsap(ha van vákuumcső) karbi
Ez után meg kell vizsgálni, hogy a benzin akadálytalanul folyik e kivett tűszelepnél.
Nyilván nem jó, ha az ufóház fél perc alatt telik meg.
Ilyenkor statikusan uygan jó lehet a benzinszint, de használat közben leesik.
Ha ez oké, a benzinszintet kell a manuálban megadottnak megfelelően beálíltaniilleik fél mm-en belül pontosan)
Ez után lehet játszani, keverékcsavarokkal tűsfúvókával, és fúvókával.
mint mondtam meleg motornál. Először beállítod az alapjárati keverék csavart mondjuk 1,5-re (ezzel a levegő mennyiségét állítod, nem a benzinét), utána hozzáállítod az alapjárati csavart (kb 1400-ra). De ezzel csak az alapjárati keveréket tudod állítani (4-5 ezres fordulatig), magasabb tartományban fúvókacserével tudsz variálni. Ha nem jó akkor kitekersz egy felet az alapjárati keveréken, majd alapjárat hozzáállít. Így tovább, ahol a legjobb , ott hagyod. Egyébként mekkorák a fúvókák? Lehet az is a baj hogy túl kicsik vagy túl nagyok. Vagy falsot is szívhat, jópár helyen.
Na szóval szétszedtem a karbit ujra(kb 6-odjára),kitakaritottam ujra!Aztán összeraktam,mindent szépen a helyére!Mindkét állítócsavar tökig behajtottam,aztán a keverék állítot az itt irtak után kicsavartam 2,5 fordulatot!Utána beindítottam a motort(szóval még hideg volt),majd beállítottam a fordulatot olyan 1600-1700 köré!Elindultam,kb 20 perc után hazajöttem,de a fordulat olyan 1000-1100 volt(kb ugy pöfögött mint egy mz),és mikor még elindultam,akkor éreztem,hogy nem jo valami!Út közben is olyan gyengén,erőtlenül dadogott már olyan 4000-4500 től,és ment,viszont korántsem úgy mint előtte!Néha volt olyan pár 10-20 méter mikor fain volt minden.de utána fos megint
Arra gondolok,hogy még a keverék állító csavart kéne vmerre tekerni,de nem tudom,hogy merre!?Most sokat kap,hogy már az elején dadog,vagy keveset?Meg az állítócsavar kintebb tekerésével több naftát kap,vagy kevesebbet?Az alapjárat csökkenése így utólag a hideg motornál lévő beállítás miatt van szerintem,vagy nem?Mit tegyek ezek után hogy jó legyen?
Remélem megtudom oldani!Minél többet írjatok,ha tudtok, a pontos menetről,hogy hideg-meleg motornál mit merre csavarjak?
(Esetlég még a dadogás nem lehet attol,hogy sok olajat kap esetleg,de én tuti hozzá se nyultam a különolajzáshoz,azon kívül,hogy lehuztam a karbirol a csövet)
azt nézzed hogy veszi a lapot, és mennyire ejti a fordulatot. Természetesen üzemmeleg motornál. Próbálgathatod úgyis hogy alapjáraton hirtelen koppgázt húzol. Ha befullad nem jó.
nah gyerekek hihetetlen egy robogó kifogott rajtam :D ráadásul amit a saját kezemmel építettem úgy hátrabaszódtam vele mint állat most mehet a térdsérülés kezelés
a gumi témához hozzászólva.
haver az apriliájára a gyári 140 helyett 160 as gumit rakott hátulra, előrre meg 110 helyett 130 asat, és most a kanyarokban lehell másznia a motorról.
nem lehet dönteni, már az oldalán lóg kanyarban mire normálisan dől a gép.
eladó lett NSR 250esem: HONDA NSR 250