Hát nem tom, de én vagyok megelégedve az Agipes olajokkal, halotam róla jót is, roszat is. Amit ajánlanak az NSR 125-höz az a MOL MOTO Demon 2T vagy a MOL Sprint 2T
Szerintetek az lehetet a baj a melegedésre hogy az olaj minősége nem volt olyan jó mert most lecseréltem AGIP SPEED 2T Fullsyntetic olajat raktam bele most 3100FT volt.
Nagy problémám lenne...
TAVAJ (!!!) eltörött a dugattyúm, ami elintézte a hüvelyt, és a Power szelepet. Bárki, aki tud alkatrészt, kérem írjon, és nagyon hálás leszek... (NSR 125F "92.)
nézd meg hogy nem-e volt törve,mondjuk a szinösszeállítás az gyári ezen.
most hogy hajtották-e vagy nem,az butaság..mindegyiket hajtják..erre van.125ccm powerszelep .
ha húzod ha nem.egyszer dugocsere úgyis bekövetkezik.
Szevasztok.Kéne 1 kis segitség megint.Ez a fajta NSR amit kinéztem.láttok rajta valamit igy kép szerint?
Megyek megnézni csak tudnom kéne mit nézzek meg rajta alaposabban.
Akkor lehet hogy hengerfejtömítést kell majd cserélni már megkérdeztem itt a miskolci honda márkakereskedésbe és 3000Ft a hengerfej tömítés egy termosztát pedig 5600 FT. Hát elég drágák de lehet hogy majd csak meg kell venni ezeket is.
A hütősapka meg minden jóó. Én a tankot leveszem és ott van egy kis tartály alatta és ott beöntöm a desztilát vizet és utánna motort járatom közbe oldalra döntöm amíg tartja valaki a másik oldalról és így a másik oldalra is aztán idom nélkül pár kör és utánna víz szint ellenőrzés és ha már rendbe van akkor összeszerelem az egészet.
Hy nsr_125! A hengerfejtömítés problémához csak annyit akarok hozzászólni, hogy nekem sem füstölt jobban mint a levegősödés elött, de amikor lekaptam a hengerfejett akkor láttam, hogy tiszta vízkő a dugó (mert az előző gazdája ugyebár nem desztillált vizet használt) , befolyott az égéstérbe a víz ez aztán szuper . Megrendeltem a tömítést és így remélem már végre jó lesz a mocim. (Amúgy egy teljes tömítés szett amiben van hengerfej-talp tömítés power tömítés vizpumpa tömítés blokk tömítés stb. 8600 Ft szekszárdon a hondánál.) Nekem is kb 3 hete csinálja azt, hogy még ha teljesen üres is a víztartály akkor is telenyomja. És nálam is jó a termosztát (a víz nyomása az inkább még segít a termonak az nem hiszem, h gond lenne).
Ja és te, hogy szoktad légteleníteni?
(Még annyit, hogy amíg levegős a mocid addig ne rakd rá az idomokat )
Hello mindenkinek. Szétkaptuk a termosztát házát és kiszedtük a termosztát meleg vízbe heéyeztem és nyitott is rendesen. Aztán vissza szerelés és légtelenítés majd proba de megint nyomott ki vizet . Hengerfejtömítés-t nem hiszem hogy az lenne a rossz mert nem füstöl jobban semmivel se mint a hiba előtt. Amúgy ezt a hibát (víz kinyomása és belevegősödés) olyan 3 hete kezdte el csinálni előtte semmi baja sem volt. Ugyhogy nem értem hogy mi a franc baja lehet. A termosztát azt csinálhatja hogy mondjuk már visszaszerelve a víz nyomása miatt nem nyit ki ???? Mert mondom kisterelve és beletéve meleg vízbe kinyitott. A szivatyú is jó rendesen forgatja a vizet. Sehol sem folyik a víz szoval a csövek sem lyukasak és a bilincseknél sem szivárog víz sehol. Valakinek valami ötlete ha lenne ???
A légtelenítésre kéne valami könnyeb modszer mert már kábé 20-szor kellet az oldalidomokat + a tankot lebontani mert csak így lehet hozzáférni a tartályhoz ami elég kicsi. Mert ugyebár az ülés alatti tartály semmit sem ér csak díssz-nek jó. Van egy aprillia víz tartályom is és arra gondoltam hogy lekötöm az ülés alatti tartályt és ezt akarom berakni a motoron valahova ami elég magas helyen van és ezt kötöm majd be a rendszerbe és így majd nem kell mindig szétszedni légtelenítésnél az egész motort. Ezt hova lehetne rakni a motoron vagy ez müködne -e ???
Ha nemkem szólt akkor tudom csak elfelejtettem odaírni hogy CBR-t.(tudom + vizsga stb )
Pedig az kell neked
Hát megfontoloadnó de ha már annyit fizetek, akkor lehet hogy jobban megéri 1 2006os vaci új 775ért Azért köszönöm a ajánlatot
Honnan szerezted azt a hirdetést(szlovák), meg még nén nem láttam azt a moccot magyar oldalakon?
Én is szeretnék venni 1 125-s moccot,(most adtam el a Honda NS1em:D) vagy NSr, vagy CBR lesz, ha valaki tud, valami jó árban akkor szóljon!
Nagy problémám lenne...
TAVAJ (!!!) eltörött a dugattyúm, ami elintézte a hüvelyt, és a Power szelepet. Bárki, aki tud alkatrészt, kérem írjon, és nagyon hálás leszek... (NSR 125F "92.)
THX: Berci
most hogy hajtották-e vagy nem,az butaság..mindegyiket hajtják..erre van.125ccm powerszelep .
ha húzod ha nem.egyszer dugocsere úgyis bekövetkezik.
Megyek megnézni csak tudnom kéne mit nézzek meg rajta alaposabban.
Ja és te, hogy szoktad légteleníteni?
(Még annyit, hogy amíg levegős a mocid addig ne rakd rá az idomokat )
A légtelenítésre kéne valami könnyeb modszer mert már kábé 20-szor kellet az oldalidomokat + a tankot lebontani mert csak így lehet hozzáférni a tartályhoz ami elég kicsi. Mert ugyebár az ülés alatti tartály semmit sem ér csak díssz-nek jó. Van egy aprillia víz tartályom is és arra gondoltam hogy lekötöm az ülés alatti tartályt és ezt akarom berakni a motoron valahova ami elég magas helyen van és ezt kötöm majd be a rendszerbe és így majd nem kell mindig szétszedni légtelenítésnél az egész motort. Ezt hova lehetne rakni a motoron vagy ez müködne -e ???