Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem tom, de én vagyok megelégedve az Agipes olajokkal, halotam róla jót is, roszat is. Amit ajánlanak az NSR 125-höz az a MOL MOTO Demon 2T vagy a MOL Sprint 2T
Szerintetek az lehetet a baj a melegedésre hogy az olaj minősége nem volt olyan jó mert most lecseréltem AGIP SPEED 2T Fullsyntetic olajat raktam bele most 3100FT volt.
néztem neten a géped, szép gép, mennyiért ment el?elment ugye már?Mikor akarsz venni motort és milyet?
Szia krasy10!

Ha nemkem szólt akkor tudom csak elfelejtettem odaírni hogy CBR-t.(tudom + vizsga stb )
valaki tudna kuldeni nekem az e-mail cimemre elado nsreket.
nem NSR-ről beszélsz tudod jól...
Pedig az kell neked
Hello MesterSK! Ha nem vetted meg azt a mocit amit néztél, akkor nézd meg az adatlapomon levő moccot! Mert eladó!

Hát megfontoloadnó de ha már annyit fizetek, akkor lehet hogy jobban megéri 1 2006os vaci új 775ért Azért köszönöm a ajánlatot
2003as, 750ért...
Szia MesterSK!

Honnan szerezted azt a hirdetést(szlovák), meg még nén nem láttam azt a moccot magyar oldalakon?

Én is szeretnék venni 1 125-s moccot,(most adtam el a Honda NS1em:D) vagy NSr, vagy CBR lesz, ha valaki tud, valami jó árban akkor szóljon!
Motoros üdvözlettel Mindenkinek!


Nagy problémám lenne...
TAVAJ (!!!) eltörött a dugattyúm, ami elintézte a hüvelyt, és a Power szelepet. Bárki, aki tud alkatrészt, kérem írjon, és nagyon hálás leszek... (NSR 125F "92.)

THX: Berci
Valaki nem tudja hogy menyibe kerülhet egy váltókar mert sajna elkoptakk a kis fogak rajta és már nagyon nagy a holtjátéka a váltókarnak.
Jaja elég jóóóóóóóó.
na ehhez a képekhez mit szóltok sztem jók
nézd meg hogy nem-e volt törve,mondjuk a szinösszeállítás az gyári ezen.
most hogy hajtották-e vagy nem,az butaság..mindegyiket hajtják..erre van.125ccm powerszelep .

ha húzod ha nem.egyszer dugocsere úgyis bekövetkezik.
A lánc állapotából sok mindenre lehet következtetni
Szevasztok.Kéne 1 kis segitség megint.Ez a fajta NSR amit kinéztem.láttok rajta valamit igy kép szerint?
Megyek megnézni csak tudnom kéne mit nézzek meg rajta alaposabban.
Akkor lehet hogy hengerfejtömítést kell majd cserélni már megkérdeztem itt a miskolci honda márkakereskedésbe és 3000Ft a hengerfej tömítés egy termosztát pedig 5600 FT. Hát elég drágák de lehet hogy majd csak meg kell venni ezeket is.
A hütősapka meg minden jóó. Én a tankot leveszem és ott van egy kis tartály alatta és ott beöntöm a desztilát vizet és utánna motort járatom közbe oldalra döntöm amíg tartja valaki a másik oldalról és így a másik oldalra is aztán idom nélkül pár kör és utánna víz szint ellenőrzés és ha már rendbe van akkor összeszerelem az egészet.
hengertalpnál nézted már kistartályt hagy jó ott,hütösapka jó?
Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy mennyi víz kell a hűtőbe? Én a hűtösapkába szoktam önteni, addig amíg teljesen tele nem lesz.
Hy nsr_125! A hengerfejtömítés problémához csak annyit akarok hozzászólni, hogy nekem sem füstölt jobban mint a levegősödés elött, de amikor lekaptam a hengerfejett akkor láttam, hogy tiszta vízkő a dugó (mert az előző gazdája ugyebár nem desztillált vizet használt) , befolyott az égéstérbe a víz ez aztán szuper . Megrendeltem a tömítést és így remélem már végre jó lesz a mocim. (Amúgy egy teljes tömítés szett amiben van hengerfej-talp tömítés power tömítés vizpumpa tömítés blokk tömítés stb. 8600 Ft szekszárdon a hondánál.) Nekem is kb 3 hete csinálja azt, hogy még ha teljesen üres is a víztartály akkor is telenyomja. És nálam is jó a termosztát (a víz nyomása az inkább még segít a termonak az nem hiszem, h gond lenne).
Ja és te, hogy szoktad légteleníteni?
(Még annyit, hogy amíg levegős a mocid addig ne rakd rá az idomokat )
Hello mindenkinek. Szétkaptuk a termosztát házát és kiszedtük a termosztát meleg vízbe heéyeztem és nyitott is rendesen. Aztán vissza szerelés és légtelenítés majd proba de megint nyomott ki vizet . Hengerfejtömítés-t nem hiszem hogy az lenne a rossz mert nem füstöl jobban semmivel se mint a hiba előtt. Amúgy ezt a hibát (víz kinyomása és belevegősödés) olyan 3 hete kezdte el csinálni előtte semmi baja sem volt. Ugyhogy nem értem hogy mi a franc baja lehet. A termosztát azt csinálhatja hogy mondjuk már visszaszerelve a víz nyomása miatt nem nyit ki ???? Mert mondom kisterelve és beletéve meleg vízbe kinyitott. A szivatyú is jó rendesen forgatja a vizet. Sehol sem folyik a víz szoval a csövek sem lyukasak és a bilincseknél sem szivárog víz sehol. Valakinek valami ötlete ha lenne ???

A légtelenítésre kéne valami könnyeb modszer mert már kábé 20-szor kellet az oldalidomokat + a tankot lebontani mert csak így lehet hozzáférni a tartályhoz ami elég kicsi. Mert ugyebár az ülés alatti tartály semmit sem ér csak díssz-nek jó. Van egy aprillia víz tartályom is és arra gondoltam hogy lekötöm az ülés alatti tartályt és ezt akarom berakni a motoron valahova ami elég magas helyen van és ezt kötöm majd be a rendszerbe és így majd nem kell mindig szétszedni légtelenítésnél az egész motort. Ezt hova lehetne rakni a motoron vagy ez müködne -e ???
Milyen motorod van?