Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

viktor jössz e szelére????
úgy gondoltam hogy nem döglünk ott hanem hazajövünk!!!
a felvonulásra tuti! azt majd meglásszuk h péntek v szombat!
egyik este megyek egy szöszkével a moziba
na, ma végre az új géppel jöttem melózni, megy, mint a veszedelem, mondjuk a csuklómnak nem épp kényelmes, meg a fékpedál valami buher lehet, mert nem áll lábra, majd részletes képeket teszek fel és megmondjátok.

nekem az MB-5össel volt beázásom, akkor a fesszab adta meg magát, ugyan indult a motor, de semmi elektronika nem ment. kinyírt minden izzót, az akksit sem töltötte, stb
amit én néznék: kap e benzint, van e szikra, gyújtás jó e (power szelephez nemértek, arról nem tudok nyilatkozni), gyertya csak ránézésre jó, vagy túl kicsi/nagy a hézag(volt ilyenem, nagyon szarul megy miatta a motor), ezután keresnék elektromos gubancot, mert ez összesen nincs annyi szívás, mint az elektronika átnézése, legalábbis többi járművemből kiindulva
Asszem toy-hoz hasonló a problémám, a babám néha bemondja az uncsit és nem akar indulni, nem kap szikrát, na most nem vágom mi lehet, az aksit feltöltöttem, a biztosítékot ami az aksinál van kicseréltem, és ma így se akart indulni, lehet h valami más baja van?? nem vágom. a gyergya elméletilg jó, az lehet h zárlat van a rendszerbe, mert a fejidomot kicsit szétkaptam és ez kocka lámpás és elkapott vele az esső, és picit vizes lett, de levannak szigetelve a kábelek, nem? segítsetek, h ez lehet e vagy más?!

köcce. jah amugy nagyon imádom az ns(-r) 125 f -emet, ahhoz képest h "88as még 130-140et megy, és bírja is ... egy darabig.
üdv
én pont most vettem.
lamella:9000ft(pinkmotors)
fémlemez:14800ft(komárom i honda)
kuplungrugo:2500ft(komáromi honda)
tegnap megjött az nsr-em végre! egészen jónak tűnik kívülről, bár nem a legszebb, de még gyári fényezésű. annyira fos idő volt, hogy még nem tudtam menni vele rendesen.
tudtok tuti helyet, ahol lehet használható állapotú használt gumit venni, esetleg olcsót, de jót? :)
igazán nem vagyok otthon az NSR-ekben, elöl kockalámpás, elöl dupla tárcsa, hátul dobfék, kétszemélyes(a nyereg hátramegy a motor hátuljáig, nem az a mito stílusú). ami biztosan kelleni fog, az egy hátsó lámpabúra, hol érdemes keresnem? próbálok mihamarabb képet is feltenni
helló
nézd meg az aksidnál a drotokat
nekem általában ott vana gond
hali!olvasd el figyelmesebben a szöveget... ja meg a képeket is nézzed!!!!!!!!!!!!!!!! A kockalámpás nsr-t törtem szarrá, majd vettem egy motorhibás nsr-t.abból megcsináltuk és eladtam. ezután vettem az IKERLÁMPÁS nsr-t... már ne is haragudj! köszi! sven
De nem hogy nem indul semmi áram nincs a motorban az a gáz
lehet hogy a motor leállító kapcsoló rosszalkodik és ezért nem indul.....kontakthibás esetleg
az is jó
At is jÓ
nézd+ a biztositékot....
A motorom nem kap semmi áramot pedig az aksi még teljesen jó szóval a fesz. szab biztos hohy jó akkor mi romlott el?????
a tulaj szerint a kuplung szórakozik, én meg nem tudom. nem a lánckerékből jön a zörgés, szóval nem a lánc meg a lánckerék hibája, nemis a kerékből, szal akár kuplung is lehet
nem
gumis ismerősöm van, attól nem félek, bár egy új gumi gondolom nem olcsó. igazából én olyan 150-160at szánnék rá, de ennyiért nem találtam még jó gépet, inkább 2 kiló felett vannak. remélem, ha erre a 90es vételárra rálocsolok még 50et, akkor a tervezett kiadáson belül vagyok és van egy megbízható gépem.
dobféknek márpedig fognia kell, nekem eddig egy honda mg-5ösöm volt, elöl tárcsa, hátul dob, mindkettő brutálisan fogott, mentett meg párszor. ezen meg hiába nyomom a féket, semmi, de majd megnézem.
azt én sem tudom, hogy a dob/dupla tárcsa létezett e, fura, de nekem mindegy, csak fogjon :)
power üresben toláskor is ad valami hangot?
Hi! Én tavasszal 120 ba vettem "88 nsr-t új metzeller gumi hátul, új michelin elöl. elöl simpla tárcsa hátul dob nem sokat fog nekem se de nem is kell (nem tudom dobfékes volt-e duplával). burkolat felrakás háziasnak látszik de a szín eredeti. Ülésemet bőrözni kell nem nagy tétel ráér. A power ad furcsa hangokat nyitás előtt, de megy mint állat (nem engedem 7000 alá). Első telóm puha valsz simmering csere+oil. Ha nincs több ZS-d talán megéri, majd rendbe rakod ha lesz, vagy megáll vagy nem. Hajtókar, dugó+gyűrü túlélhető a henger sérül úgy már nemannyira. Sok sikert a választás odaát van. B.
akkor én is kérdeznék:

tegnap megnéztem egy nsr-t. gumik kopottak, idomzat otthoni módszerrel van felrakva, nem a legszeb, de elmegy, benzincsap fogantyú eltűnt, új láncszett van rajta, motorból nem igazán csörgő, de ahhoz hasonló hang jön toláskor is és alapjáraton is. mentem is vele, nem tűnik gyengének, bár nem sok ilyennel mentem, szóval lehet, hogy gyűrű kopott. külön olajozás működik, elöl dupla tárcsa hibátkan, hátul dob, na ez alig fog, az ember szerint jók a betétek. ülés nem szakadt, váz nem rozsdás, nem törött, a hűtő elvileg jó, bár nem sokat mentem vele, műszerek működnek, elektronika is, kivéve, hogy elöl nincs index és a hátsó lámpabúra törött. mindez szállítással lenne 90, megéri belemenni szerintetek?

köszi
Srácok!lenne egy kérdésem. a szomszédom vett egy nsr-t és valamiért egyszerűen eltűnt a gyújtása. nicns szikra, de ne mtudjuk miért. világítás stb van, de nem indul, gyertya új benne. előre isköszi
olyan motorral is estem, amit meg sem vettem.
az elöbb még azt írtad h van egy polír NSRed itt meg azt h eladtad
Megint én... Az előbb elfelejtettem megkérdezni... Estetek már az nap vásárolt motorral??? a válasz: én igen (sajnos). 4 órát fentem le vele és trotty...
Íme az eredmény:az első három kép
Ez lett belőle(majd eladtam):
Hello srác! Nekem lenne "raktáron" eladó Honda NSR125 típushoz 1 pár 2 küllős narancssárga felnim... Ha érdekel írj! mail: svensr...@freemail.hu
Hello! Van egy polír Honda NSRem. Nektek mi a vége a gépeteknek? Nem forr a vizetek??? Az enyémben jelenleg nincs termosztát, s talán ezért forr. Tudtok valami jó tuningot??? Írjatok! Üdw: sveNSR125R
köszi!
még nemtudom mi fog kelleni hozzá, még meg sem vettem, anyit tudok róla, hogy kuplunghibás, csörög a kuplung, azt nem tudom mi okozhatja. azt sem tudom mennyibe kerülhet majd a javítása