Kb 130eFT ba, de nem tudom pontosan menyi. A Mallosi hengerek is káb enyiért(lehet hogy drágább) vannak. Mindenki csak polinit vesz, miért nem vesztek Mallosit?
Honda-ba Repsol olaj kell, azt illik beletenni, szerintem
A Tiéd még szép gyári állapotú az enyém már volt festve és utána burkoltak vele lejött a festék meg ültek a tankon, egyépként más baja nincs, köszi, hogy szóltál a powerről, akk tovább nem is állítgatom
Sziasztok!
Most vettem Április környékén egy "97-es macseklámpás NSR 125-öst Eleinte nem ment, de szabájoztunk a poweren így is sajnos csak 7től nyit... kis hálás motor szépen megy, most kapott új láncszettet így 150 km/h a vége (sajnos 1 kicsit csörög a főtengely, de amég bírja nem nyúlok hozzá)
Egyépként látom írjátok milyen olajak a jók miket ajánlanak hozzá, gyárilag a Castrol olaj a hozzá való, de drága Ami még nagyon jó hozzá a Repsol olaj Én is azt használom nekem bavált
Hétfőn rendelem majd meg a hengerfejtömítést és 2-3 nap mulva meg is érkezik majd eredeti gyári Honda. A cserénél gondolom csak a termosztátot és a 6 anyát kell eltávolítani és utánna tömítés kicserélése majd ezeket vissza. Vagy van valami más is amire majd figyelni kell ??? Ja és hogy kell e közzé olyan piros színű tömítő anyag vagy az nem muszály csak azért kérdezem mert most van közte.
Nem tudja valaki mibe kerül egy 160-as polini henger???
Tegnap megragadt a motorom:(
Állítólag nem volt benne víz a vízhőfokjelző pedig nem mutatta hogy gáz van:(
nekem midland van itthon 4000ft/liter az van ráírva hogy 2Cycle.meg alacsony füst.().piros színű.fater azt mondta ne rakjam bele mert a szerelő semi ismerte azt az olajat.úgy hogy fater azt mondta vesz bele Castrolt
Üdv mindenkinek! Én "motul" olajat ajánlanék nekem az jöt be legjobban. Bár szerinten hasonló árkategóriájú olajok is tudják ugyanazt. Próbáltam már Igol-t, castrolt még stihl-t is. Szinte nincs különbség köztük. Talán az Igolllal hidegen picit füstölt. Most metabondot is pakolok a benzinbe, de nincs különbség. A váltóba molibdén disszulfidos 80w 90-es motult raktam picit sűrűbb, de csak HIDEGEN 1-esbe rakáskor érezhető, melegen jobb. Kb 4 hónapja van benne és mintha kicsit csöndesedett volna a váltó és finomabban veszi a gangokat. Amúgy 160 körül megy a bicikli, de akkor már 11 000 forog hatodikban. Igazából kb 8000 -től indul meg a vas, alatta elég gyenge. Olyan 5l körül kajázik 100-on. Üdv.
De az nem veri szét idővel a főtengelyt???
Megéri rárakatni???
A malossi az hány cm3-as???
Honda-ba Repsol olaj kell, azt illik beletenni, szerintem
Most vettem Április környékén egy "97-es macseklámpás NSR 125-öst Eleinte nem ment, de szabájoztunk a poweren így is sajnos csak 7től nyit... kis hálás motor szépen megy, most kapott új láncszettet így 150 km/h a vége (sajnos 1 kicsit csörög a főtengely, de amég bírja nem nyúlok hozzá)
Egyépként látom írjátok milyen olajak a jók miket ajánlanak hozzá, gyárilag a Castrol olaj a hozzá való, de drága Ami még nagyon jó hozzá a Repsol olaj Én is azt használom nekem bavált
Hétfőn rendelem majd meg a hengerfejtömítést és 2-3 nap mulva meg is érkezik majd eredeti gyári Honda. A cserénél gondolom csak a termosztátot és a 6 anyát kell eltávolítani és utánna tömítés kicserélése majd ezeket vissza. Vagy van valami más is amire majd figyelni kell ??? Ja és hogy kell e közzé olyan piros színű tömítő anyag vagy az nem muszály csak azért kérdezem mert most van közte.
Tegnap megragadt a motorom:(
Állítólag nem volt benne víz a vízhőfokjelző pedig nem mutatta hogy gáz van:(
Szép a paripád nagyon a másik mociból a kipufogót és az első fékmunkahengert nem adod el???
Kösszi Zoli!
Vagy MOTUL, azt is nagyon ajálnják.