Hali!
Szeretnék venni egy honda nsr 125-öst! Mindenképp macskalámpás legyen! A szín mind1! Aki tud ilyet az irjon: gixxerke@freemail.hu vagy vegyen fel msn-re: bodzangergo@freemail.hu
Van használtban és már ki is van nézve, a gazdájával amjdnem minden nap beszélek ezért más sok mindent tudok a gépről, van rajta egy dob , és 110 az utazója, 130 a vége és gyári dobbal is ezt tudta!
mert az 11kw figy én tok egy eladó 11kw-os NSR-t...
de megjegyzem a varaderóbol van használtba?mert én eccer láttam de újat és milla felett volt nem?rosszul tudom?meg azt olvastam, h 110 a vége, ez is igaz lehet?belehalnál az nsr után
Helló mindenki! Eladó az NSR-em!
2003. 07 havi, 2007 .07 ig műszaki, 12500 Km, 780000 Ft az ára! Kifogástalan gyári állapotú Szervizelt , garázsbantartott! 90%-os metzeler gumik, karbon mintázatú tankpad+tanknyílásmatrica, fényviszaverős felnicsík, E szabványú miniindexek + adok hozzá első és hátsó motoremelőt!Csak túrázásra használt! Az ár irányár ! Másik motor vásárlása miatt sürgősen eladó! Hívj vagy írj megeggyezünk!
e-mail: nsr-125-r@freemail.hu Tel.: 06305235203
Szedd szét és féktisztitó spray-vel fújd le mindenhol,nekem is volt ilyen problémám de a tisztitástól helyre jött,amúgy nem nagyon kell sztem semmire sem figyelni
Jaja van hengerfej tömítés figyeld hogy ne melegedjen hamar. Ja és mielőtt beindítanák nézd meg hogy a blokk hideg-e ne legyen járatva előtte. Power is igen fontos.
Nekem meg a hátsó fék mindig beragadd. A féknyergen a jobb oldali dugatyu mindig beragad és nem megy vissza. Cseréljek olajat vagy szegyem szét és akkor tisztitsam ki ??? Ha szétszedem mire ügyeljek ??? Ja és olaj sehol se folyik belőle ugyhogy a szimeringek jók.
Lenne egy kis gondom ! Szétment hátul a hengerbe az egyik menet ahova a tőcsavar megy !Ugye hetes csavar megy bele ,ezt fel tudjuk furni nyolcasra ,namármost ezzel nem baszom szét a hengert ?
2005 tavaszán lehet, de akkor még nem volt az enyém. Az interneten a használtmotor.hu-n találtam rá és 2005 decemberben vettem meg. Rögtön felkellet újítani mert hazafelé kilukadt a dugattyúja. Egész télen szereltem. Ausztriából jött meg hozzá az alkatrész. Gyári új nikasilos henger, gyűrük, dugattyú, új power
Új hűtőház és sapka, hőfokmérő gomba, termosztát, tömítések. Azóta 900-1000km lehet benne szolid használat mellett. Gondolkozunk rajta, hogy eladjuk a motor váltás miatt. Hát ennyi
először is grat Fater 500as CBFfel tanult és hát neki annyira megtetszett hogy beakar majd ruházni egy olyanra bár én rábeszélném őt a 600asra vagy a Hornet 600ra
info@pinkmotors.hu